Gå til innhold

Hun må være verdens "yngste" 54 åring?! Er det mulig😱

M.H85

Anbefalte innlegg

Det jeg reagerer på her, er overskriften om «verdens yngste 54 åring», som jeg synes er litt misvisende. Det burde vært tilføyd at hun muligens er verdens yngste 54 åring ved hjelp av plastisk kirurgi og retusjering. Jeg synes selvfølgelig at man skal bestemme selv om man vil operere seg til et nytt utseende, men Hollywood kjendiser som benytter dette virkemiddelet har tilgang til noen av de beste plastikk kirurgene i verden.

Endret av Callista
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gwen var idolet mitt som tenåring, var helt besatt og elsket henne, stilen hennes og musikken. Litt skuffa i dag over valgene hun har tatt om kosmetisk kirurgi, men samtidig kan jeg forstå det: hun har levd nesten hele livet i spotlighten og jeg tror det er mye enklere sagt enn gjort ikke å bry seg, særlig når en faktisk har mer enn god nok råd til å kunne gjøre så og si hva man vil av det som finnes av behandlinger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ei flott dame, også på bildene som ikke er retusjerte.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fin ja men akkurat dét bilde var ikke helt realistisk. 

IMG_9327.jpeg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa09 skrev (54 minutter siden):

Det er jo ikke vanskelig å se at hun har operert, bruker mye filer og Botox ( som er det som synes minst her). Det er ekstremt godt sminket og sikkert retusjert. I tillegg bruker de fleste der også mye mer hormontilskudd enn det vi er vant med.

Belysning er også et viktig nøkkelord her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud! Retusjering, filter, sminke, Botox, operasjoner, fillers. Hvis man beundrer dette og mener seriøst at det er å holde seg så ung og flott, da lever man i en rosa instaverden. Ser ikke folk hvor retusjerte bilder er? Ser dere ikke at det er brukt filter? Har mer beundring for ei naturlig pen dame på 54 år med smilerynker med god helse og utstråling. Det er ikke farlig å bli eldre, dere, det er slik livet er. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4bca405d7b47d6c547e6b9f2dea908ec.jpg

Mer imponert av Cher. 

Hun må jo være vampyr! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ævv skrev (1 time siden):

Det overrasker meg veldig at du ikke er mer kritisk til ting du ser på Internett TS...

us-entertainment-music-hwof-stefani_t715.jpg.d0282dc7edaba7441bf5da85361d3849.jpg

Ansiktsløftning, botox, fillers, neseoperasjon, nye tenner, nye pupper osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må da ha lært seg nå å slutte å bedømme ut fra bilder?
Se henne på videoer, det gir mye mer realistisk inntrykk og da ser du så mye mer hvor kunstig masse av inngrepene virker, mimikken blir noe helt annet. Jeg tror mange av disse menneskene kunne blitt penere med mindre, men de forsøker å se ut som seg selv akkurat for 20 år siden. Da blir det veldig rart når de må prate/synge og by på seg selv.
Sånne stillbilder kan jo alle lage av seg selv i photoshop.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den yngste 55 åringen jeg noensinne har sett, er Donna D'Errico, uten tvil! Fantastisk flott fra topp til tå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet Caroline skrev (18 minutter siden):

Den yngste 55 åringen jeg noensinne har sett, er Donna D'Errico, uten tvil! Fantastisk flott fra topp til tå! 

Hun bruker jo massivt med filter😂 du får google hvordan hun egentlig ser ut, med trynet fullt av fillers og Botox forøvrig, ser helt oppblåst ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig tror jeg å huske det at hun har sikkert gjennomgått noe botox eller annet lignende, i tillegg er hun veldig kjent og har mye penger så hun har jo profesjonelle som sminker henne så hun ser yngre ut, fotografer som viser henne hvordan posere for bilder som det du viser og i tillegg så blir jo de aller fleste bilder retusjert for å fjerne f.eks. mørke ringer under øyer, kviser, rynker, etc. Så er nok mye det som har skjedd på det bildet du la ut, men er absolutt enig at hun ser over 20 år yngre ut på det bildet men mye er nok retusjering ja. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KraKriAm skrev (1 time siden):

Hun bruker jo massivt med filter😂 du får google hvordan hun egentlig ser ut, med trynet fullt av fillers og Botox forøvrig, ser helt oppblåst ut. 

Ser hun har lagt seg ut noe ja 😅 Gud a meg, ser jo nå at jeg faktisk ser mye bedre ut enn henne og jeg er 54 år ;)  

Kanskje jeg er verdens yngste 54 åring, ikke umulig det 😆

Edit... mulig Jennifer Lopez er hakket vassere enn meg ;) 

Endret av Sweet Caroline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...