AnonymBruker Skrevet 13. mars #521 Del Skrevet 13. mars 6 minutter siden, Bromance said: nå har den kommet, man kommer ikke inn pga teknisk feil, sikkert for mange som vil inn samtidig... Ja. nå har de innført køordning 🙂 Anonymkode: fdc9a...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 13. mars #522 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men at det hadde vært litt mer forståelig. Går det i følge alfabetisk rekkefølge, alder? Skjønner ikke opplegget 😅 Anonymkode: 812a1...c4b Sendes ut tilfeldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosinvin Skrevet 13. mars #523 Del Skrevet 13. mars Leverte skattemeldinga 7.mars, skatt til gode kom på konto i dag tidleg.. I dag for 10 minutt sida tikka det inn ein epost om at skatteoppgjeret mitt er tilgjengeleg, altså nesten ei veke etter at det faktisk var klart, levert, òg fleire timar etter at skatt til gode var utbetalt 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #524 Del Skrevet 13. mars Rosinvin skrev (Akkurat nå): Leverte skattemeldinga 7.mars, skatt til gode kom på konto i dag tidleg.. I dag for 10 minutt sida tikka det inn ein epost om at skatteoppgjeret mitt er tilgjengeleg, altså nesten ei veke etter at det faktisk var klart, levert, òg fleire timar etter at skatt til gode var utbetalt 🤣 Og så lurer folk på hvorfor noen av oss sjekker daglig...Jada, jeg har kontroll på økonomien og er ganske sikker på utfallet, men jeg vil nå vite fasiten uansett og liksom bli ferdig med det. Synes måten det blir gjort på nå er bare irriterende. Anonymkode: e89da...80e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 13. mars #525 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. nå har de innført køordning 🙂 Anonymkode: fdc9a...d26 Hjelper ikke det, når man uansett ikke kommer helt inn når det er din tur i køen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #526 Del Skrevet 13. mars 3 minutter siden, Rosinvin said: Leverte skattemeldinga 7.mars, skatt til gode kom på konto i dag tidleg.. I dag for 10 minutt sida tikka det inn ein epost om at skatteoppgjeret mitt er tilgjengeleg, altså nesten ei veke etter at det faktisk var klart, levert, òg fleire timar etter at skatt til gode var utbetalt 🤣 Du blander skattemelding og skatteoppgjør. Skatteoppgjøret er klart når Skatteetaten har sett på det du har sendt inn (skattemelding) og godkjent det. Anonymkode: fdc9a...d26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #527 Del Skrevet 13. mars 1 minutt siden, Bromance said: Hjelper ikke det, når man uansett ikke kommer helt inn når det er din tur i køen... Hehe, nei, står og henger her også 🙂 Anonymkode: fdc9a...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse83 Skrevet 13. mars #528 Del Skrevet 13. mars Jeg fikk mine på konto idag 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #529 Del Skrevet 13. mars Fått oppgjør og penger på konto nå. Fikk meldingen første dagen. Anonymkode: 3a115...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #530 Del Skrevet 13. mars powerpuffen skrev (24 minutter siden): Sendes ut tilfeldig. Jeg har fått den sent hvert år de siste seks årene - og utbetaling i oktober Anonymkode: 943d6...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #531 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fått den sent hvert år de siste seks årene - og utbetaling i oktober Anonymkode: 943d6...72d Det motsier ikke at det er tilfeldig. Anonymkode: 5d797...81c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 13. mars #532 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått den sent hvert år de siste seks årene - og utbetaling i oktober Anonymkode: 943d6...72d Jeg har fått tidlig de foregående årene. Nå ligger jeg an til å få sent. Tidligere år har min samboer fått sist. I år fikk han derimot først. Ser ingen annen grunn enn at det må være tilfeldig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #533 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du blander skattemelding og skatteoppgjør. Skatteoppgjøret er klart når Skatteetaten har sett på det du har sendt inn (skattemelding) og godkjent det. Anonymkode: fdc9a...d26 Vedkommme skrev jo helt rett da... Anonymkode: 63810...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #534 Del Skrevet 13. mars Dere som har fått pengene, gjorde dere endringer i skattemeldingen? Anonymkode: 4ad7b...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #535 Del Skrevet 13. mars 23 minutter siden, AnonymBruker said: Vedkommme skrev jo helt rett da... Anonymkode: 63810...eb0 Da må du lese en gang til 🙂 Anonymkode: fdc9a...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #536 Del Skrevet 13. mars Fikk skatteoppgjøret og pengene i dag. Anonymkode: aa0aa...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #537 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da må du lese en gang til 🙂 Anonymkode: fdc9a...d26 Vedkommende fikk skattemelding tidlig. Endret og leverte inn. Så fikk vedkommende en melding om skatteoppgjøret, og pengene inn på konto rett etter. Skattemelding og melding om skatteoppgjør er to forskjellige ting. Det er det vedkommende ikke forsto. Alt har skjedd riktig - men det hjelper ikke når vedkommende tror at skattemelding og melding om skatteoppgjør er det samme… Anonymkode: 48de8...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #538 Del Skrevet 13. mars Kommer ikke inn. Anonymkode: ab6ba...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #539 Del Skrevet 13. mars Så bra da. Her venter jeg fortsatt. Anonymkode: 0a517...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #540 Del Skrevet 13. mars Skattemelding på fredag. Sendte inn på fredag. Lå ferdig utregnet inne på altinn under mine krav og betalinger på lørdag. Oppgjøret kom på mail i dag og pengene kom på konto i dag. Anonymkode: ecb93...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå