Gå til innhold

Stramme opp forside lår,redusere cellulitter?

Katja81

Anbefalte innlegg

Jeg trener gjevnlig,1-2 x pr uke,styrketrening eller løping. Siste tiden har jeg trent ca x 1 pr uke. 
Har det siste året spist mye usunn mat,og jeg ser at cellulittene er blitt veeeldig tydelige,spesielt framside lår og rompe. Er ganske slank,bmi ca 20. Ønsker ikke å gå ned i vekt. Hva slags trening kan redusere cellulitter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Husker vi hadde slike diskusjoner på 90-tallet, da jenter var besatt av å være tynne og "perfekte"... Og svaret er fortsatt det samme som den gang: Nei. Du kan ikke trene, eller slanke, bort denne type ting. Tankegangen din er usunn, det er ingenting galt med kroppen ting, du blir ikke gladere av å ha glatte lår, livet handler om heeeeeeeeeeeeeeeelt andre ting.

Anonymkode: 2ab04...02d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke er overvektig må du fokusere på å fylle ut med muskler for å glatte ut cellulittene dine.

3x10 på harde øvelser som knebøy, markløft, utfall (med vekt) og beinpress, løft tungt og øk vekten et par ganger i måneden.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert,takk. Her er to helt forskjellige svar. Veldig interessant at det er så ulike meninger om temaet. Tar til meg det begge sier ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reduksjon av fettprosent vil sannsynligvis hjelpe. For å lykkes med det må du ligge i kaloriunderskudd. Et kosthold med fokus på proteiner er å anbefale. Det samme er tung styrketrening, noe som uansett er veldig viktig for kvinner. 

Anonymkode: 4156b...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...