AnonymBruker Skrevet 5. mars #21 Del Skrevet 5. mars Dette var spesielt. Som andre sier, dette minner mer om barneskolejenter der en prøver å kapre en annen til å bli bestevenninne og tredjemann får aller nådigst være med og leke. Anonymkode: 6d49e...339 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. mars #22 Del Skrevet 5. mars Hadde spurt nr 3 om det er noe med denne dama du ikke vet om? Uhøflig er ikke rette ord her tror jeg, bare veldig merkelig 🤷♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 5. mars #23 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vi er tre damer i 40 årene som skulle se et show. Vi har kjent hverandre i noen år, de er hyggelige å gjøre ting med iblandt, gå turer, på cafe men vi kjenner hverandre ikke så veldig godt utover det. Nå hadde vi altså tre plasser, venninne nr 3 skulle kjøpe noe så vi gikk først inn. Det var endel folk og litt trangt, nr 2 gikk foran inn. Da jeg satte meg på plassen ved siden av henne sa hun, åja, jaja, du kan jo bare flytte deg når nr 3 kommer.. jeg tenkte wtf mener du, er det så farlig om jeg sitter i midten? Forsto ikke, men det slo meg at jeg sitter jo aldri i midten, vedkomende passer tydeligvis på å få plassert seg strategisk uten at jeg har lagt merke til det. Stusset litt, men tenkte jaja, hyggelig å få sitte i midten for en gangs skyld. Men når nr 3 kommer ber nr 2 meg altså høyt og tydelig om å flytte meg så hun får sitte ved siden av nr 3. Gjorde som hun sa og ble litt satt ut...Har ikke opplevd det siden ungdomskolen. Det stakk litt.. Det er jo ikke noe å gjøre en stor sak ut av, er ikke traumatisert og kommer aldri til å si noe om det, men klarer ikke å la vær å mislike nr 2 litt nå og gå og være litt småfurten over det.. Anonymkode: b6ae3...6bb Ja det er spesielt. Hun mente altså at hun skulle sitte i midten? Du følte deg tydeligvis ikke komfortabel med å spørre henne om hvorfor, eller utfordre henne rundt dette siden du tilsynelatende lot det være, så jeg lurer jo på om hun egentlig er dominerende på andre måter også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 5. mars #24 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trenger man være lesbisk fordi man vil sitte vedsidenav hverandre?? Anonymkode: c359e...b6c Neida. Må ikke det. Går mer på at jeg bare umiddelbart fikk en sånn er det «forelskelse» eller «crush» inne i bildet, siden man bare må sitte ved siden av vedkommende. Er jo ganske spesielt å være så «besatt» på at man må få sitte ved siden av en person. Fordi det var jo ikke bare at de ville sitte sammen, denne personen gikk en lang vei, og virket desperat etter å få sitte inntil vedkommende. Bare derfor jeg tenkte det sånn umiddelbart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #25 Del Skrevet 5. mars Blueberrymuffin skrev (43 minutter siden): Neida. Må ikke det. Går mer på at jeg bare umiddelbart fikk en sånn er det «forelskelse» eller «crush» inne i bildet, siden man bare må sitte ved siden av vedkommende. Er jo ganske spesielt å være så «besatt» på at man må få sitte ved siden av en person. Fordi det var jo ikke bare at de ville sitte sammen, denne personen gikk en lang vei, og virket desperat etter å få sitte inntil vedkommende. Bare derfor jeg tenkte det sånn umiddelbart. Men forelskede 40-åringer har vel heller ikke et så voldsomt behov for å sitte ved siden av hverandre at man «kaster vekk» en annen? Anonymkode: 6d49e...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 5. mars #26 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men forelskede 40-åringer har vel heller ikke et så voldsomt behov for å sitte ved siden av hverandre at man «kaster vekk» en annen? Anonymkode: 6d49e...339 Strengt tatt ingen 40-åringer burde vel ha et så voldsomt behov for å sitte ved siden av hverandre at man kaster noen vekk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #27 Del Skrevet 5. mars Raven.Writingdesk skrev (56 minutter siden): Ja det er spesielt. Hun mente altså at hun skulle sitte i midten? Du følte deg tydeligvis ikke komfortabel med å spørre henne om hvorfor, eller utfordre henne rundt dette siden du tilsynelatende lot det være, så jeg lurer jo på om hun egentlig er dominerende på andre måter også? Nr 3 skulle sitte i midten, hun som kom sist inn. Anonymkode: cd59b...08e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #28 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde de ikke likt deg ville du ikke blitt invitert med. Kanskje hun er litt autistisk overtroisk, vet hun kan bomme snus, forelsket... Who cares. Ville ikke tenkt annet enn at hun er litt sær. Anonymkode: f28e6...605 Autistisk overtroisk? 🙄 wft!! Anonymkode: 6c866...d6d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #29 Del Skrevet 5. mars Veldig uhøflig, håper nr 3 har mer folkeskikk. Hun vet kanskje ikke noe om dette og ville blitt flau på nr 2s vegne. Anonymkode: 4e0f2...098 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #30 Del Skrevet 5. mars Blueberrymuffin skrev (50 minutter siden): Strengt tatt ingen 40-åringer burde vel ha et så voldsomt behov for å sitte ved siden av hverandre at man kaster noen vekk. 😂Nei, det er helt sant, så denne venninnen virker noe sær. Anonymkode: 6d49e...339 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #31 Del Skrevet 5. mars Så idiotisk oppførsel. Ja, på ungdomsskole nivå. Tror jeg hadde revurdert hele bekjentskapen (du sier at dere ikke er nære venninner) fordi oppførsel her er så irrasjonell og teit. Rett og slett bare kuttet i hvert fall nr. 2ut (vet ikke hvor den andre står i dette) og ikke gjort noe mer drama om det. Finnes ingen akseptable forklaringer her syns jeg. Anonymkode: e37b8...d5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 5. mars #32 Del Skrevet 5. mars Merkelig oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #33 Del Skrevet 5. mars Kanskje hun ikke liker å ha fremmede ved siden av seg og derfor ville sitte i mellom dere? Men da burde hun selvsagt ha sagt at det var grunnen da Anonymkode: 8666a...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #34 Del Skrevet 6. mars Jeg hadde nok blitt så overrumplet at jeg hadde gjort som deg, men så hadde jeg lagd meg en plan på å finne ut av dette og mål om å komme i midten ved en senere anledning 😅 Det beste er kanskje å spørre nummer 3 om hun vet hvorfor en gang hun andre ikke er der. Anonymkode: 346f4...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #35 Del Skrevet 6. mars Jeg hadde blitt såret. Det er ikke grei oppførsel! Anonymkode: 48be7...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #36 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kanskje hun ikke liker å ha fremmede ved siden av seg og derfor ville sitte i mellom dere? Men da burde hun selvsagt ha sagt at det var grunnen da Anonymkode: 8666a...da1 Så vidt jeg har forstått, ønsket hun at venninnen som kom etterpå skulle sitte i midten. Anonymkode: 6d49e...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #37 Del Skrevet 6. mars Takk for støtten. Veldig godt å høre at dere er enige i at det var merkelig oppførsel. Nr 3 fikk det jo med seg, hun skulle til å sette seg ned da jeg ble bedt om å bytte plass.. hun er en snill og omgjengelig person som lo det bort og pratet videre som vanlig med oss begge. Det var litt derfor også, at jeg ble usikker på om dette var normalt og det var jeg som var nærtagende og rar som ikke helt klarte å la vær å irritere meg og begynne å stusse på hele personen.. Og å ta det opp med den ene eller andre føltes jo bare som å fortsette på det ungdomsskole drama nivået. (Tror faktisk ikke engang venninnene mine på ungdomskolen sa sånne ting så rett ut..) Og har ikke opplevd det ellers, men det kunne jo hende at det var vanlig utenfor min lille verden, disse damene er litt mer sosiale og verdensvante. (Eller kanskje ikke alikevel 😄🙄) Har vært glad for å bli invitert med bare for å komme litt mer ut og vi har endel felles interesser. Men nå føles det egentlig bedre, tror jeg kommer til å stole på at den dårlige magefølelsen jeg fikk for nr 2 stemmer og ikke dyrke dette vennskapet videre. Takk for gode svar, ikke ofte at alle er så enige.😄 Hilsen Ts. Anonymkode: b6ae3...6bb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. mars #38 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 16.10): Jeg skjønner i alle fall din reaksjon, synes det var veldig spesiell oppførsel fra henne. Anonymkode: bc328...f7d Enig. Hadde blitt litt lei meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. mars #39 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 16.17): Hun er ikke venninnen din, hun er venninne med nr 3, og godtar at du henger sammen med dem så lenge du ikke kommer i mellom dem. Anonymkode: f20a2...3fc Ja vil bare legge til et tilleggsspørsmål til ts. Henger du noen gang med venninne nr 3 uten venninne nr 2? Eller venninne nr 2 uten venninne nr 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #40 Del Skrevet 6. mars Maleficenta skrev (28 minutter siden): Ja vil bare legge til et tilleggsspørsmål til ts. Henger du noen gang med venninne nr 3 uten venninne nr 2? Eller venninne nr 2 uten venninne nr 3? Ja, det hender. Treffer dem ikke så ofte, men av og til er det bare nr 2 og jeg eller omvendt. Anonymkode: b6ae3...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå