AnonymBruker Skrevet 11. mars #341 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan blir den feil? Skal ikke arbeidsgiver styre det? Anonymkode: fdf86...13b Tabellen styres av inntekter og fradrag utenom jobben, så det vet arbeidsgiver ingenting om. Anonymkode: 5d797...81c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #342 Del Skrevet 11. mars Sendes skattemeldingen ut hver dag i år? Noen som vet? I fjor var det vel bare en dag i uken, var det ikke? Anonymkode: 3a021...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #343 Del Skrevet 11. mars Jeg fikk den i dag. Mailen ble sendt ut ganske rett etter virker det som, ikke flere dager etterpå som erfart tidligere. Anonymkode: 9b847...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #344 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, har ikke endret noe så regnet ikke med at jeg plutselig skulle få en stor baksmell. Får følge nøyere med neste år.. Anonymkode: fdf86...13b I år mener du. Følge nøyere med i år. Sjekk tallene i skattekortet opp mot hva du ligger an til opptil flere ganger i året, spesielt ved renteendringer, lønnsendringer og slikt. Anonymkode: 9b847...e31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #345 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan blir den feil? Skal ikke arbeidsgiver styre det? Anonymkode: fdf86...13b Nei, det er du som har ansvaret for ditt skattetrekk! Anonymkode: 9b847...e31 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #346 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er du som har ansvaret for ditt skattetrekk! Anonymkode: 9b847...e31 Hvordan endrer man det på tabelltrekk ? Anonymkode: 7b080...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #347 Del Skrevet 11. mars Står fortsatt til utbetaling under "mine krav og betalinger" her. Pengene kommer forhåpentligvis denne uken. I fjor sendte jeg inn skattemeldingen 21.03 og fikk pengene på konto 27.03. Men husker ikke hvor lenge det sto registrert på altinn først. Med tanke på at det er rentegodtgjørelse på oppgjøret, så kan det ikke ha stått lenge vell Anonymkode: aa0aa...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #348 Del Skrevet 11. mars Angående rentegodtgjørelse på oppgjør: Gjelder de rentene fra 1.juli.2023? Altså uavhengig når beløpet kommer opp på "mine krav og betalinger". Anonymkode: ba379...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #349 Del Skrevet 11. mars Fikk i forrige uke. Har betalt 375.000 i skatt og 3-4000 i restskatt. Som forventet dessverre … Anonymkode: 57834...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #350 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Angående rentegodtgjørelse på oppgjør: Gjelder de rentene fra 1.juli.2023? Altså uavhengig når beløpet kommer opp på "mine krav og betalinger". Anonymkode: ba379...a35 forsøkte å finne det ut. Er det den summen man får, eller får man mer jo lengre tid det tar før man får de utbetalt etter 1.juli.... men finner ingen svar på det Anonymkode: aa0aa...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #351 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvordan endrer man det på tabelltrekk ? Anonymkode: 7b080...57d Du legger inn de rette opplysningene inne på skatteetaten. Du kan også be om %trekk. Personlig unngår jeg tabell. Anonymkode: 9b847...e31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #352 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, har ikke endret noe så regnet ikke med at jeg plutselig skulle få en stor baksmell. Får følge nøyere med neste år.. Anonymkode: fdf86...13b Så du regnet deg fram til at trekket som var satt var riktig og forandret derfor ingenting? Anonymkode: 23202...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #353 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvordan endrer man det på tabelltrekk ? Anonymkode: 7b080...57d Du endrer tallene trekket bygger på. Du endrer ikke trekket i seg selv. Hvis du endrer etter at du har fått første utbetaling som det trekkes skatt av så vil du uansett få prosenttrekk. Anonymkode: 23202...810 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 11. mars #354 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Står fortsatt til utbetaling under "mine krav og betalinger" her. Pengene kommer forhåpentligvis denne uken. I fjor sendte jeg inn skattemeldingen 21.03 og fikk pengene på konto 27.03. Men husker ikke hvor lenge det sto registrert på altinn først. Med tanke på at det er rentegodtgjørelse på oppgjøret, så kan det ikke ha stått lenge vell Anonymkode: aa0aa...94e Mine penger inkl renter står også på krav og betalinger nå, men jeg leste at skatteoppgjøret starter for de første fra 22.mars, så det må vel vente på at det åpnes der før vi får pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #355 Del Skrevet 11. mars Når på dagen har det kommet til dere som har fått? Har ikke fått noe enda men sjekker flere ganger for dagen, da jeg senest i fjor erfarte at skattemeldingen lå klar lenge før jeg fikk beskjed. Anonymkode: fe368...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #356 Del Skrevet 11. mars Øyne skrev (40 minutter siden): Mine penger inkl renter står også på krav og betalinger nå, men jeg leste at skatteoppgjøret starter for de første fra 22.mars, så det må vel vente på at det åpnes der før vi får pengene. Googlet litt nå og ser ut som at oppgjøret blir sendt ut fra 20. mars. Er vell håp om å være i første pulje når det står klart inne på krav og betalinger, håper jeg. Anonymkode: aa0aa...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 11. mars #357 Del Skrevet 11. mars Får igjen 11 000 Men det hjelper lite da mannen fikk 21 i smell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11. mars #358 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan blir den feil? Skal ikke arbeidsgiver styre det? Anonymkode: fdf86...13b Æh nei, er du gammal nok til å tjene penger er du gammal nok til å trikse og mikse med skattekortet ditt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11. mars #359 Del Skrevet 11. mars Rucula skrev (25 minutter siden): Får igjen 11 000 Men det hjelper lite da mannen fikk 21 i smell Se om dere kan skatte optimalisere bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 11. mars #360 Del Skrevet 11. mars Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden): Se om dere kan skatte optimalisere bedre Fortell meg gjerne hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå