AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #41 Skrevet 8. mars 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Men, jeg stusser fortsatt. Som nevnt kjenner jeg mange vakre damer (og menn), og det er jo unektelig rart at de ikke har problemer med dette, mens TS bare blir kontaktet av creepy typer. Hun får starte med å ta kontakt selv, da, med de hun finner attraktive. Skulle ikke by på så store problemer om hun er så flott som hun skal ha det til. Anonymkode: 6f6f0...a36 Er litt catch 22 der, for når pene damer tar kontakt selv kan de bli forhåndsdømt av menn med at det er noe galt med dem eller at de er ute etter noe som tar kontakt når de (i mannen sitt hode) blir «oversvømt» av menn. Anonymkode: 96c5a...380
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #42 Skrevet 8. mars 2024 Vi blir fortalt så ofte hvor viktig utseende er at det er fort gjort å hoppe til konklusjonen «for fin» eller «for stygg» når man opplever kjønnsmarkedet som vanskelig. Kan selvsagt være det Ts, jeg har ingen erfaring med å være for pen som jeg vet om. Det jeg har erfaring med er å være både «veggpynt» og «populær». Var veldig sjenert før, og resting bitch face, kombinert med sminke og litt «dollete» utseende, så overlegen og sur ut (hørt det fra flere at de trodde jeg var så sur før vi ble kjent». Fikk en glow up i slutten av 30 åra, begynte å ta plass, tørre å være morsom, skifta litt stil og smilte til verden. Nå får jeg oppmerksomhet fra ukjente og kjente menn ganske ofte, komplimenter fra fremmede av begge kjønn. Jeg har helt ordinært utseende med en temmelig bra kropp og noen «fine trekk». Tror personlighet/hvordan man fremstår betyr masse! Og man fremstår ikke nødvendigvis slik man føler seg i det hele tatt. Anonymkode: 0af0c...8cb
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #43 Skrevet 8. mars 2024 On 3/7/2024 at 11:45 AM, AnonymBruker said: Nei, men det burde jeg kanskje sjekke ut! Har faktisk vurdert å dra på tur med dnt eller noe slikt. Anonymkode: 64065...750 Ja eller fugletitting 🤣 Disse "tipsene" er vel utdatert nå eller? Anonymkode: 82630...175
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #44 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja eller fugletitting 🤣 Disse "tipsene" er vel utdatert nå eller? Anonymkode: 82630...175 Folk går da på tur. For alt du vet kan ts sin neste kjæreste være en som elsker å se på fugler. Å møte folk er ikke utdatert. Anonymkode: 6b576...888
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå