AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Hva er de morsomste seriene og filmene du vet om? Trenger å få opp humøret om dagen og se noe skikkelig morsomt! Tar i mot feel Good tips og, men griner mye av sånn, så blir litt motsatt😅 Anonymkode: 69a8d...b50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Morsomste filmen jeg vet om er Liar, Liar (Lystløgneren) med Jim Carrey. Anonymkode: d053e...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Anchorman 1 og 2 er morsomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars Diverse Monty Phyton funker alltid. Anonymkode: 7ae03...cd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars Morsomste serie: modern family. For en stund siden så jeg alle Episodene av The Nanny. Det var en morsom gjenforening av en tidligere og gammel favoritt, selvom humoren kanskje er litt utdatert Anonymkode: f594c...600 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Hvis du liker parodi-humor foreslår jeg Tropic Thunder, som handler om en gjeng skuespillere som skal ut i jungelen og spille inn krigsactionfilm, hvorpå de havner midt i en ekte geriljakrig. Masse kjente folk på rollelisten, nevner spesielt Robert Downey jr. og Tom Cruise i helt utrolige roller. Anonymkode: 8443c...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Jeg ler fortsatt av Side om side, selv om jeg har sett episodene mange ganger før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars Friends. Anonymkode: b181c...555 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. mars #9 Del Skrevet 14. mars (endret) Side om Side og Familien Lykke. Høy på pæra og Hotell i særklasse. Friends også, egentlig men blir samtidig veldig vemodig etter Matthew Perrys, død. Endret 14. mars av Freyja Valkyrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Del Skrevet 14. mars Seinfeld 🙌 Anonymkode: 74454...83a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #11 Del Skrevet 14. mars Sunday på tv2 play hehe. Beste serien ever. Morsomte filmen, a fish called wanda Anonymkode: c07a8...6cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #12 Del Skrevet 14. mars Morsomste serien er Arrested Development. Anonymkode: 155b1...b45 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Del Skrevet 19. mars The Office Anonymkode: e237c...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars «What we do in the Shadows» »The life of Brian» og den beste av de beste: »Som en gave fra oven» (Morran och Tobias» 😂😂😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. mars #15 Del Skrevet 24. mars "Home Improvement" 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå