AnonymBruker Skrevet 7. mars #121 Del Skrevet 7. mars Jeg har alltid fått siste dagen, eller dagen før. Og tilgode i oktober pga AS, men fikk faktisk pengene i juni for 2 år siden. Har ikke fått skattemelding enda, mannen min har dog fått sin, og vi pleier alltid få den på samme dag. Så jeg får fortsette og vente i spenning. Han har bokstaver langt etter mine, så har ikke noe med det å gjøre iallefall. Anonymkode: b8a39...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 7. mars #122 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Samme hvert år, herrefred 😂 alle får skattemeldingen, mellom 7 og 22.mars. Man får Mail når den er klar, den blir ikke klar fortere av å sjekke hver dag. Tilfeldig hvem som får når, det går ikke alfabetisk. Slapp av, pust med magen - det blir jul i år også. Anonymkode: 74340...2a8 Det er bare litt mas ett par dager før folk begynner å spørre om når trygden kommer i mars i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #123 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Haster det sååå fælt med å få den? Evt tilgodebeløp kommer ikke før seinere Anonymkode: e84d8...3e3 Jeg fikk skattemeldingen 14 mars i fjor, sendte den inn samme dagen og fikk utbetalingen 22 mars, så jo man får den fint før juni dersom en ikke har masse ekstra greier som må rettes på/fylles ut. Anonymkode: e71a3...444 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #124 Del Skrevet 7. mars Noen som kan huske om de har fått melding/mail på kvelden/ettermiddag? Anonymkode: acd35...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. mars #125 Del Skrevet 7. mars Ja, min var klar allered i dag, så så over og sendte inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 7. mars #126 Del Skrevet 7. mars Million skrev (9 timer siden): Jeg har ikke fått melding om at den er klar, som forventet. Regner med at jeg igjen blir en av de siste som får... 😝 Ja er det ikke typisk, at de som gjerne er mest interessert i å sjekke den ut, får den seint... 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #127 Del Skrevet 7. mars Fikk i dag, restskatt på ca 4000 kr. Jeg har fått tidlig hvert eneste år faktisk. Anonymkode: df199...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #128 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har etternavn på B og ikke hørt noe enda. Anonymkode: 5a8d1...11d Jeg også Anonymkode: 82fcc...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #129 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg også Anonymkode: 82fcc...696 Nei glem det, hadde visst fått Anonymkode: 82fcc...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #130 Del Skrevet 7. mars bvp skrev (1 time siden): Det er bare litt mas ett par dager før folk begynner å spørre om når trygden kommer i mars i stedet. Ja, når kommer den? Anonymkode: 835e3...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offred Skrevet 7. mars #131 Del Skrevet 7. mars (endret) I fjor var jeg en av dem som fikk skattemeldingen sist. Året før også. I år har jeg visst vært heldig, og fikk mail om at den var klar nå nettopp. Med et lite beløp tilgode (3700,-). Har etternavn rundt midten av alfabetet. Endret 7. mars av Offred 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #132 Del Skrevet 7. mars En av de som fikk den sist i fjor. Fikk den i dag: 9000,- tilgode. Anonymkode: d88be...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. mars #133 Del Skrevet 7. mars Bromance skrev (45 minutter siden): Ja er det ikke typisk, at de som gjerne er mest interessert i å sjekke den ut, får den seint... 😝 Ja, jeg vet ikke hvorfor jeg er så veldig interessert, for det er sannsynligvis ingen store overraskelser for fjoråret heller. Ingen forandringer å snakke om ifht tidligere år. Men jaja, det er kjipt å gå og vente 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 7. mars #134 Del Skrevet 7. mars Fikk tidligere i dag. 4000,- tilbake. Går RETT i lomma på kommunen som nettopp serverte kommunale avgifter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. mars #135 Del Skrevet 7. mars Fjugur skrev (52 minutter siden): Ja, min var klar allered i dag, så så over og sendte inn. Glemte det. Får igjen drøye 17000,- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 7. mars #136 Del Skrevet 7. mars Million skrev (7 minutter siden): Ja, jeg vet ikke hvorfor jeg er så veldig interessert, for det er sannsynligvis ingen store overraskelser for fjoråret heller. Ingen forandringer å snakke om ifht tidligere år. Men jaja, det er kjipt å gå og vente 😛 Ingen overraskelser her heller, men kjekt å vite nøyaktig på krona 😅👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #137 Del Skrevet 7. mars Ja så fikk jeg igjen penger og. jippi Anonymkode: 78e9b...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #138 Del Skrevet 7. mars Har kikket på når jeg har fått skattemelsignen de siste årene og det har vært helt i slutten av mars... Jeg har ikke noe spesielt på selvangivelsen... men da kan det være håp om å få den tidlig likevel, det er vel tilfeldig hvem som får på hvilken dato? Aner ikke om jeg får igjen eller må betale. Men blir uansett ganske nær 0. Anonymkode: 5d6a6...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 7. mars #139 Del Skrevet 7. mars On 3/5/2024 at 3:41 PM, AnonymBruker said: Ingen kattemelding foreløpig, den sendes vel ikke ut før 7/3? Anonymkode: 409db...1dc Jeg fikk faktisk en kattemelding i går, men skattemeldingen har ikke duket opp ennå. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 7. mars #140 Del Skrevet 7. mars (endret) Fant80 skrev (12 minutter siden): Fikk tidligere i dag. 4000,- tilbake. Går RETT i lomma på kommunen som nettopp serverte kommunale avgifter Vi vet jo ikke når pengene kommer inn på konto. Jeg har mye jeg trenger å bruke mine til, men de skal først inn på bufferkontoen og så får jeg heller starte diskusjonen med meg selv 😂. skatteoppgjøret starter 20.mars. De fleste lønnsmottakere og pensjonister får skatteoppgjøret i juni. Noen får det tidligere, mens andre får det mellom august og november. Endret 7. mars av Øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå