AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Vi er tre damer i 40 årene som skulle se et show. Vi har kjent hverandre i noen år, de er hyggelige å gjøre ting med iblandt, gå turer, på cafe men vi kjenner hverandre ikke så veldig godt utover det. Nå hadde vi altså tre plasser, venninne nr 3 skulle kjøpe noe så vi gikk først inn. Det var endel folk og litt trangt, nr 2 gikk foran inn. Da jeg satte meg på plassen ved siden av henne sa hun, åja, jaja, du kan jo bare flytte deg når nr 3 kommer.. jeg tenkte wtf mener du, er det så farlig om jeg sitter i midten? Forsto ikke, men det slo meg at jeg sitter jo aldri i midten, vedkomende passer tydeligvis på å få plassert seg strategisk uten at jeg har lagt merke til det. Stusset litt, men tenkte jaja, hyggelig å få sitte i midten for en gangs skyld. Men når nr 3 kommer ber nr 2 meg altså høyt og tydelig om å flytte meg så hun får sitte ved siden av nr 3. Gjorde som hun sa og ble litt satt ut...Har ikke opplevd det siden ungdomskolen. Det stakk litt.. Det er jo ikke noe å gjøre en stor sak ut av, er ikke traumatisert og kommer aldri til å si noe om det, men klarer ikke å la vær å mislike nr 2 litt nå og gå og være litt småfurten over det.. Anonymkode: b6ae3...6bb 4 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Feil i overskriften, det skulle selvfølgelig stå nærtagende.. 🙈😄 hilsen ts Anonymkode: b6ae3...6bb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars Jeg skjønner i alle fall din reaksjon, synes det var veldig spesiell oppførsel fra henne. Anonymkode: bc328...f7d 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars Er de lesbiske? Ikke stygt ment, men de oppfører seg jo som et par. Ekstremt spesielt, hadde dere vært 10 år så hadde jeg muligens skjønt at det kunne være en greie, men 40? Ikke normal oppførsel iværtfall, skjønner at du reagerte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars Hadde de ikke likt deg ville du ikke blitt invitert med. Kanskje hun er litt autistisk overtroisk, vet hun kan bomme snus, forelsket... Who cares. Ville ikke tenkt annet enn at hun er litt sær. Anonymkode: f28e6...605 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars Hun er ikke venninnen din, hun er venninne med nr 3, og godtar at du henger sammen med dem så lenge du ikke kommer i mellom dem. Anonymkode: f20a2...3fc 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Del Skrevet 5. mars Det bør jo egentlig ikke "stikke litt" da hun blir sittende ved siden av deg i tillegg til den andre venninnen. Sånn sett så viser hun ingen preferanse for den andre venninnen mer enn for deg. Men det er selvsagt voldsomt barnslig og på grensen til komisk at hun, en dame i 40-åra, nærmest roper "fusemann!" når sitteplasser skal fordeles. Anonymkode: 2d769...688 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 5. mars #8 Del Skrevet 5. mars Hadde selv reagert på det. Veldig uhøflig. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #9 Del Skrevet 5. mars Jeg synes det var rar/uhøflig oppførsel i alle fall. Tegn på lav sosial kompetanse og dårlig folkeskikk. Man må jo tenke litt på hvordan ting man sier oppfattes av andre, og når man er sammen tre stykker er det selvsagt ufint å «favorisere» den ene så åpenbart. Det signaliserer jo at du er den minst viktige vennen, det femte hjulet på vogna. Anonymkode: 20178...cbf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #10 Del Skrevet 5. mars Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Er de lesbiske? Ikke stygt ment, men de oppfører seg jo som et par. Ekstremt spesielt, hadde dere vært 10 år så hadde jeg muligens skjønt at det kunne være en greie, men 40? Ikke normal oppførsel iværtfall, skjønner at du reagerte. Nei, hadde de vært et par eller familie hadde jeg jo tilbudt meg å bytte plass av meg selv. Godt å høre at det ikke bare er meg som syns det var litt spesielt. Ts. Anonymkode: b6ae3...6bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 5. mars #11 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, hadde de vært et par eller familie hadde jeg jo tilbudt meg å bytte plass av meg selv. Godt å høre at det ikke bare er meg som syns det var litt spesielt. Ts. Anonymkode: b6ae3...6bb Veldig barneskoleoppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #12 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det bør jo egentlig ikke "stikke litt" da hun blir sittende ved siden av deg i tillegg til den andre venninnen. Sånn sett så viser hun ingen preferanse for den andre venninnen mer enn for deg. Men det er selvsagt voldsomt barnslig og på grensen til komisk at hun, en dame i 40-åra, nærmest roper "fusemann!" når sitteplasser skal fordeles. Anonymkode: 2d769...688 Ja, enig, hadde hun bedt om å få sitte i midten hadde jeg ihvertfall skjønt det bedre. Men det var nr 3 som skulle få sitte i midten og jeg som måtte flytte meg ytterst. (Nr 3 var uskyldig i det hele, hun kom bare og skulle sette seg😄) Anonymkode: b6ae3...6bb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #13 Del Skrevet 5. mars Kunne du ikke bare spurt ; Hvorfor det? Anonymkode: ac224...846 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 5. mars #14 Del Skrevet 5. mars Utrolig barnslig oppførsel. Skjønner din reaksjon og å ikke bringe det opp igjen, er trolig fornuftig. Skulle det skje igjen, ville jeg dog satt foten ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #15 Del Skrevet 5. mars Hadde reagert på samme måte.. dere er ikke 12 år lenger, men hadde nok tatt den konfrontasjonen å spurt Hvorfor? Anonymkode: 7da5d...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 5. mars #16 Del Skrevet 5. mars Forstår deg godt. Ville tatt det opp, kanskje spurt nr 3 om dette? Veldig merkelig oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #17 Del Skrevet 5. mars Sånn der er så utrolig ekkelt å si. Hun er nok en som føler seg berettiget i mye. Det verste er nesten at man blir gående å kjenne på litt såre følelser etterpå og tenke at man burde sagt noe men hva??? Anonymkode: 0a824...02a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #18 Del Skrevet 5. mars Du ble verfet vekk slik hun slapp å sitte ved siden av deg. Mer enn uhøflig. Anonymkode: d164d...3ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #19 Del Skrevet 5. mars Det var meget spesielt, ja. Anonymkode: 148a9...2cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #20 Del Skrevet 5. mars Blueberrymuffin skrev (41 minutter siden): Er de lesbiske? Ikke stygt ment, men de oppfører seg jo som et par. Ekstremt spesielt, hadde dere vært 10 år så hadde jeg muligens skjønt at det kunne være en greie, men 40? Ikke normal oppførsel iværtfall, skjønner at du reagerte. Trenger man være lesbisk fordi man vil sitte vedsidenav hverandre?? Anonymkode: c359e...b6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå