AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Hva gjør dere da? Jeg klarer bare ikke å overse/bli liggende/sittende. Blir alltid litt engstelig når det plutselig ringer på og jeg står opp for å åpne. Selv om jeg etterpå blir sur på meg selv, for det var gjerne ikke noe spesielt, og jeg hadde lagt meg for å sove. Og spesielt ikke hvis det ringer på flere ganger, da blir jeg hvertfall stressa. For man vet ikke på forhånd hvem det er og hvorfor de står på døra. Hva gjør dere? Anonymkode: 9ad4d...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Har heldigvis aldri opplevd at det har ringt på døra etter at jeg har lagt meg. Er jeg på do så skynder jeg meg å bli ferdig og går og åpner. Skjer aldri at noen ringer på og jeg ikke åpner. Anonymkode: 348b4...13c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Sjekker på kamera hvem det er. Anonymkode: f9bc1...a45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars Jeg åpner nesten bare døra om jeg venter besøk. Naboen ringer på støtt og stadig, samme med selgere og annet faenskap. Jeg gir fullstendig f...! Anonymkode: 8e508...df7 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars Sånt har vi kamera til. Er det en bekjent så åpner jeg døren med tlfn. Gidder ikke å åpne døren selv. Anonymkode: 5eeba...fe0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg åpner nesten bare døra om jeg venter besøk. Naboen ringer på støtt og stadig, samme med selgere og annet faenskap. Jeg gir fullstendig f...! Anonymkode: 8e508...df7 Samme her, åpner sjelden iallefall, med mindre jeg venter besøk. Anonymkode: d4327...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars Fortsetter med det jeg holder på med 😆 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Del Skrevet 6. mars Nå vi er ferdig for dagen så tar jeg ringeklokka av så det er vel egentlig ikke en problemstilling sånn sett. Men venter jeg ikke besøk så åpner jeg ikke døra, som regel. Anonymkode: 95ff8...be1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Del Skrevet 6. mars Åpner ikke når det ringer på noen uanmeldt, uansett hva jeg holder på med. Anonymkode: ce5b8...cb2 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #10 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg åpner nesten bare døra om jeg venter besøk. Naboen ringer på støtt og stadig, samme med selgere og annet faenskap. Jeg gir fullstendig f...! Anonymkode: 8e508...df7 Og hvorfor er jeg ikke overrasket? Anonymkode: 348b4...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 6. mars #11 Del Skrevet 6. mars Ringeklokka vår røk dagen før Halloween for noen år siden og gadd ikke fikse den, NETTOPP pga halloween. Så gikk det litt tid og vi fant ut at det egentlig var veldig digg med en klokke som ikke fungerer. Får nesten aldri uanmeldte besøk av folk vi faktisk kjenner og vil ha på besøk: da avtaler vi på forhånd, sender melding eller ringes. De som ringer på skal 99% av tiden selge noe eller frelse oss (i form av å omvende oss til Jehovas vitner). Savner virkelig ikke den maseklokka. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #12 Del Skrevet 6. mars Tar frem telefonen, sjekker kameraet. Er det noen som jeg kjenner, åpner jeg døren med en app. Vi har det så enkelt nå til dags Anonymkode: f228f...bee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #13 Del Skrevet 6. mars 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tar frem telefonen, sjekker kameraet. Er det noen som jeg kjenner, åpner jeg døren med en app. Vi har det så enkelt nå til dags Anonymkode: f228f...bee Deilig å kunne sveipe ubudne gjester til venstre, unlike og blokkere Anonymkode: ce5b8...cb2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #14 Del Skrevet 6. mars Ringeklokke kan faktisk redde liv. Bodde i en blokk for 10 års tid siden og brannalarmen utløste seg ikke selv om det begynte å brenne i 3. etasje klokken 4 om natten. Eneste måten å varsle alle var å løpe nedover etasjene og ringe tre ganger på hver av dørklokkene så raskt som mulig Anonymkode: 298fb...9b0 5 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #15 Del Skrevet 6. mars 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ringeklokke kan faktisk redde liv. Bodde i en blokk for 10 års tid siden og brannalarmen utløste seg ikke selv om det begynte å brenne i 3. etasje klokken 4 om natten. Eneste måten å varsle alle var å løpe nedover etasjene og ringe tre ganger på hver av dørklokkene så raskt som mulig Anonymkode: 298fb...9b0 Ringeklokken kan også ta liv, hvis den virker og en seriemorder står klar utenfor. Anonymkode: ce5b8...cb2 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #16 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Og hvorfor er jeg ikke overrasket? Anonymkode: 348b4...13c Det må du nesten svare på selv. 🤷♀️ Anonymkode: 8e508...df7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #17 Del Skrevet 6. mars Åpner ikke døra for uannonserte selv om jeg ikke sitter på do. Ser at noen nevnte at det kan hende at det er varsling i forhold til brann. Det har jeg opplevd. Og da var det langt fra et vanlig, lite plingeling på dørklokka. Åpnet selvfølgelig når jeg hørte det durte i alle ringeklokkene i blokka pluss at folk sto g skrek ute i oppgangen..... Anonymkode: 2e062...e72 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. mars #18 Del Skrevet 6. mars Lar være å åpne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #19 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ringeklokken kan også ta liv, hvis den virker og en seriemorder står klar utenfor. Anonymkode: ce5b8...cb2 Så du er mer redd for seriemordere enn at det skal begynne å brenne? Anonymkode: f2d5a...4d4 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #20 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ringeklokke kan faktisk redde liv. Bodde i en blokk for 10 års tid siden og brannalarmen utløste seg ikke selv om det begynte å brenne i 3. etasje klokken 4 om natten. Eneste måten å varsle alle var å løpe nedover etasjene og ringe tre ganger på hver av dørklokkene så raskt som mulig Anonymkode: 298fb...9b0 Om det er masse ringing vs en ring, så merker man forskjellen. Desperasjonen merkes. AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Åpner ikke døra for uannonserte selv om jeg ikke sitter på do. Ser at noen nevnte at det kan hende at det er varsling i forhold til brann. Det har jeg opplevd. Og da var det langt fra et vanlig, lite plingeling på dørklokka. Åpnet selvfølgelig når jeg hørte det durte i alle ringeklokkene i blokka pluss at folk sto g skrek ute i oppgangen..... Anonymkode: 2e062...e72 Akkurat! Anonymkode: 530d7...8a9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå