AnonymBruker Skrevet 14. mars #641 Del Skrevet 14. mars Jeg fikk endelig mail nå kl 16.30. Var inne tidligere i dag å sjekket, men da lå den ikke der. Fikk tilbake 6000,- akkurat som beregnet. Anonymkode: 3aa95...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #642 Del Skrevet 14. mars Fikk Mail nå og restskatt på et noen hundre kroner. Skjønner ingenting, fikk igjen 21.000 kr ifjor. Har ikke forandret på noe, men så jeg fikk ett nytt tabellkort ifjor, gikk fra 7105 til 7106. Fikk litt høyere lønn pga lønnsoppgjøret, men skal det så lite til for at det skifter fra tilgode 21.000 kr til 364 kr i restskatt ??? Anonymkode: e71a3...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 14. mars #643 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk Mail nå og restskatt på et noen hundre kroner. Skjønner ingenting, fikk igjen 21.000 kr ifjor. Har ikke forandret på noe, men så jeg fikk ett nytt tabellkort ifjor, gikk fra 7105 til 7106. Fikk litt høyere lønn pga lønnsoppgjøret, men skal det så lite til for at det skifter fra tilgode 21.000 kr til 364 kr i restskatt ??? Anonymkode: e71a3...444 Glem å forstå det greiene der les nøye igjennom og se at inntekt og fradrag stemmer. Husk å få med reisefradraget om du har dette, for det kommer ikke automatisk. Selv fikk jeg en liten innbetaling, driter i det har penger til det. Så kan Stortinget kose seg med pengene, de er jo så fattige fra før av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #644 Del Skrevet 14. mars Fikk mail i 13 tiden og får igjen rett over 5000. Anonymkode: 0a834...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #645 Del Skrevet 14. mars Fikk oppgjøret i går. Men når blir pengene utbetalt? Anonymkode: c8155...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #646 Del Skrevet 14. mars Har ikke sjekket veldig nøye, men regnet med å måtte betale ca 10.000 i restskatt. Fikk oppgjøret idag og får 9200,- igjen 😊 fornøyd, føler jeg går 20’ i pluss, selv om jeg vet at det ikke egentlig er sånn 🤭 Anonymkode: 56085...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #647 Del Skrevet 14. mars 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk oppgjøret i går. Men når blir pengene utbetalt? Anonymkode: c8155...be9 Oppgjør og utbetaling skal komme samme dag. Har du sjekka kontonummeret? Anonymkode: ba379...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 14. mars #648 Del Skrevet 14. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk oppgjøret i går. Men når blir pengene utbetalt? Anonymkode: c8155...be9 Alt fra når som helst til november... sorry, leste for fort. Jeg mente at oppgjøret kan komme fra når som helst til november, men hvis du allerede har fått oppgjøret skal pengene være på konto innen 3 dager Endret 14. mars av Bromance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #649 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fikk oppgjøret i går. Men når blir pengene utbetalt? Anonymkode: c8155...be9 Fikk du melding eller oppgjør? Anonymkode: 5ba00...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #650 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Fikk du melding eller oppgjør? Anonymkode: 5ba00...aa2 Melding. Har godkjent og sendt inn. Anonymkode: c8155...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #651 Del Skrevet 14. mars Fikk endelig indag! Får igjen 1000, var i allefall ikke baksmell Anonymkode: 52c09...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #652 Del Skrevet 14. mars Fikk skattemeldingen idag formiddag, restskatt på over hundre tusen. Det var forventet, men faktisk litt lavere enn jeg beregnet selv 😎 Anonymkode: 201ef...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #653 Del Skrevet 14. mars Mange med aksjer har fått feil i skattemeldingen https://www.nrk.no/norge/125.000-kan-vaere-berort-av-skatteblemme_-_-et-eneste-stort-kaos-1.16805467 Anonymkode: 7a009...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #654 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Melding. Har godkjent og sendt inn. Anonymkode: c8155...be9 Gjorde du noen endringer før du sendte inn? Når sendte du inn? Anonymkode: 7f401...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #655 Del Skrevet 14. mars Noen som sendte inn skattemelding på mandag? Gjorde dere noen endringer? Har du fått melding om ar skatteoppgjøret er klart? Anonymkode: 7f401...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #656 Del Skrevet 14. mars Ja, de beregnet at jeg får 32.000 kr til gode. Men det kan ikke stemme, går på NAV. Skal sjekke nøye gjennom før jeg sender noe. Håper i hvertfall på 2000-5000 kr til gode! Anonymkode: 45f9c...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #657 Del Skrevet 14. mars Jeg er så trist nesten 20.000kr i baksmell 😭 Anonymkode: af234...5cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 14. mars #658 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er så trist nesten 20.000kr i baksmell 😭 Anonymkode: af234...5cb Uffda, håper du har mulighet til å dekke den inn. Første betaling er ikke før i august, så du har kanskje mulighet til å dele opp i flere betalinger hvis du ikke har penger til å dekke det nå. Altså at du betaler noe nå i mars, april, mai (betal så mye du greier innen 31. mai så slipper du rente på det beløpet), så har du også juni juli august, siste betaling skal inn i september. Håper det løser seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #659 Del Skrevet 14. mars Bromance skrev (Akkurat nå): Uffda, håper du har mulighet til å dekke den inn. Første betaling er ikke før i august, så du har kanskje mulighet til å dele opp i flere betalinger hvis du ikke har penger til å dekke det nå. Altså at du betaler noe nå i mars, april, mai (betal så mye du greier innen 31. mai så slipper du rente på det beløpet), så har du også juni juli august, siste betaling skal inn i september. Håper det løser seg Takk ❤️ Neste måned klarer jeg kanskje 500kr hvis jeg er heldig, i mai kan det hende jeg klarer 2-3000kr. Ville helst fått det inn før rentene men jeg har store tvil der. Jeg er iallfall glad det ikke er enda mer. Så håper jeg at de ikke øker den enda mer før de sender melding om skatteoppgjør. Anonymkode: af234...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 14. mars #660 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk ❤️ Neste måned klarer jeg kanskje 500kr hvis jeg er heldig, i mai kan det hende jeg klarer 2-3000kr. Ville helst fått det inn før rentene men jeg har store tvil der. Jeg er iallfall glad det ikke er enda mer. Så håper jeg at de ikke øker den enda mer før de sender melding om skatteoppgjør. Anonymkode: af234...5cb "De" øker den ikke. Men du kan få redusert skatt hvis det er noen fradrag du kan føre inn i skattemeldingen. Reiseutgifter til jobb, pass av barn, renter som ikke er ført på, sjekk ut slike ting. Det eneste det kan øke med fra skatteetatens side er renter på beløpet som hvis du har 20.000 å betale vil være 702 kroner. Men det blir bare renter av beløpet du ikke har greid å betale inn innen 31. mai. Klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå