samboer87 Skrevet 6. februar 2006 #41 Skrevet 6. februar 2006 Men må og si at det verste var det psykiske misbruket, for det setter spor, det fysiske satte ingen spor på meg. Og jeg tror det er flere som utøver psykisk vold, men de er ikke helt klar over det selv. ← dette var godt sagt og det er så sant som det bare kan bli...en del foreldre skjønner rett og slett ikke hva de gjør mot barna sine og ikke kommer de til å gjøre det heller... vet om noen som fikk beskjed i flere år av helsesøstre osv og til slutt av barnevernet..men psykisk mishandling?neida selfølgelig ikke... noen personer skulle rett og slett ikke ha hatt barn!!!
jordbær Skrevet 6. februar 2006 #42 Skrevet 6. februar 2006 Skjønner ikke at enkelte tror det er umulig å ungå fysisk/psykisk vold?! De fleste jeg vokste opp sammen med, hadde en voldsfri hverdag. Og det ble mennesker av dem også!
suzie Skrevet 6. februar 2006 #43 Skrevet 6. februar 2006 Det er vel neppe noen som hadde innrømmet at de ville ha gjort det her inne. Samtidig så er det lett å sitte her å si at neeeii, vi vil aldri slå barna våre. Men under de rette omstendighetene, hvem vet hva man kunne ha vært i stand til... ← Det finnes ingen omstendigheter som kunne gjort at jeg hadde slått barna mine... Det er lett å si at jeg ikke slår barn - for det ville jeg aldri ha vært i stand til. Mine foreldre har heller aldri slått meg eller mine søsken - uansett omstendighet!!! Man er ikke så veldig skinnehellig fordi om man ikke slår barna sine - man er helt normal!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå