AnonymBruker Skrevet 11. mars #321 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg svarte tidligere i tråden at den lå tilgjengelig da jeg sjekket fredag morgen, selv om jeg ikke hadde fått melding om at den var klar. Jeg har fortsatt ikke fått melding om at den er klar 🤷 men nå er den alt rettet og sendt inn.. Anonymkode: a26e2...35a Det er jo ikke rart at folk logger inn før de får beskjed når dette skjer hvert eneste år 😅 Anonymkode: 56902...bdf 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 11. mars #322 Del Skrevet 11. mars Venter enda, som vanlig! Samboer fikk første dagen 😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #323 Del Skrevet 11. mars Om man ikke kan få samtidig kunne de ha gitt beskjed om dato. Anonymkode: 53650...ff0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #324 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om man ikke kan få samtidig kunne de ha gitt beskjed om dato. Anonymkode: 53650...ff0 Ikke sant! Dette opplegget er veldig lite gjennomtenkt, tror at de fleste setter pris på forutsigbarhet. Anonymkode: 56902...bdf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #325 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 0.46): Jeg mener å huske gifte får en av de siste dagene i dato perioden de utgir. Kan muligens ta feil men alle kollegaene mine og vi har et mønster på det her. Muligens fordi man er to som lignes sammen. Anonymkode: 52d15...850 Stemmer ikke. Jeg og mannen min får alltid tidlig Anonymkode: 87fab...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #326 Del Skrevet 11. mars Får nok siste dagen og litt baksmell. Anonymkode: 0c3ad...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #327 Del Skrevet 11. mars Fikk i dag. 30 000 i baksmell, mer enn jeg får utbetalt i måneden. Aner ikke hvordan jeg skal få råd.. Anonymkode: fdf86...13b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #328 Del Skrevet 11. mars Fikk akkurat nå! Får igjen 16000👍 Anonymkode: 75a74...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 11. mars #329 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fikk i dag. 30 000 i baksmell, mer enn jeg får utbetalt i måneden. Aner ikke hvordan jeg skal få råd.. Anonymkode: fdf86...13b Men dette visste du vel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #330 Del Skrevet 11. mars Petra200 skrev (6 minutter siden): Men dette visste du vel? Nei, har ikke endret noe så regnet ikke med at jeg plutselig skulle få en stor baksmell. Får følge nøyere med neste år.. Anonymkode: fdf86...13b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11. mars #331 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 15.39): det er spennende.. har betalt 57000 reskatt og vet ikke hva som venter meg i år. hvordan var deres og hva venter dere i år? Anonymkode: 43757...ec8 Smell på litt under millen, men var lavere enn forventet og pengene har vokst i påvente av betaling 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. mars #332 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fikk i dag. 30 000 i baksmell, mer enn jeg får utbetalt i måneden. Aner ikke hvordan jeg skal få råd.. Anonymkode: fdf86...13b Kan deles opp i hvertfall 2 innbetalinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #333 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Fikk i dag. 30 000 i baksmell, mer enn jeg får utbetalt i måneden. Aner ikke hvordan jeg skal få råd.. Anonymkode: fdf86...13b Feriepengene får bli øremerket... Anonymkode: e89da...80e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #334 Del Skrevet 11. mars Er det vanlig å plutselig få veldig skattesmell når man har tabelltrekk? Hva kan årsaken være i såfall? Anonymkode: fdf86...13b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #335 Del Skrevet 11. mars Just now, AnonymBruker said: Er det vanlig å plutselig få veldig skattesmell når man har tabelltrekk? Hva kan årsaken være i såfall? Anonymkode: fdf86...13b At du har feil tabell. Anonymkode: fdc9a...d26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #336 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At du har feil tabell. Anonymkode: fdc9a...d26 Hvordan blir den feil? Skal ikke arbeidsgiver styre det? Anonymkode: fdf86...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #337 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan blir den feil? Skal ikke arbeidsgiver styre det? Anonymkode: fdf86...13b Det er ditt ansvar å følge med på hva slags tabelltrekk du har. Det er en sak mellom deg og skatteetaten. Arbeidsgiver forholder seg bare til skattekortet som blir sendt fra skatteetaten. Anonymkode: 9c1ef...79c 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #338 Del Skrevet 11. mars nei Anonymkode: 7f0b2...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #339 Del Skrevet 11. mars Fikk i ettermiddag, 5800 kr tilbake🎉 Anonymkode: 20415...d88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #340 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Fikk i ettermiddag, 5800 kr tilbake🎉 Anonymkode: 20415...d88 Gratulerer! Anonymkode: 56902...bdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå