Bombasi Skrevet 5. mars #21 Del Skrevet 5. mars Gwen holder seg godt for alderen. Men bildet lyver noe inni granskauen 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 5. mars #22 Del Skrevet 5. mars Hadde aldri sett at det var Gwen Stefani. Ligner jo ikke på seg selv lenger… 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. mars #23 Del Skrevet 5. mars Uansett operasjoner og retusjering.. Hun ser jo FANTASTISK ut❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 5. mars #24 Del Skrevet 5. mars Clearpath skrev (6 minutter siden): Gwen i 2023. Tror nok hun hadde flaks med bildet du valgte. Er det ille å se sånn ut når man er 54? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. mars #25 Del Skrevet 5. mars Mother Dirt skrev (Akkurat nå): Er det ille å se sånn ut når man er 54? Usedvanlig flott 54-åring😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 5. mars #26 Del Skrevet 5. mars Ævv skrev (6 minutter siden): Det overrasker meg veldig at du ikke er mer kritisk til ting du ser på Internett TS... Ligna på madonna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars Forfatter #27 Del Skrevet 5. mars Nasty skrev (4 minutter siden): Skjerp deg og les innlegget mitt en gang til. Om du fortsatt ikke forstår det som står der, er ikke det mitt problem og du kan fint sitte der og tro hva du vil. Merkelig oppførsel... Du som ikke kommenterer utseende på kvinner ,hvorfor kommenterer du tråden jeg laget? Dette skrev du😅 Jeg lurer litt på hvorfor en god del kvinner har et stort behov for å diskutere andre kvinners utseende. Jeg kan ikke komme på et godt svar selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 5. mars #28 Del Skrevet 5. mars Lykke til med å tro at dette er en evig sannhet 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 5. mars #29 Del Skrevet 5. mars Clearpath skrev (8 minutter siden): Gwen i 2023. Tror nok hun hadde flaks med bildet du valgte. Helt enig, jeg har sett 60-åringer som ser yngre ut enn hun gjør på dette bildet, uten plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars Forfatter #30 Del Skrevet 5. mars Korsihalsen skrev (1 minutt siden): Ligna på madonna. De fleste ser litt vridd ut i ansiktet når de smiler med alt de har,fortsatt flott synes jeg. Flott mann har hun og. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 5. mars #31 Del Skrevet 5. mars Hannah80 skrev (1 minutt siden): Usedvanlig flott 54-åring😍 Ja , det vil jeg påstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 5. mars #32 Del Skrevet 5. mars (endret) M.H85 skrev (16 minutter siden): Jeg har sett henne i the voice tror jeg eller idol som dommer,hun ser utrolig bra ut for alderen uansett. Det synes jeg. Hun har har gjennomgått flere plastiske operasjoner av dyktige kirurger, blant annet ansiktsløft. Man ser ikke sånn ut som 54 åring kun ved å bruke Botox. Botox kan kun vedlikeholde resultatet av plastisk kirurgi for noen noen år. I tillegg er som sagt bildet retusjert. Endret 5. mars av Callista 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nasty Skrevet 5. mars #33 Del Skrevet 5. mars M.H85 skrev (Akkurat nå): Merkelig oppførsel... Du som ikke kommenterer utseende på kvinner ,hvorfor kommenterer du tråden jeg laget? Dette skrev du😅 Jeg lurer litt på hvorfor en god del kvinner har et stort behov for å diskutere andre kvinners utseende. Jeg kan ikke komme på et godt svar selv. Ærlig talt, når det står så ille til med leseforståelsen gidder jeg ikke skrive noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars Forfatter #34 Del Skrevet 5. mars Callista skrev (Akkurat nå): Hun har har flere plastiske operasjoner av dyktige kirurger, blant annet ansiktsløft. Man ser ikke sånn ut som 54 åring kun ved å bruke Botox. Botox kan kun vedlikeholde resultatet av plastisk kirurgi noen år. I tillegg er som sagt bildet retusjert. Det har hun ja. Men vellykka operasjoner da😅 Mange har det gått motsatt med etter løft... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars Forfatter #35 Del Skrevet 5. mars Nasty skrev (Akkurat nå): Ærlig talt, når det står så ille til med leseforståelsen gidder jeg ikke skrive noe mer... ✌ Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clearpath Skrevet 5. mars #36 Del Skrevet 5. mars Mother Dirt skrev (6 minutter siden): Er det ille å se sånn ut når man er 54? Nei, men jeg er ikke enig med ts om at hun ser så himla ung ut. Kanskje på bildet ts delte ja, men det er jo ikke slik hun faktisk ser ut. Min bestemor som ikke er operert ser faktisk like ung ut og er snart 70. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars Forfatter #37 Del Skrevet 5. mars Clearpath skrev (5 minutter siden): Nei, men jeg er ikke enig med ts om at hun ser så himla ung ut. Kanskje på bildet ts delte ja, men det er jo ikke slik hun faktisk ser ut. Min bestemor som ikke er operert ser faktisk like ung ut og er snart 70. Jeg vet hun ikke er naturlig. Jeg ble bare så overrasket når jeg så hun var 54 år. Men det at hun har en så smal "ung" kropp hjelper jo på. Veldig sånn ung jente stil generelt...,men jaja synes hun er veldig pen. Er fullt klar over at hun er operert da😅😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars #38 Del Skrevet 5. mars Selv om hun har endret på utseende så ser hun flott ut. Hadde aldri gjettet på at det var henne og at hun er 54 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 5. mars #39 Del Skrevet 5. mars Velg nå et ordenlig bilde da. Hun ser ut som alderen sin, vil nå jeg si. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. mars Forfatter #40 Del Skrevet 5. mars DelvisPresley skrev (1 minutt siden): Velg nå et ordenlig bilde da. Hun ser ut som alderen sin, vil nå jeg si. Fant det øverst på google etter jeg fikk sjokk over alderen ,men fremdeles flott..De fleste for slike glise rynke øyne når gliset går rundt..men ja ser jo at det bilde jeg fant var litt annerledes så greit nok. Hun ser flott ut live på TV og da i x faktor😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå