AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #41 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er du så påtrengende? Du må vel nesten bare ta til etterretning at hun ikke ønsker å ha kontakt med deg. Anonymkode: 69ae7...2e6 Og hun må respektere ar sønnen har en bonus mor han fjerne vil ha med. Temaet her er jo ikke å være bestevenner. Men hva gutten selv ønsker. Det går helt fint an å ta seg sammen og skjerpe seg, og innse at ikke alt handler om deg selv Anonymkode: 32309...1d5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #42 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Og hun må respektere ar sønnen har en bonus mor han fjerne vil ha med. Temaet her er jo ikke å være bestevenner. Men hva gutten selv ønsker. Det går helt fint an å ta seg sammen og skjerpe seg, og innse at ikke alt handler om deg selv Anonymkode: 32309...1d5 Hvis du leser innlegget til TS, så vil du også se hva jeg svarte på. Det handler ikke om at TS er med på kamper, men at hun går etter mor og insisterer på å snakke med henne. På bakgrunn av den tidligere konflikten så kan vel TS bare opptre vanlig høflig selv, uten å trenge seg på? Anonymkode: 69ae7...2e6 1
Gjest HSV50 Skrevet 8. mars 2024 #43 Skrevet 8. mars 2024 Jeg ville vel holdt avstand om det er en form for konflikt og begrenset meg til å smile og si hei og ellers holde avstand. Man trenger jo ikke å fremprovosere noe. Jeg deltar aldri på foreldremøter etc (selv om mor ikke er til stede) og ville aldri blandet meg opp i legebesøk etc med mindre det var et uttrykt ønske fra barnet selv. Men i de tilfeller mor har gitt utrykk for at jeg ikke har noe med å bestemme noe som helst mht hva som skjer i vårt felles hjem eller når vi er på ferie, har jeg gitt beskjed om at i vårt hjem og vårt samvær er det mor som ikke har noe hun skulle ha sagt, med mindre vi foretar oss noe som er direkte skadelig eller ulovlig. Med vesentlig hyggeligere ord da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå