AnonymBruker Skrevet 18. mars #781 Del Skrevet 18. mars Jeg har fått skattemeldingen nå, fikk mail om at den hadde kommet 🙂 Anonymkode: a993c...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #782 Del Skrevet 18. mars Fikk skattemeldingen nå og mail. SJekket for en times tid siden og da var den ikke klar. Anonymkode: 62f4d...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #783 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk skattemeldingen nå og mail. SJekket for en times tid siden og da var den ikke klar. Anonymkode: 62f4d...c32 Samme her! Ble dessverre stort baksmell😢 Anonymkode: c0dde...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 18. mars #784 Del Skrevet 18. mars Nei, alle jeg vet om har fått den men den lar vente på seg, slik var det i fjor også 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #785 Del Skrevet 18. mars Jeg fikk den nå, og mailen kom rett etter jeg hadde logget inn. Anonymkode: 5af99...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #786 Del Skrevet 18. mars Fikk den nå 🥳 Anonymkode: 84bdf...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #787 Del Skrevet 18. mars Endelig! Jeg fikk den nå nettopp. Gikk heldigvis bra (får tilbake noen tusenlapper). Jeg er alltid i siste pulje som får svar. Pleier også å få pengene inn på konto veldig sent, enda jeg godkjenner/sender svar samme dagen jeg får meldingen. I fjor fikk jeg oppgjøret den siste mulige utbetalingsdagen i juni. Anonymkode: df79f...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 18. mars #788 Del Skrevet 18. mars Ooog jeg venter enda. Oppdaterer og oppdaterer skattetaten, men ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #789 Del Skrevet 18. mars Ikke fått jeg heller.. Anonymkode: 209a9...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #790 Del Skrevet 18. mars Fikk tidligere i dag. Foreløpig tilbake ca 22 000. Må inn og justere litt i kveld 🙂 Anonymkode: 67d97...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #791 Del Skrevet 18. mars Gikk omtrent i 0, så venter til grunnbeløpet økes med å endre på skattekortet. Anonymkode: 0c3ad...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #792 Del Skrevet 18. mars Fikk den nå. Logget inn for 30min siden og da hadde den ennå ikke kommet. Har ikke fått varsel heller. Anonymkode: 946b4...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 18. mars #793 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 17.25): Man burde fått skatteoppgjøret 1. januar, og samme dagen burde grunnbeløpet blitt økt. Anonymkode: 0c3ad...ae5 Og så skulle man hatt lønn hver dag og da skulle man hatt fri, og aldri jobb dagen etter fridag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #794 Del Skrevet 18. mars delias skrev (48 minutter siden): Ooog jeg venter enda. Oppdaterer og oppdaterer skattetaten, men ingenting.. Jeg venter også ennå Anonymkode: 9bb7a...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #795 Del Skrevet 18. mars Så irriterende at jeg enda ikke har fått!!!! Anonymkode: a6793...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelmesett Skrevet 18. mars #796 Del Skrevet 18. mars jeg fikk den nå. på mail. 8k igjen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 18. mars #797 Del Skrevet 18. mars Ikke fått den enda selv. Min er alltid en av de sene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #798 Del Skrevet 18. mars Endelig! Har betalt for mye i fjor så da ble det en god sum jeg får tilbake i år. Anonymkode: e89da...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #799 Del Skrevet 18. mars Der fikk jeg også skattemeldingen - ca. 20k tilbake Anonymkode: 9816f...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #800 Del Skrevet 18. mars Jeg hadde glemt den jeg, fikk mail når jeg var opptatt og etter det har det gått i ett. 53k tilbake. 😄 Anonymkode: c3c0a...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå