Perine Skrevet 9. mars #281 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg lurer på om det kan være fødselsår, ifjor fikk jeg samme dag som flere fra mitt kull. Hvor gamle er dere som har fått? For øvrig teit opplegg synes jeg, hadde alle fått i løpet av en arbeidsuke så hadde det vært greit, men skjønner ikke behovet for det spennet de har i tid nå. Anonymkode: 6649a...983 To uker er ikke mye. Det har nok med kapasiteten å gjøre, både på BankID og skatteetatens løsninger. Det går jo enorme mengder data gjennom disse nå. I nær fremtid kommer det nok enda raskere og bedre løsninger, så fort som denne utviklingen går. På nittitallet førte vi fortsatt fullstendig selvangivelse i januar og hørte ingenting før oppgjøret kom i oktober. Siden den gang har det bare rast fremover 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #282 Del Skrevet 9. mars Øyne skrev (2 minutter siden): To uker er ikke mye. Det har nok med kapasiteten å gjøre, både på BankID og skatteetatens løsninger. Det går jo enorme mengder data gjennom disse nå. I nær fremtid kommer det nok enda raskere og bedre løsninger, så fort som denne utviklingen går. På nittitallet førte vi fortsatt fullstendig selvangivelse i januar og hørte ingenting før oppgjøret kom i oktober. Siden den gang har det bare rast fremover 😊 Hehe ja, husker godt at mamma satt og svettet over selvangivelsen i papirform, hun fylte ut for både seg selv og pappa, som var selvstendig næringsdrivende. Anonymkode: a9156...e83 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #283 Del Skrevet 9. mars Ikke fått enda Anonymkode: 6a0a9...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #284 Del Skrevet 9. mars Ja 🙋🏼♀️ Anonymkode: 7f401...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #285 Del Skrevet 9. mars 43 minutter siden, Øyne said: På nittitallet førte vi fortsatt fullstendig selvangivelse i januar og hørte ingenting før oppgjøret kom i oktober. Siden den gang har det bare rast fremover 😊 Ja, det var tider det. Ingen hadde fylt ut noe for oss på forhånd, så vi måtte finne frem alle bilag og finne riktige poster selv. Gå i postkassa og levere, og vente på svar i posten noen mnd senere. Men det verste av alt, vi hadde ingen data der vi kunne diskutere hvem som hadde fått brev og når. Aner ikke hvordan vi overlevde. 😅 Anonymkode: 7a009...94e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #286 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 8.08): Hvis du er gift er huslånet delt mellom dere automatisk. Det er nÿtt i år. Anonymkode: 9728f...b77 Gjelder dette kun for gifte? Eller er det slik for alle som har lån felles med en annen person? Anonymkode: f5daf...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #287 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hehe ja, husker godt at mamma satt og svettet over selvangivelsen i papirform, hun fylte ut for både seg selv og pappa, som var selvstendig næringsdrivende. Anonymkode: a9156...e83 Ja, jeg husker godt hvor mye tid faren min brukte på det, og hvor sur han var 🙈🙈🙈 Anonymkode: 06c38...adc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. mars #288 Del Skrevet 9. mars Ikke fått ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 9. mars #289 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det var tider det. Ingen hadde fylt ut noe for oss på forhånd, så vi måtte finne frem alle bilag og finne riktige poster selv. Gå i postkassa og levere, og vente på svar i posten noen mnd senere. Men det verste av alt, vi hadde ingen data der vi kunne diskutere hvem som hadde fått brev og når. Aner ikke hvordan vi overlevde. 😅 Anonymkode: 7a009...94e Haha, det kan du sannelig si. Folk diskuterte med naboen, på jobb, butikken og alle steder. Ganske mange tok med seg konvolutten uåpnet og stilte seg i kø på likningskontoret, med strikketøyet i veska. Det kunne bli lenge å vente. Vi hadde nok ikke trodd det om vi hadde fått et blikk inn i fremtiden fra dengang, sett hva teknologien skulle endre, både i samfunnet og i privatlivet. Det er koselig å ha vært der på den tiden, men jeg ønsker den ikke tilbake heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #290 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 6.36): Haster det sååå fælt med å få den? Evt tilgodebeløp kommer ikke før seinere Anonymkode: e84d8...3e3 For meg haster det. Jeg vet jeg får igjen og har noen inkassoer Anonymkode: 52d15...850 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #291 Del Skrevet 9. mars Jeg mener å huske gifte får en av de siste dagene i dato perioden de utgir. Kan muligens ta feil men alle kollegaene mine og vi har et mønster på det her. Muligens fordi man er to som lignes sammen. Anonymkode: 52d15...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #292 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg mener å huske gifte får en av de siste dagene i dato perioden de utgir. Kan muligens ta feil men alle kollegaene mine og vi har et mønster på det her. Muligens fordi man er to som lignes sammen. Anonymkode: 52d15...850 Jeg snakket med en gift mann første dagen skattemeldingen kunne komme. Da hadde konen hand fått smell og de var veldig spent på hvordan det gikk med ham 😆 så jeg tror ikke dette stemmer heller. Vi knekker visst aldri denne koden 🙈 Anonymkode: a9156...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #293 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg snakket med en gift mann første dagen skattemeldingen kunne komme. Da hadde konen hand fått smell og de var veldig spent på hvordan det gikk med ham 😆 så jeg tror ikke dette stemmer heller. Vi knekker visst aldri denne koden 🙈 Anonymkode: a9156...e83 Kanskje det ganske enkelt er som de sier - tilfeldig? Alt annet ville garantert utløst sutring om «urettferdig». Anonymkode: 5d797...81c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #294 Del Skrevet 10. mars Ja fikk 7 mars 🙂 Anonymkode: 67ff1...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #295 Del Skrevet 10. mars Jeg fikk skattemeldingen på fredag 😃 Anonymkode: 24878...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #296 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg mener å huske gifte får en av de siste dagene i dato perioden de utgir. Kan muligens ta feil men alle kollegaene mine og vi har et mønster på det her. Muligens fordi man er to som lignes sammen. Anonymkode: 52d15...850 Jeg er gift, og fikk første dag. Mannen min fikk dag nummer to. Anonymkode: 06c38...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 10. mars #297 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 2.03): Hvordan får dere skatte mld så fort? 🧐 Anonymkode: 6a0a9...760 Det er jo helt tilfeldig hvem som får når. Har aldri fått den så tidlig som i år….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #298 Del Skrevet 10. mars Jeg fikk igjen nesten 7000. Anonymkode: 3f2da...f84 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 10. mars #299 Del Skrevet 10. mars To like tråder er slått sammen. Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 10. mars #300 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 15.31): Noen som vet når pengene kommer på konto? Om 1-2 uker? Anonymkode: acd35...083 De kan komme alt fra 1 - 2 uker til november... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå