Baktus2024 Skrevet 14. mars #601 Del Skrevet 14. mars Nei, jeg har tilgode så de holder på rentegivende døgn..irriterende. nordmenn har tilgode 46 milliarder kroner, neppe tilfeldig, staten begår brukstyveri av hvermansens penger og får rentene for dem også.. jeg tror faktisk ikke at det er mulig for alle skatteytere å beregne skatten i null, skatteetaten ville ganske sikkert ha justert den i gunst for staten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 14. mars #602 Del Skrevet 14. mars Fikk skattemeldingen i går formiddag og leverte med en gang, går litt i pluss som forventet. Fortsatt ikke fått varsel på mail/sms da, akkurat som i fjor og året før......osv......🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #603 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig i at det føles litt surt for oss som venter. Men det er sikkert stor forskjell fra kommune til kommune. 3000 eller 30 000 innbyggere... Anonymkode: a7217...f0f Tror ikke det har noe med kommune å gjøre, det er jo statlig? Og jeg bor i landets største kommune og har fått den Anonymkode: 99082...ebd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #604 Del Skrevet 14. mars Når på dagen har folk fått melding at man kan sjekke? Kl 8, 12 etter 14? Anonymkode: e71a3...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #605 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når på dagen har folk fått melding at man kan sjekke? Kl 8, 12 etter 14? Anonymkode: e71a3...444 Fikk i går litt før 11. Anonymkode: 0d567...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #606 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når på dagen har folk fått melding at man kan sjekke? Kl 8, 12 etter 14? Anonymkode: e71a3...444 Jeg fikk epost fredag 8. mars kl. 11:05 Anonymkode: 99082...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #607 Del Skrevet 14. mars Mailen kom kl. 09.15, i går, rett i underkant av 27000,- tilbake. Litt går til samboer da han har lagt ut litt for meg i det siste, resten på sparekonto 😊 Fikk den 16/3 i 2022 og 14/3 i fjor, da fikk jeg baksmell begge gangene. Anonymkode: cdf55...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #608 Del Skrevet 14. mars Dere som har fått utbetalt. Gjorde dere endringer? Gjorde en endring og sendte inn på mandag Anonymkode: 7f401...77d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #609 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har man alltid kunne få tilbake på skatten (altså pengene utbetalt) så tidlig?Har alltid bare gått ut ifra at alle fikk utbetalt på sommeren. Og dere som sjekker før dere har fått melding.. Velger dere alternativet "jeg har fått melding"?😂 Anonymkode: 60f53...b68 Jepp, og jeg føler liksom at jeg gjør noe galt når jeg trykker der 😂🙈 Anonymkode: 81764...ffd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #610 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp, og jeg føler liksom at jeg gjør noe galt når jeg trykker der 😂🙈 Anonymkode: 81764...ffd Enig! Det er litt rebelsk 😂 Anonymkode: 48de8...66f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #611 Del Skrevet 14. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det sånn at de som får igjen får skattemeldingen først og de som får restskatt er de siste som får den? Anonymkode: 66bd9...6a6 Nei. Anonymkode: 7a009...94e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #612 Del Skrevet 14. mars Min far fikk melding igår rett etter middag, da var kl ca 15.50. Anonymkode: 62113...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #613 Del Skrevet 14. mars Jeg får ta en telefon hvis den ennå ikke er klar den 22. Anonymkode: 700d1...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #614 Del Skrevet 14. mars Jeg venter fortsatt. Anonymkode: d2a3e...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #615 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg venter fortsatt. Anonymkode: d2a3e...805 Samme her. Ingen i familien har fått heller. Eneste jeg vet om som har fått er en kollega av mannen. Anonymkode: 812a1...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #616 Del Skrevet 14. mars Fikk i dag. Jublet først over at jeg hadde fått 12000 igjen på skatten. Har aldri skjedd før! Så sier mannen min at han fikk baksmell på 6000 kr. Så da er vi 6000 i pluss totalt. Men det hører også med at vi begge trekker 500 ekstra av arbeidsgiver, som skattebuffer. Så vi betaler inn 12000 til sammen (6000 kr hver) hvert år, til arbeidsgiver. Det vil si at vi gikk 6000 kr i minus i år Anonymkode: 8c2e9...2d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #617 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fikk i dag. Jublet først over at jeg hadde fått 12000 igjen på skatten. Har aldri skjedd før! Så sier mannen min at han fikk baksmell på 6000 kr. Så da er vi 6000 i pluss totalt. Men det hører også med at vi begge trekker 500 ekstra av arbeidsgiver, som skattebuffer. Så vi betaler inn 12000 til sammen (6000 kr hver) hvert år, til arbeidsgiver. Det vil si at vi gikk 6000 kr i minus i år Anonymkode: 8c2e9...2d9 Da må dere jo se på hva som er feil i skatten til din samboer siden han tydeligvis skatter for lite. Jeg fikk tilbake 9K og er ikke så veldig fornøyd fordi jeg ønsker å gå i 0, men det er vanskelig med så mange rentehevinger som det var i fjor å påse at man går i 0. Anonymkode: cd510...b61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #618 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da må dere jo se på hva som er feil i skatten til din samboer siden han tydeligvis skatter for lite. Jeg fikk tilbake 9K og er ikke så veldig fornøyd fordi jeg ønsker å gå i 0, men det er vanskelig med så mange rentehevinger som det var i fjor å påse at man går i 0. Anonymkode: cd510...b61 Ikke alltid så lett å ha styring på det der bestandig, og det kan ha mange årsaker. Jeg ble skyldig fordi jeg tjente mer enn året før pga ekstrajobbing. Vanskelig å forutse hvor mye ekstra det blir i løpet av et år. Anonymkode: 46315...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #619 Del Skrevet 14. mars 26 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk i dag. Jublet først over at jeg hadde fått 12000 igjen på skatten. Har aldri skjedd før! Så sier mannen min at han fikk baksmell på 6000 kr. Så da er vi 6000 i pluss totalt. Men det hører også med at vi begge trekker 500 ekstra av arbeidsgiver, som skattebuffer. Så vi betaler inn 12000 til sammen (6000 kr hver) hvert år, til arbeidsgiver. Det vil si at vi gikk 6000 kr i minus i år Anonymkode: 8c2e9...2d9 Skatt mindre, og invester pengene i noe med bedre avkastning. Anonymkode: 7a009...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #620 Del Skrevet 14. mars Både jeg og samboeren fikk i dag kl 11. Vi har aldri fått samtidig før, og jeg har tidligere alltid fått siste dag. Anonymkode: 70a2e...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå