AnonymBruker Skrevet 6. mars #21 Del Skrevet 6. mars Jeg liker også Michael McIntyre😂 Og Sarah Millican! AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker også Michael McIntyre, men syns likevel det er fascinerende at akkurat han har blitt så massiv i Norge når UK har produsert enormt mye bra stand-up. Hva er det med han som fenger nordmenn? Anonymkode: b6cf1...7be For meg er det det at han ikke snakker stygt om andre. Han har et skrått blikk på dagligdagse ting, eller driter ut seg selv. Anonymkode: d281a...cd7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #22 Del Skrevet 9. mars Fern Brady Anonymkode: fef7d...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #23 Del Skrevet 10. mars On 3/6/2024 at 10:05 PM, AnonymBruker said: Jeg liker også Michael McIntyre, men syns likevel det er fascinerende at akkurat han har blitt så massiv i Norge når UK har produsert enormt mye bra stand-up. Hva er det med han som fenger nordmenn? Anonymkode: b6cf1...7be McIntyre er vel blant de absolutt mest populære komikerne i Storbritannia. Han har 2 programmer på BBC One. Men enig i at britene har svært mye bra og selv elsker jeg britiske panel shows. Synes ofte panel shows fungerer bedre enn ren standup siden jeg foretrekker den spontane dialogen mellom komikere fremfor en manusbasert monolog. Anonymkode: 88aa3...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #24 Del Skrevet 10. mars On 3/6/2024 at 11:36 PM, AnonymBruker said: For meg er det det at han ikke snakker stygt om andre. Han har et skrått blikk på dagligdagse ting, eller driter ut seg selv. Anonymkode: d281a...cd7 Det er nok en lur strategi om man skal bli så populær som mulig. Desto færre man støter fra seg desto større er publikumsbasen. Anonymkode: 88aa3...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #25 Del Skrevet 10. mars Seinfeld Anonymkode: e82d0...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #26 Del Skrevet 10. mars Just now, AnonymBruker said: Seinfeld Anonymkode: e82d0...338 Pga tv-serien eller fordi du foretrekker stadupen hans? Anonymkode: 88aa3...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 10. mars #27 Del Skrevet 10. mars Jimmy O. Yang er en av de jeg liker best om dagen. Trevor Noah, Paul Taylor, Jim Gaffigan ser jeg også på nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #28 Del Skrevet 10. mars Sara Millican Gina Yashere Kevin Bridges Sean Lock Adam Hill Anonymkode: a041e...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #29 Del Skrevet 11. mars Bill Burr! Anonymkode: 3297f...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 11. mars #30 Del Skrevet 11. mars Sindhu Vee Danny Bhoy Jo Brand Og jeg var glad for at noen allerede hadde nevnt Sarah Millican. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå