Gå til innhold

Når pynter du til påske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri

Anonymkode: 99759...d36

Sliter du med å lese?

Anonymkode: d9ea3...1f2

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er allerede ferdig 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker påske og påskepynt og har endel pynt som jeg ser frem til å pynte med🥰Pynter i palmehelgen

Anonymkode: e2815...906

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker helgen før påsken og tar frem litt pynt barna har laget og thats it. Litt mere pynt på hytta, ting de har laget, et par duker og gule lys. Kjøpte påskekopper her om dagen fra Kid, de skal være med på hytta:) 

Anonymkode: 0396c...b74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten pyntet magen min med tre kolibristenger i dag, teller det? 😋

Anonymkode: f4864...cae

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest til palmehelga! Syns det er gøy å pynte og få bruke kreativiteten litt. Og så syns jeg det er trist i de hjem der alle dager går i ett, "pynter ikke".. What? 

Anonymkode: 72c23...04a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

 

Disse svarene er like obligatoriske som ateister i tråder om kristendom og frelste foreldre i tråder om frivillig barnløse. 😅

Anonymkode: f4864...cae

 

skreppamedleppa skrev (2 timer siden):

"Om du ikke pynter til påske trenger du ikke å svare"

-jeg pynter ikke til påske 

😅 typisk kg, leseforståelse er ikke helt enkelt for noen 

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

 

Hvorfor svarer dere da?

Anonymkode: d2036...6c5

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så hvorfor svare da? Leste du ikke hi?

Anonymkode: d9ea3...1f2

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sliter du med å lese?

Anonymkode: d9ea3...1f2

Altså…

Anonymkode: 0f086...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt så smått nå 🐣 Ser at noen av naboene også har påskeliljer og harer i hagen/på terrassen :) Det er under 1 mnd. til påske, så dette er jo mildt i forhold til gærningene som pynter til jul i oktober 😂

Anonymkode: 3630f...e68

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke en spesifikk dag eller dato jeg pynter. Pynter når det passer meg😊 

Anonymkode: 550fe...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat fylt opp et digert påskeegg her. Til meg selv, satser på at jeg var tidlig nok ute til å glemme hva innholdet var. 😋

Anonymkode: f4864...cae

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmehelga, men skal bort i påsken. Mon tro om jeg skal pynte eller ikke 🤔 Må vel, har barn som liker påske så.. 🐣

Anonymkode: 09404...797

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på hytta hele påsken og pynter bare der. Begynner i helga som er starten på påskeuka.

Anonymkode: fa478...417

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allered pyntet med noen påskeliljer og søte kaninfigurer. Men føler det er mer vårpynt enn påskepynt. Tror ikke jeg pynter så mye mer enn det.

Anonymkode: 13672...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

 

 

 

 

Altså…

Anonymkode: 0f086...670

Altså hva? :klo:

Når noen svarer på noe uten å lese hi, ikke helt forstår hva tråden handler om, velge å overse viktig informasjon for hva tråden handler om, ikke respektere det trådstarter skriver vedrørende hva ts ønsker denne tråden skal handle om.. det tenker jeg at må da være ok å reagere på.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i går🐣🤗 

Anonymkode: 720cf...375

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte påskeliljer og gule tulipaner i dag. Så blir liljer rundt huset og litt gult i stua fra i morgen. Så tar jeg resten slik at det er pyntet i det vi går inn i helgen før påskeuka. 

Det er ikke mengder det er snakk om. Bytter til gule lys, legger frem noen dekoregg og annen pynt, lager mulig et nek med gule fastelavensfjær. 

Anonymkode: 5d685...4fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en eske dedikert til påske pynt, ryddet så mye i fjor i boden og da forsøkte jeg sortere litt. Har lite påske pynt men det var litt deilig å tenke på at jeg nå bare kan finne frem den esken. Tror jaggu jeg skal vaske og rydde litt og ta det frem. Er ikke så mye men alt som kan gi god stemning er jo bra ☺️ Har sønnen min i dag også så da er det jo ekstra koslig. Typ nok pynt til å pynte stue bordet og henge opp noe greier i vindu 👍

Har jo i grunn startet påske stemninga med 2 dager på rad ute på terassen og lese krim😎

Lage til påske egg til sønnen 🤔yes nå begynte hjernen å kværne🤭

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeharer og sånt leter jeg fram nærmere med påsken.

Men driver og bytter ut duker, kjøper tulipaner og en påskelilje til utenfor døra (som får komme inn på natta).

Pastellfarger og vårblomster :)

Gjør alt klart, utenom påskeharer, påskeegg, malte egg og slikt. 

Anonymkode: 3fbd5...302

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pleid å pynte fredagen før palmesøndag. Er egentlig bare ting ungene har laget, og noen håndmalte egg kjøpt på ferie. Alltid bortreist i påska, så i år lurer jeg på å ta det en uke før jeg pleier. Har veldig lyst på påskeliljer på bordet kjenner jeg. Er så lei av kjipt vær, så nå trenger jeg litt pynt ja🤩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Senest til palmehelga! Syns det er gøy å pynte og få bruke kreativiteten litt. Og så syns jeg det er trist i de hjem der alle dager går i ett, "pynter ikke".. What? 

Anonymkode: 72c23...04a

Må også si at jeg er helt enig med deg.

Folk står jo selvfølgelig fritt til å gjøre hva de vil... Men når hverdagen går i et med høytider, det spiller ikke så stor rolle om det er vinter eller vår eller sommer og fargebruk, kontraster på interiør og pynt hjemme igjennom årets markeringer ikke forandres men alt går i det samme gamle hverdagslige sporet og alt ser helt likt ut hele tiden uten å skille mellom hverdagen og høytider og fest så kan jeg ta meg i å tenke at det høres unektelig nitrist ut...

Sånn er det ikke hos meg!!

Pyntes det som pyntes kan, med påske og vår farger så det jomer etter smileys-easter-870985.gif.fc0a9c51fb627716d9a528f9748f3cbd.gif

Gule bordløpere, påskekyllinger, gule lys, harepuser i hver en krok, påskeegg, gule påskekopper som jeg har kjøpt for mange gode år siden som igjen skal fylles til randen med kakao og krem💛 Trollhassel som skal danderes av påskefigurer og egg.

Vårlige farger, gult, fiolett, grønt.. Gleder meg..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...