AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Kan plutselig i tider få en veldig ubehagelig følelse i kroppen, uten å helt kjenne til grunnen. Flere som har det sånn? Anonymkode: 0ea51...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Angst? Anonymkode: 08c4d...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars Ja, veldig ofte. Anonymkode: 66c23...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars Det har jeg opplevd flere ganger, før og fremdeles. Jeg har generell angstlidelse. Aller første gangen jeg opplevde angst, så var det som et konstant ubehag som ikke ville gi seg. Det ubehaget varte hele dagen. Helt jævlig. Men ubehaget du kjenner, trenger ikke å være pga angst. Hvis du har følt det flere ganger, så kan det hende at kroppen din prøver å si deg noe. Eventuelt gå til fastlegen hvis det skjer flere ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars Vel ja.. men jeg har mild generalisert angst da og som regel er det jo en eller annen grunn det bare er ikke alltid så lett å spesifisere eller identifisere akkurat hva det er. Anonymkode: a37da...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Ja, slitsomt. Sliter med søvnen på grunn av det. Anonymkode: 51b34...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå