AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Kan noen forklare meg det? Anonymkode: 84d71...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig95 Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Enkelt (etter min erfaring): lurer du på om du er forelska, så er du ikke forelska. når du er forelska finnes det ikke tvil, det er en enorm følelse som bare kan bety akkurat det den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Flere? Anonymkode: 84d71...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars For min del kan dette oppleves veldig likt, har blitt lurt av mine følelser til å tro jeg er forelsket når jeg egentlig bare er betatt. For meg merker jeg først etter litt tid hva følelsene egentlig er, for sånn i starten er dette to veldig like følelser for min del Grunnen for at dette er noe som kan forvirre meg tror jeg er at jeg har en veldig stor sexlyst, og det å kun være betatt er ofte mer seksuelt, men når jeg også tenner på alle plugger der når jeg er forelsket, så kan det være vanskelig å skille sånt i starten Anonymkode: f70f5...986 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Del Skrevet 8. mars Slik jeg ser det, så er det å bli betatt av noen en litt mer vag og lett følelse. Du liker personen godt, men er ikke helt sånn på knærna som du blir når du virkelig er forelsket. Så betatt kan være stadiet før forelskelsen kommer. Eller du blir bare betatt, liker personen godt, og det blir med det. Anonymkode: cf008...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Del Skrevet 8. mars Husker jeg syntes forelskelse var vondt. Hadde hele tiden 24/7 denne jenta etsende fast på netthinnen. I tankene også. Kan ikke skjønne hvis noe slikt skal kalles betatt. Kanskje bergtatt?? Anonymkode: 138c0...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Del Skrevet 8. mars Betatt = forelsket light Veldig betatt = tatt veldig = forelsket Anonymkode: 28d04...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Del Skrevet 8. mars Kommer vel veldig an på. Betatt er for meg en slags mild forelskelse som går raskt over (noen få uker kanskje), og det skal ikke så mye til for at jeg slutter å være betatt. Jeg har blitt betatt av mange menn oppigjennom årene. Det er en kortvarig følelse. Forelskelse derimot, det er det mest intense på jord. Den du er forelsket i er den eneste som betyr noe og hele ditt liv og din glede er basert på denne personen, du får ikke nok av han og han er alt du vil ha. En berusende og intens følelse. Har kun vært forelsket to ganger i livet, første gangen varte det i mange måneder, andre gangen et halvt år kanskje. Anonymkode: 613a6...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #9 Del Skrevet 8. mars Når du er betatt, så kjenner du ikke personen så godt. Man har et bilde av dem som man liker veldig godt, men etterhvert som man blir mer kjent, så kjenner du at interessen ikke er like stor og at det er sider ved vedkommende som ikke er så «bra» som man føler ved en forelskelse. Anonymkode: 6b20c...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå