Gå til innhold

Har du fått skattemeldingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de sendes ut i alfabetisk rekkefølge? Min samboer sitt etternavn begynner på B, og han har fått. Jeg har alltid fått den tidlig med etternavn på D, men for 2 år siden byttet jeg etternavn til M og jeg har fått den senere. 

Anonymkode: 5863e...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått i ulik pulje hver gang

Anonymkode: acd35...083

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen som vet om de sendes ut i alfabetisk rekkefølge? Min samboer sitt etternavn begynner på B, og han har fått. Jeg har alltid fått den tidlig med etternavn på D, men for 2 år siden byttet jeg etternavn til M og jeg har fått den senere. 

Anonymkode: 5863e...182

Jeg har etternavn på B og ikke hørt noe enda. 

Anonymkode: 5a8d1...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått, men jeg er selvstendig næringsdrivende og får ikke vite noe før firmaregnskapet er ferdig levert i mai/juni.

Fikk en restskatt på 280 000,- i fjor. Håper jeg slipper det i år... 🙂

Anonymkode: a6d09...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen som vet om de sendes ut i alfabetisk rekkefølge? Min samboer sitt etternavn begynner på B, og han har fått. Jeg har alltid fått den tidlig med etternavn på D, men for 2 år siden byttet jeg etternavn til M og jeg har fått den senere. 

Anonymkode: 5863e...182

Fikk han Mail/sms? Eller var han innom å sjekket?

Anonymkode: acd35...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen som vet om de sendes ut i alfabetisk rekkefølge? Min samboer sitt etternavn begynner på B, og han har fått. Jeg har alltid fått den tidlig med etternavn på D, men for 2 år siden byttet jeg etternavn til M og jeg har fått den senere. 

Anonymkode: 5863e...182

Har også tidlig i alfabetet, men får ikke meldingen til lik tid. Ventet en stund i fjor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk han Mail/sms? Eller var han innom å sjekket?

Anonymkode: acd35...083

Jeg spurte ikke, og nå er han på jobb. Men tipper han fikk mail ja, for han ekke sånn som følger med. 

Anonymkode: 5863e...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen som vet om de sendes ut i alfabetisk rekkefølge?

Anonymkode: 5863e...182

Jeg tror ikke det.

Mannen min og jeg har samme etternavn, men har ikke fått skattemeldingen samtidig

Anonymkode: d7dcd...139

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent selv. Fikk svar tidlig i fjor, og fikk utbetalt i mai.  Er ufør 😊 

Anonymkode: 68cb2...0ff

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første år med boliglån så veldig spent 

Anonymkode: acd35...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvert år, herrefred 😂 alle får skattemeldingen, mellom 7 og 22.mars. Man får Mail når den er klar, den blir ikke klar fortere av å sjekke hver dag. Tilfeldig hvem som får når, det går ikke alfabetisk. Slapp av, pust med magen - det blir jul i år også. 

Anonymkode: 74340...2a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme hvert år, herrefred 😂 alle får skattemeldingen, mellom 7 og 22.mars. Man får Mail når den er klar, den blir ikke klar fortere av å sjekke hver dag. Tilfeldig hvem som får når, det går ikke alfabetisk. Slapp av, pust med magen - det blir jul i år også. 

Anonymkode: 74340...2a8

Folk skjønner da den kommer når den kommer.  Helt lov å spørre, finnes andre ting å irritere seg over 😊😅

Anonymkode: 68cb2...0ff

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme hvert år, herrefred 😂 alle får skattemeldingen, mellom 7 og 22.mars. Man får Mail når den er klar, den blir ikke klar fortere av å sjekke hver dag. Tilfeldig hvem som får når, det går ikke alfabetisk. Slapp av, pust med magen - det blir jul i år også. 

Anonymkode: 74340...2a8

Skatteetaten kunne spart seg for mange unødvendige innlogginger hvis mailen faktisk kom når skattemeldingen var klar, og ikke flere dager etterpå. De spredte vel skattemeldingene utover nettopp for å hindre at alle skulle logge seg på samtidig, men nå skjer jo det uansett. 

Anonymkode: 7a009...94e

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier vanligvis få mld rundt den 12. Og hvis vi får igjen selv om vi sender inn tidlig får vi ofte ikke igjen før i oktober 

Anonymkode: 9815b...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Samme hvert år, herrefred 😂 alle får skattemeldingen, mellom 7 og 22.mars. Man får Mail når den er klar, den blir ikke klar fortere av å sjekke hver dag. Tilfeldig hvem som får når, det går ikke alfabetisk. Slapp av, pust med magen - det blir jul i år også. 

Anonymkode: 74340...2a8

FEIL! Hvert eneste år, ihvertfall de siste 10 årene, så har jeg og mange med meg fått mail/sms lenge etter at skattemeldingen var klar til sjekk!! Så, jo, man får jo vite det raskere om man sjekker jevnlig og ikje venter på mail/sms som har stor forsinkelse🙈🙈🙈

Anonymkode: 0002d...002

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nop...siste 2 årene var jeg fått skattemeldingen nesten sist..mamma får alltid før meg..så meg...sp mannen min he hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De siste årene har jeg alltid fått den sent, noe jeg synes er rart, for jeg har vært ufør noen år og har bare den ene inntekten og selvangivelsen er så basic den kan bli. Har etternavn nesten bakerst i alfabetet, da.

Anonymkode: 7c7a6...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker i fjor at det ikke ble sendt ut i helgen, så ikke vent på den i helgen.

Anonymkode: 3006a...f3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid fått skattemeldingen sent, og pengene i juni. Kjipt, men sånn er det. Vet jo hva jeg har å forholde meg til hvertfall. 

Anonymkode: ccb5b...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått, pleier å få minste en uke etter at de begynner med utsending. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...