AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Har tidligere hatt på dette dumme kartet på Snapchat. Slo den av ettersom jeg følte meg overvåket. Var så drit lei av å høre «hvorfor er du der?», «hvem er du med?» o.l. Min venninne er nå sur ettersom jeg har sagt at jeg ikke ønsker å ha på kartet.. Er dette virkelig noe å bli sur for? Jeg er 23 og hun 24 Anonymkode: 722a7...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Da ville jeg slettet hele appen 😅 Anonymkode: 95184...746 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da ville jeg slettet hele appen 😅 Anonymkode: 95184...746 Eller vennskapet……. Anonymkode: 77fcd...0be 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars Hvis hun ikke respekterer grenser og personlige valg er jeg usikker på om hun er verdt å ha som venninne. Hun høres sykt kontrollerende ut. Anonymkode: 7f51e...1ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har tidligere hatt på dette dumme kartet på Snapchat. Slo den av ettersom jeg følte meg overvåket. Var så drit lei av å høre «hvorfor er du der?», «hvem er du med?» o.l. Min venninne er nå sur ettersom jeg har sagt at jeg ikke ønsker å ha på kartet.. Er dette virkelig noe å bli sur for? Jeg er 23 og hun 24 Anonymkode: 722a7...a5d Det er ikke noe å bli sur for og det er ikke noe å bry seg om Anonymkode: e4b02...367 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Unger ass. 🤣🤣 Anonymkode: 53456...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars Det er ingenting å bli sur for, og du gjør akkurat som du vil. Faktisk er det en stor fordel å fjerne seg selv fra kartet, slik at andre ikke kan sitter der og overvåke deg. Jeg skjønner faktisk ikke at folk ønsker å utlevere posisjonen sin til alt og hvermannsen døgnet rundt. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Del Skrevet 6. mars Bli sur tilbake! Altså, det er hun som har oppført seg grenseoverskridende, og du som har reell grunn til å være sur - for du ble faktisk overvåket. Si det rett ut til henne: «jeg følte meg overvåket. Var så drit lei av å høre «hvorfor er du der?», «hvem er du med?» o.l. » Hun bør faktisk skjønne at dette ikke er greit, og be deg om unnskyldning. Men hun høres fryktelig kontrollerende ut…. Når ikke skjemmes over å innrømme at hun driver å spionerer på deg. Anonymkode: ec703...68f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Del Skrevet 6. mars «Hvorfor skal du ha kontrollen på hvor jeg er til enhver tid?» hadde jeg bare sendt tilbake Anonymkode: 7b233...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #10 Del Skrevet 6. mars "det er nettopp din reaksjon nå som gjør det, jeg orker ikke den overvåkningen, og det er ingen som haf behov for å vite hvor jeg er til enhver tid!" Anonymkode: 49435...27f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11 Del Skrevet 6. mars Jeg har snapkartet på for min venninne og hun for meg. greit å hvite hvis hun skal på date. men overvåker ikke. men ville ikke blitt sur hvis hun ikke ville at jeg ikke skulle se henne på snapkartet. Det er jo latterlig og barnslig. Anonymkode: 5ef09...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #12 Del Skrevet 6. mars La henne være sur! Hadde ikke brydd meg om det. Anonymkode: 3e167...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #13 Del Skrevet 6. mars Wtf. Hun cyberstalker deg jo Anonymkode: 92ee8...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #14 Del Skrevet 6. mars Dette er jo ikke en venn....som skal kontrollere deg på denne måten. Fas henne ut. Slett snapchat er også et godt tips, fikk et nytt liv etter jeg slettet insta, snap og face....et NYTT liv...men TID til å LEVE...nå sover jeg BRA! Slipper å sjekke tlf, folk får ringe om de virkelig bryr seg om å ha kontakt. Møtes face to face... :) Anonymkode: 76853...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 6. mars #15 Del Skrevet 6. mars Hadde ikke ofra det en tanke en gang, her er det kun samboer som kan se posisjonen min og det er kun av praktiske årsaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå