Gjest King James II Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Er det noen av dere her inne som kunne slått deres barn ?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 Ett klaps på rompa for å markere - ja, helt klart. Har gjort det en eller to ganger. Sønnnen min er 16 og husker det ikke engang.
Gjest King James II Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Jeg snakker ikke om et klaps på baken. Jeg snakker om en skikkelig knytte neve. Rett i fleisen på deres barn.
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Er du gal? Har aldri slått til noen med knytteneve!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Jeg snakker ikke om et klaps på baken. Jeg snakker om en skikkelig knytte neve. Rett i fleisen på deres barn. ← Jeg håper og tror at jeg aldri kommer til å gjøre det. Den dagen det eventuelt skjer skal jeg være den første til å kontakte barnevernet.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Er du gal? Har aldri slått til noen med knytteneve! ← Helt enig! Kunne ikke falt meg inn!
Nita Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Jeg snakker ikke om et klaps på baken. Jeg snakker om en skikkelig knytte neve. Rett i fleisen på deres barn. ← det ville jeg ikke gjort mot noen.....og sier meg enig med en ovenfor her, da hadde jeg kontaktet barnevernet selv
Gjest Ester Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jeg snakker ikke om et klaps på baken. Jeg snakker om en skikkelig knytte neve. Rett i fleisen på deres barn. ← Tror du at du vil få annet enn nei som svar på det spørsmålet? Ingen kan tenke seg å gjøre det. Noen har gjort det, men ingen kan tenke seg å skulle gjøre det. Man kan selvsagt bli så sint på barna sine at man kan ha lyst til å filleriste dem, men å slå noen med knyttet neve i ansiktet pleier uansett ikke å være en veloverveid handling. Endret 3. februar 2006 av Ester
Gjest Nemesis Skrevet 3. februar 2006 #9 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jeg håper virkelig alle svarene du vil få i denne tråden er nei. Når man begynner å slå barna sine (eller andre for den saks skyld) med knyttnever, da burde alarmklokkene og røde varsellamper ljome for lengst. Endret 3. februar 2006 av Nemesis
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Aldri i livet. Da hadde jeg, som andre her sier, søkt profesjonell hjelp.
Gjest King James II Skrevet 3. februar 2006 #11 Skrevet 3. februar 2006 Om jeg tror jeg vil få noe aent en nei...Vel nei men vet jeg at alle svarer ærlig på spørsmålet ? uansett om noen ville slått sine barn med knyttenvene så ville de vel aldri sakt ja.
Gjest Hel Skrevet 3. februar 2006 #12 Skrevet 3. februar 2006 Om jeg tror jeg vil få noe aent en nei...Vel nei men vet jeg at alle svarer ærlig på spørsmålet ? uansett om noen ville slått sine barn med knyttenvene så ville de vel aldri sakt ja. ← Hvorfor spør du da?
jordbær Skrevet 3. februar 2006 #13 Skrevet 3. februar 2006 Aldri slått noen midt i fleisen med en knyttneve. Vold løser jo ikke så fryktelig mye.. verken barn-foreldrekrangler eller andre krangler. Man slår da aldri! o_O Man kan vel kanskje ha fryktelig lyst til å slå noen, men å gjøre det er noe annet.
Brunhilde Skrevet 3. februar 2006 #14 Skrevet 3. februar 2006 Er du gal? Har aldri slått til noen med knytteneve! ← Ikke jeg heller, men jeg kunne gjort det, jeg kunne slått noen med knyttneven hvis de truet barnet mitt. Det kunne jeg. Jeg tror jeg kunne drepe også da - for å beskytte ungen min. Men slå barnet mitt? Nei, det kunne jeg ikke gjøre.
Gjest King James II Skrevet 3. februar 2006 #15 Skrevet 3. februar 2006 Jeg spør fordi jeg følte for det. Så enkelt eller kanskje jeg bare har et mørkt sinn. hvem vet.
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #16 Skrevet 3. februar 2006 Ikke jeg heller, men jeg kunne gjort det, jeg kunne slått noen med knyttneven hvis de truet barnet mitt. Det kunne jeg. Jeg tror jeg kunne drepe også da - for å beskytte ungen min. Men slå barnet mitt? Nei, det kunne jeg ikke gjøre. ← Det tror faktisk at jeg også kunne gjort!
Mistyen Skrevet 4. februar 2006 #17 Skrevet 4. februar 2006 jeg kunne slått noen med knyttneven hvis de truet barnet mitt. Det kunne jeg. Jeg tror jeg kunne drepe også da - for å beskytte ungen min. Men slå barnet mitt? Nei, det kunne jeg ikke gjøre. ← Enig!!
:-) anna Skrevet 4. februar 2006 #18 Skrevet 4. februar 2006 Nei og nei. Ikke knyttneve, ikke klaps på baken.
jordbær Skrevet 4. februar 2006 #19 Skrevet 4. februar 2006 Nei.. Ikke en gang klaps på baken er ok i mine øyne. Skal ikke slå. Det skaper bare frykt. Og frykt er jo ingen god grunnmur i et barn-foreldreforhold, mener jeg. Respekt må være mye bedre.
Gjest Bodillen Skrevet 4. februar 2006 #20 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Det kunne ikke falle meg inn å slå noen som helst, og aller minst barna mine. Går man til sånne skritt har man virkelig sunket så dypt det går an å komme. Jeg fikk av og til et klask på rompa da jeg var liten, og jeg kan ikke huske annet enn at det ga meg en følelse av å bli totalt ydmyket, og det ga meg et sinne og en trass som var vanvittig. Det eneste de oppnådde var altså å helle bensin på bålet. Endret 4. februar 2006 av Bodillen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå