AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars FYFAEN så drittlei jeg er av å høre dette! Hvorfor tror folk de rett til å breie ut med hva de synes om hvordan jeg ser ut?! Fyfaen er så drittlei av å høre andre bemerke seg av hvor tynn jeg er! I ste når jeg gikk tur, møtte jeg på en kollega. Jeg sier det er ganske kaldt ute selv om det er fint vær, da sier hun «Ja men du er jo så tynn» Hadde lyst å si «Ja, men det er ikke du» men problemet var at hun faktisk ikke var tykk. Endte opp med at jeg svarte «ja, hehe» men hadde mest lyst å gå. Anonymkode: c1987...7cf 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvon Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): FYFAEN så drittlei jeg er av å høre dette! Hvorfor tror folk de rett til å breie ut med hva de synes om hvordan jeg ser ut?! Fyfaen er så drittlei av å høre andre bemerke seg av hvor tynn jeg er! I ste når jeg gikk tur, møtte jeg på en kollega. Jeg sier det er ganske kaldt ute selv om det er fint vær, da sier hun «Ja men du er jo så tynn» Hadde lyst å si «Ja, men det er ikke du» men problemet var at hun faktisk ikke var tykk. Endte opp med at jeg svarte «ja, hehe» men hadde mest lyst å gå. Anonymkode: c1987...7cf Si at dem er feite hvis dem er det. Skal gå likt begge veier 😊 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Jeg fikk kommentarer på en jobbtur av sjef om at det var godt å se at jeg spiste. Ubehagelig! Ja, jeg vet at jeg er for tynn, men slutt og kommenter vekta mi! Jeg spiser det jeg klarer og tenker nada på kalorier annet enn at jeg unngår lettprodukter og produkter som er tilsatt kunstig søtning. Sier aldri nei til kake. Anonymkode: 84c6b...605 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): FYFAEN så drittlei jeg er av å høre dette! Hvorfor tror folk de rett til å breie ut med hva de synes om hvordan jeg ser ut?! Fyfaen er så drittlei av å høre andre bemerke seg av hvor tynn jeg er! I ste når jeg gikk tur, møtte jeg på en kollega. Jeg sier det er ganske kaldt ute selv om det er fint vær, da sier hun «Ja men du er jo så tynn» Hadde lyst å si «Ja, men det er ikke du» men problemet var at hun faktisk ikke var tykk. Endte opp med at jeg svarte «ja, hehe» men hadde mest lyst å gå. Anonymkode: c1987...7cf Hva så om du er tynn. Det er jo bare en fordel. Pent er det og. Anonymkode: 232a9...e68 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars Folk er idioter. Tror ikke det er noe man kan gjøre med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Volvon skrev (Akkurat nå): Si at dem er feite hvis dem er det. Skal gå likt begge veier 😊 Ikke TS, men anser det som like ille som å kommentere noen som er for tynn. Anonymkode: 84c6b...605 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvon Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke TS, men anser det som like ille som å kommentere noen som er for tynn. Anonymkode: 84c6b...605 Akkurat det jeg mener. Ikke bedre og bli kalt for altfor tynn en feit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Del Skrevet 6. mars Av en eller annen grunn er det sosialt akseptert å kommentere tynne/slanke folk. Jeg er lei av at folk kommenterer hva jeg spiser, folk er så imponert over hvor sunn jeg er fordi jeg har en tomat og litt gulrot ved siden av knekkebrødene mine - altså hallo. Det er helt vanlig mat 😅 Anonymkode: 92338...fb7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. mars #9 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): FYFAEN så drittlei jeg er av å høre dette! Hvorfor tror folk de rett til å breie ut med hva de synes om hvordan jeg ser ut?! Fyfaen er så drittlei av å høre andre bemerke seg av hvor tynn jeg er! I ste når jeg gikk tur, møtte jeg på en kollega. Jeg sier det er ganske kaldt ute selv om det er fint vær, da sier hun «Ja men du er jo så tynn» Hadde lyst å si «Ja, men det er ikke du» men problemet var at hun faktisk ikke var tykk. Endte opp med at jeg svarte «ja, hehe» men hadde mest lyst å gå. Anonymkode: c1987...7cf Var veldig tynn som ungdom og kjenner meg godt igjen. Overvektige kan man ikke si noe til. Men er man tynn skal man måtte tåle all slags drittkommentarer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. mars #10 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke TS, men anser det som like ille som å kommentere noen som er for tynn. Anonymkode: 84c6b...605 Selv når man tar igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11 Del Skrevet 6. mars Volvon skrev (14 minutter siden): Akkurat det jeg mener. Ikke bedre og bli kalt for altfor tynn en feit. Tja, nå er jo det å være tynn et mål for de fleste, så jeg vil nok si at det å få kommentarer om at man er tynn vil være bedre enn å bli kalt feit. Anonymkode: 27bd5...4e2 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvon Skrevet 6. mars #12 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, nå er jo det å være tynn et mål for de fleste, så jeg vil nok si at det å få kommentarer om at man er tynn vil være bedre enn å bli kalt feit. Anonymkode: 27bd5...4e2 Hvorfor kommentere i det hele tatt ? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. mars #13 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, nå er jo det å være tynn et mål for de fleste, så jeg vil nok si at det å få kommentarer om at man er tynn vil være bedre enn å bli kalt feit. Anonymkode: 27bd5...4e2 Joda men er ikke gøy å bli anklaget for å ha spiseforstyrrelser... 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #14 Del Skrevet 6. mars Maleficenta skrev (4 minutter siden): Var veldig tynn som ungdom og kjenner meg godt igjen. Overvektige kan man ikke si noe til. Men er man tynn skal man måtte tåle all slags drittkommentarer Altså, det er litt forskjell så lenge samfunnet synes tynn og pen er synonymer. Det er selvfølgelig ikke greit å kommentere folks kropper eller matvaner uansett. Men det er liksom tynn/slank alle har lyst til å være, og som blir regnet som pent, og da føles det ikke like ille å kommentere at noen er tynne. Anonymkode: fb027...9c9 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #15 Del Skrevet 6. mars Maleficenta skrev (2 minutter siden): Joda men er ikke gøy å bli anklaget for å ha spiseforstyrrelser... Eller at man har spiseforstyrrelser og får kommentar som tykk og tynn og de som kommenterer vet godt om det... Ingen ting av dette er greit. Det er heller ikke "bedre" å få kommentarer selv om man er tynn for de som tror det. Anonymkode: 29e26...1b1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #16 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, det er litt forskjell så lenge samfunnet synes tynn og pen er synonymer. Det er selvfølgelig ikke greit å kommentere folks kropper eller matvaner uansett. Men det er liksom tynn/slank alle har lyst til å være, og som blir regnet som pent, og da føles det ikke like ille å kommentere at noen er tynne. Anonymkode: fb027...9c9 Du har gjerne aldri vært tynn og får høre kommentarer? Det er ikke greit så slutt dersom du gjør dette med andre. Anonymkode: 29e26...1b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #17 Del Skrevet 6. mars Volvon skrev (2 minutter siden): Hvorfor kommentere i det hele tatt ? Nei, si det. Sikkert flere årsaker til det: For eksempel bekymring for om personen er frisk, en anerkjennelse om at man registrerer f.eks. en vektnedgang, misunnelse for at personen selv ikke klarer å gå ned. Jeg selv gikk ned nesten 20 kg i koronaperioden, og ville ha stusset litt om ingen hadde reagert på det. Ja, det kan være litt slitsomt innimellom, men jeg velger å tolke det slik at det bunner i omtanke mer enn noe annet. Anonymkode: 27bd5...4e2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #18 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tja, nå er jo det å være tynn et mål for de fleste, så jeg vil nok si at det å få kommentarer om at man er tynn vil være bedre enn å bli kalt feit. Anonymkode: 27bd5...4e2 Og du har opplevd mange ganger at noen har kommentert at du er for tynn? Anonymkode: 599d4...409 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. mars #19 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså, det er litt forskjell så lenge samfunnet synes tynn og pen er synonymer. Det er selvfølgelig ikke greit å kommentere folks kropper eller matvaner uansett. Men det er liksom tynn/slank alle har lyst til å være, og som blir regnet som pent, og da føles det ikke like ille å kommentere at noen er tynne. Anonymkode: fb027...9c9 Slank er ansett som pent. Men det jeg lærte aævar at det var en ting å være tynn og en annen ting å være for tynn. Var det sistnevnte jeg fikk høre hele tiden og det er veldig sårende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #20 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du har opplevd mange ganger at noen har kommentert at du er for tynn? Anonymkode: 599d4...409 Ja, de siste par årene har jeg det. Anonymkode: 27bd5...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå