AnonymBruker Skrevet 18. mars #761 Del Skrevet 18. mars Orker snart ikke å vente lenger 😑 Anonymkode: a6793...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #762 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Orker snart ikke å vente lenger 😑 Anonymkode: a6793...a28 Samme her. Vet de er ferdig med å sende ut før påske, men føles ut som at jeg er eneste som venter… Anonymkode: ea51f...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #763 Del Skrevet 18. mars 1 minutt siden, AnonymBruker said: Samme her. Vet de er ferdig med å sende ut før påske, men føles ut som at jeg er eneste som venter… Anonymkode: ea51f...7cc Da kan du banne på at jeg får skattemeldingen 22 mars😅 Anonymkode: a6793...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #764 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I fjor fikk jeg igjen på skatten, og mannen min fikk baksmell. Jeg fikk allikevel skatteoppgjøret i slutten av mars (og jeg pleier stort sett å få det ganske sent av en eller annen grunn). Så tror ikke det har noe å si for din utbetaling at mannen din fikk baksmell. Anonymkode: a73e0...bd4 Tusen takk for svar! Det gir meg håp😂 Her er det som står nemlig. Og jeg syns ikke det gir mening. «Du får beskjed når skatteoppgjøret ditt er klart. Hvis du ikke leverer skattemeldingen før fristen, eller har restskatt, får du skatteoppgjøret ditt tidligst i juni. Ektefeller får skatteoppgjør samtidig, så hvis din ektefelle ikke leverer eller får restskatt, må også du vente til tidligst juni.» Anonymkode: f2fd6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 18. mars #765 Del Skrevet 18. mars Jeg fikk den på fredag - 7000 i baksmell selv om jeg oppjusterte skattetrekket mitt med 2000 kr pr måned fra februar og ut året i fjor for sikkerhets skyld! Ingen voldsom lønnsøkning eller andre økonomiske endringer som skulle tilsi at jeg skulle få baksmell. Trodde tvert imot at jeg skulle få igjen en pen sum, siden jeg trakk mer skatt i fjor, enn det Skatteetaten hadde oppført på skattekortet mitt. Men takk og lov for at jeg ikke bare tok for gitt at skattekortet var korrekt (selv om jeg altså ikke har hatt noen større økonomiske endringer de siste årene som kunne forklare dette) - da hadde jeg fått over 30 000 i baksmell isteden 😳😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #766 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tusen takk for svar! Det gir meg håp😂 Her er det som står nemlig. Og jeg syns ikke det gir mening. «Du får beskjed når skatteoppgjøret ditt er klart. Hvis du ikke leverer skattemeldingen før fristen, eller har restskatt, får du skatteoppgjøret ditt tidligst i juni. Ektefeller får skatteoppgjør samtidig, så hvis din ektefelle ikke leverer eller får restskatt, må også du vente til tidligst juni.» Anonymkode: f2fd6...33f Ikke fått jeg heller. Får den alltid siste dag. Anonymkode: 4ade4...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelmesett Skrevet 18. mars #767 Del Skrevet 18. mars dere som har fått skattemeldingen. får dere beskjed på mail eller sms ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 18. mars #768 Del Skrevet 18. mars Venterom på Skattetaten igjen nå. Regner med mange plutselig har fått e-poster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #769 Del Skrevet 18. mars Hjelmesett skrev (1 minutt siden): dere som har fått skattemeldingen. får dere beskjed på mail eller sms ? Jeg fikk beskjed på mail, men mailen havnet i søppelpost. Anonymkode: 8cb96...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #770 Del Skrevet 18. mars Jeg venter også, tar så hiiiiimla lang tid 🙈 Anonymkode: 2f992...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #771 Del Skrevet 18. mars Hjelmesett skrev (1 minutt siden): dere som har fått skattemeldingen. får dere beskjed på mail eller sms ? Tidligere år har jeg fått både på sms og mail ettersom hva jeg har registrert på meg selv på altinn. Ellers pleier skattemeldingen uansett å ligge tilgjengelig før man får varsel uansett. Anonymkode: ea51f...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #772 Del Skrevet 18. mars delias skrev (4 minutter siden): Venterom på Skattetaten igjen nå. Regner med mange plutselig har fått e-poster? Nei vi er nok mange som er lei av å vente. Og ja, vi sjekker selv om vi ikke har fått melding. Anonymkode: e89da...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 18. mars #773 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei vi er nok mange som er lei av å vente. Og ja, vi sjekker selv om vi ikke har fått melding. Anonymkode: e89da...80e Samme her, men jeg har sjekket flere ganger tidligere i dag og hele forrige uke. Har ikke vært venterom så ofte fordi serveren til Skatteetaten tåler jo såpass. Når det plutselig dukker opp venterom regner jeg med at mange har fått e-post. Ikke jeg, men sikker andre som ikke sjekker ellers dagen lang….😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #774 Del Skrevet 18. mars Hjelmesett skrev (9 minutter siden): dere som har fått skattemeldingen. får dere beskjed på mail eller sms ? Min var klar i morges (og jeg har ikke sjekket på en stund, så vet ikke hvor lenge den har vært klar), men jeg har ennå ikke fått hverken mail eller sms. Anonymkode: 292a9...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 18. mars #775 Del Skrevet 18. mars Forsøkte å logge inn nå, kom rett til venterom med ventetid på 32 minutter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #776 Del Skrevet 18. mars Hjelmesett skrev (16 minutter siden): dere som har fått skattemeldingen. får dere beskjed på mail eller sms ? Bare på e-post. Anonymkode: 9c1ef...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #777 Del Skrevet 18. mars Petra200 skrev (7 minutter siden): Forsøkte å logge inn nå, kom rett til venterom med ventetid på 32 minutter!! Samme her. Regner mes at befolkningen som ikke sjekker daglig endelig har fått sms, mens vi som enda aktivt venter ikke får før siste dag😛 Anonymkode: ea51f...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #778 Del Skrevet 18. mars Noen andre som har noe erfaring på dette: Både jeg og ektemann fikk skattemelding i dag. Jeg fikk igjen, han skylder. (Ingen felles gjeld etc. Så ingen endringer) Er det noen som vet: om vi begge leverer nå, er det sånn at jeg uansett ikke får utbetaling før tidligst juni så lenge han skylder? Det virker sånn inne på Skatteetaten men det gir ikke helt mening? Håper noen vet/har erfaring😀 Anonymkode: f2fd6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #779 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): I fjor fikk jeg igjen på skatten, og mannen min fikk baksmell. Jeg fikk allikevel skatteoppgjøret i slutten av mars (og jeg pleier stort sett å få det ganske sent av en eller annen grunn). Så tror ikke det har noe å si for din utbetaling at mannen din fikk baksmell. Anonymkode: a73e0...bd4 I fjor var det i alle fall sånn at man ikke fikk skattepengene utbetalt før i juni hvis ektefelle hadde fått restskatt. Anonymkode: 06c38...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #780 Del Skrevet 18. mars 30 minutter siden, Hjelmesett said: dere som har fått skattemeldingen. får dere beskjed på mail eller sms ? Både jeg og mannen fikk e-post. Anonymkode: fdc9a...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå