AnonymBruker Skrevet 6. mars #21 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør dere da? Det spørs på hudfargen jeg ser når jeg sjekker kameraet. Anonymkode: 7e178...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #22 Del Skrevet 6. mars Er 55år og opplevd vel dette 2 ganger i mitt liv. Jeg kler på meg evt tar på morgenkåpe. Gjort meg så fort ferdig jeg kan, med det jeg har avtale om/gjennomføres. Så dør jeg når min rolle har utspillet sin rolle. Anonymkode: f1534...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #23 Del Skrevet 6. mars Det ringer heldigvis sjeldent på hos oss uten at vi vet om at noen kommer på forhånd. Er jeg opptatt får jeg ikke åpnet døra, sånn er det jo bare. Anonymkode: 63774...ab3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #24 Del Skrevet 6. mars Venter jeg ikke besøk, innsamlingsaksjon eller bud velger jeg ofte å ikke åpne. Er stort sett fiskebilen som ringer på, vil jeg ha fisk kjøper jeg det på butikken. Det er en uting å oppsøke privatpersoner for salg! De som kommer uanmeldt kan sende en melde om de er så spontane og gammeldagse at de ikke hører om det passer før de står utenfor. Anonymkode: e3eff...85e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #25 Del Skrevet 6. mars Har kobla ut ringeklokka. Hvis noen vil meg noe så får de ringe eller sende melding først. Anonymkode: d7633...bae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6. mars #26 Del Skrevet 6. mars Har lært at det ikke er vits å åpne hvis jeg ikke venter besøk. Det er seriøst ALDRI noe viktig. Angrer ALLTID på å ha åpnet for uanmeldte, da er det noen som vil ha noe av meg, enten pengene mine eller altfor mye av tiden min. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #27 Del Skrevet 6. mars Har forresten samme fremgangsmåte når det gjelder ukjent nummer. Søker opp nummeret, og 90% av gangene er det noen som vil utnytte i en eller annen form, stort sett selge noe en ikke vil ha. Hjelper visst ikke særlig å være reservert mot telefonsalg. Burde være forbudt å ringe rundt på den måten. Anonymkode: e3eff...85e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #28 Del Skrevet 6. mars Åpner ikke døren uansett, med mindre jeg venter besøk. Anonymkode: ef5d4...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #29 Del Skrevet 7. mars Har koblet ut ringeklokken heldigvis. Anonymkode: bcd9b...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #30 Del Skrevet 7. mars Åpner aldri uansett hva jeg gjør. Er det noen jeg kjenner vil de jo ringe meg. Også naboer. Anonymkode: 38841...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #31 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har koblet ut ringeklokken heldigvis. Anonymkode: bcd9b...428 Jeg hadde gjort det, med unntak av at jeg synes det er greit at planlagt besøk har mulighet til å ringe på. Anonymkode: 38841...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #32 Del Skrevet 7. mars Etter at en selger satte foten i dørkarmen, og kverulerte for at jeg skulle gi han mer tid, så åpner jeg ikke døra uten at jeg vet at det er noen jeg kjenner. Skal investere i kamera til ringeklokken, men har litt andre prioteringer nå i dyrtid. Kobler ofte ut ringeklokka siden jeg jobber turnus og trenger den søvnen jeg kan få. Mine venner og familie kommer aldri uanmeldt på døra. Slik har det blitt i 2024, men jeg lever fint med det 😂 Blir vel en annen sak dersom jeg får mann og barn. Anonymkode: 33c2d...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #33 Del Skrevet 7. mars Åpner aldri døra uansett. Anonymkode: 938e6...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #34 Del Skrevet 7. mars Tar aldri å åpner døren når det ringer på. Er det noen jeg kjenner så får de sende mld, liker ikke uanmeldte besøk. Anonymkode: c7b79...e13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #35 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ringeklokken kan også ta liv, hvis den virker og en seriemorder står klar utenfor. Anonymkode: ce5b8...cb2 En seriemorder som ringer på? Da er en temmelig paranoid om en innbiller seg sånt. Anonymkode: c9e3f...6bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #36 Del Skrevet 7. mars Vi har skrudd av lyden på dørklokka for mange år siden så den hører vi ikke. Det er ingen som kjenner meg som kommer på døra her uten avtale og skulle det være noe akutt/viktig så vil de ringe eller sende melding først. Anonymkode: 136ad...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #37 Del Skrevet 7. mars Om jeg sitter på do/sover og dørklokke eller mobil ringer, så prøver jeg å forte meg for å rekke og svare eller åpne. Akkurat å svare på mob haster jo ikke, men kjipt om den som ringer på døra forsvinner. Jeg er ikke en sånn som nærmest får angst om dørklokka ringer. Har inntrykk fra KG om at mange ikke åpner døra lenger, uten at besøk er planlagt lang tid på forhånd. Anonymkode: d3ce6...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #38 Del Skrevet 7. mars Jeg blir litt nysgjerrig på hvor man bor hvis dette skjer så ofte at man tenker mye over det...? Jeg kan telle på en hånd hvor ofte det har ringt på uannonsert hos meg, de siste 15 årene... En gang en nabo som ville på nach og så lys hos meg. En gang en nabo som varslet om at bilen min hadde sklidd ut av innkjørselen og sperret veien. Og tre ganger selgere... Anonymkode: 3c92d...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #39 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg blir litt nysgjerrig på hvor man bor hvis dette skjer så ofte at man tenker mye over det...? Jeg kan telle på en hånd hvor ofte det har ringt på uannonsert hos meg, de siste 15 årene... En gang en nabo som ville på nach og så lys hos meg. En gang en nabo som varslet om at bilen min hadde sklidd ut av innkjørselen og sperret veien. Og tre ganger selgere... Anonymkode: 3c92d...47a Jeg bor sentralt i Oslo og opplevde at fremmede ringte på døra mi opp til tre netter i uken tidligere, gjerne når utestedene stengte. Nå har jeg ringeklokke som kan slå lyden av og på med en knapp. Den er alltid av, med mindre jeg har en avtale. Anonymkode: a2f0c...5c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #40 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg bor sentralt i Oslo og opplevde at fremmede ringte på døra mi opp til tre netter i uken tidligere, gjerne når utestedene stengte. Nå har jeg ringeklokke som kan slå lyden av og på med en knapp. Den er alltid av, med mindre jeg har en avtale. Anonymkode: a2f0c...5c1 Jeg hadde inngangsparti rett vedsiden av ett av utestedene på grønland i nesten to år, aldri opplevd noe slikt Anonymkode: 3c92d...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå