Gå til innhold

Dere som har overvekt eller fedme, har dere konstant dårlig samvittighet når dere spiser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Normalvektig, nedre område,  alltid dårlig samvittighet

Anonymkode: ca68f...b01

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg vet at den minste utskeielse skyter vekta opp. 

Anonymkode: c0175...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempedårlig samvittighet. Hver dag. Gikk igjennom noe kjempe traumatisk å gikk opp først får 1 år å 3 mnd ca 5 kg fra et brudd , så 10 kg fra det kjempe traumatiske å 10 kg da jeg ble så deprimert siden jeg hadde gått opp i vekt 😂 nå har jeg gått ned 5 kg å tror det ordnet seg, men jeg begynner alltid å spise mye godteri når jeg sliter.🙈 da koser jeg meg på kvelden istedenfor å tenke på vonde ting 😊

Anonymkode: e316b...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i grensa mellom overvektig og normalvektig og ja. Alltid. Om det er gulrot eller sjokolade så tenker jeg "det skulle jeg ikke ha spist". Jeg er mest fornøyd når magen er tom. 

Anonymkode: 08629...985

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg vet hvor mange kalorier det er i alt. Jeg har tidligere spydd opp maten, straffer meg selv om jeg spiser sjokolade. Tvinger meg selv til å ikke spise, bare drikke vann... Tenker på mat 24/7.... Lyst til å kjøpe sånn slankemedisin på svartebørsen, det virker så enkelt å bare ta sprøyte og bli tynn.... jeg er ikke tykk nok for å få det på resept. 

Anonymkode: ed0c1...694

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja, jeg får dårlig samvittighet. Og så spiser jeg i skjul. Akkurat som om det hjelper kroppen lin at andre ikke ser hva jeg spiser 🤨

Anonymkode: 8fee5...b83

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har jeg ikke. Jeg må jo spise på lik linje som alle andre. Å slutte å spise, fordi man er overvektig kan man jo ikke 🤔 Men jeg spiser mindre mengder mat til måltidene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bmi på 20 og har dårlig samvittighet når jeg spiser. Mange kan ha et trøblete forhold til mat. 

Anonymkode: 4fc43...336

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...