AnonymBruker Skrevet 18. mars #801 Del Skrevet 18. mars Fikk skattemeldingen idag og leverte idag! Noen som vet om det er for tidlig å håpe på utbetaling allerede på onsdag?🤠 Anonymkode: 60f53...b68 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #802 Del Skrevet 18. mars Fikk mld tidligere i dag. Restskatt som forventet. Anonymkode: 3a021...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 18. mars #803 Del Skrevet 18. mars Fikk restskatt på 2700 kr. Var litt som fryktet. Har jobbet en del overtid i hovedjobben (nesten 50 % skatt) og bijobb i kommunen (43 % skatt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 18. mars #804 Del Skrevet 18. mars fikk svar nå. har gått sykt mye opp i skatt etter ap kom til makta igjen, får nesten ikke igjen kr på skatten lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #805 Del Skrevet 18. mars Sjekket min nå, ble et skikkelig baksmell i år. Aldri skjedd før, så må sjekke hva som er annerledes i år.. Anonymkode: bcf6e...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #806 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk skattemeldingen idag og leverte idag! Noen som vet om det er for tidlig å håpe på utbetaling allerede på onsdag?🤠 Anonymkode: 60f53...b68 Tror ikke du skal regne med det nei Anonymkode: 2f75b...5af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #807 Del Skrevet 18. mars Jippi, har mer til gode enn jeg hadde regna ut I dag har jeg levert skattemeldinga, så jeg håper at pengene kommer snart Anonymkode: ba379...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #808 Del Skrevet 18. mars 2 hours ago, AnonymBruker said: Fikk skattemeldingen idag og leverte idag! Noen som vet om det er for tidlig å håpe på utbetaling allerede på onsdag?🤠 Anonymkode: 60f53...b68 Håper på det samme jeg også Anonymkode: ba379...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 18. mars #809 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk skattemeldingen idag og leverte idag! Noen som vet om det er for tidlig å håpe på utbetaling allerede på onsdag?🤠 Anonymkode: 60f53...b68 Du kan få det helt frem til 30. November, i verste fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #810 Del Skrevet 18. mars 37k tilbake! Den var ikke forventet Anonymkode: 56da6...c5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #811 Del Skrevet 18. mars Min kom akkurat nå. Fikk 17 000 igjen. Anonymkode: 704d1...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #812 Del Skrevet 18. mars Kom idag, 35.000 til gode. Forhåpentligvis utbetales dette asap 👍😁 Anonymkode: d6037...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #813 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekket min nå, ble et skikkelig baksmell i år. Aldri skjedd før, så må sjekke hva som er annerledes i år.. Anonymkode: bcf6e...668 Her også. Hos meg er det fordi jeg har fastrente (1,7%) på boliglånet og har blitt trukket altfor lite skatt pga det. Idiotisk av meg og ikke følge med på dette selv, men som ufør med tabellskatt trodde jeg det gikk automatisk at man alltid skattet "nok" til å akkurat gå i pluss. Vel, den feilen gjør jeg aldri igjen og beregnet renter for 2024 er satt betraktelig ned i skattekortet nå. Anonymkode: cb912...fb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #814 Del Skrevet 18. mars Ænema skrev (2 timer siden): fikk svar nå. har gått sykt mye opp i skatt etter ap kom til makta igjen, får nesten ikke igjen kr på skatten lenger. Hvor mye du får igjen behøver ikke å ha noe som helst å gjøre med hva du skal betale. Det kommer like mye an på hvor mye du trakk i utgangspunktet. Spørsmålet er om skatten på ligningen har økt. Det synes jeg ikke den gjør. Anonymkode: 5d797...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #815 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor begynner du å stresse? Den kommer innen 22.mars… Anonymkode: f9621...a23 Betyr ikke det at jeg får baksmell? Siden jeg enda ikke har fått den? Anonymkode: bdf9f...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #816 Del Skrevet 18. mars 13 minutter siden, AnonymBruker said: Betyr ikke det at jeg får baksmell? Siden jeg enda ikke har fått den? Anonymkode: bdf9f...d44 Nei. Jeg fikk skattemelding i dag og jeg har penger tilgode. Anonymkode: ba379...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 18. mars #817 Del Skrevet 18. mars Fikk igjen 3600, men det mangler noe inntekt (regnskapet er ikke klart ennå), så jeg vil nok gå to-tre tusen i minus til slutt. Omtrent som forventet, verken grunn til å juble eller deppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #818 Del Skrevet 18. mars Vil man få 3,50% ekstra renter på det beløpet som er tilgode? Altså i tillegg til beløpet som er tilgode. Anonymkode: ba379...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #819 Del Skrevet 18. mars Er det bare meg som regner ut dette på forhånd??? Jeg visste på krona at jeg ville få 9328 i smell. Og i dag ble det bekreftet. Anonymkode: 78e65...e6e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 18. mars #820 Del Skrevet 18. mars Kom i dag, endelig. Hadde glemt et viktig fradrag på skattekortet så fikk litt mer enn forventet. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå