AnonymBruker Skrevet 5. mars #21 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): bruker ikke google translate. jeg må skrive mine setninger Anonymkode: 5f709...60d Vet.. Men det er en hjelp, fordi når en kopierer fra engelsk til norsk blir det riktig, ihvertfall mye mer riktig det kan hjelpe til å lære et språk faktisk. Har selv lært mye spansk på den måten Anonymkode: 898a4...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #22 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): tyrkisk Anonymkode: 5f709...60d Det forklarer litt. Tenk enklere. Og bruk mer komma framfor punktum hele tiden, da blir det mer flyt. Anonymkode: 64b94...3f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #23 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet.. Men det er en hjelp, fordi når en kopierer fra engelsk til norsk blir det riktig, ihvertfall mye mer riktig det kan hjelpe til å lære et språk faktisk. Har selv lært mye spansk på den måten Anonymkode: 898a4...548 takk for tipsen. i hvert fall var det en konstruktiv kritikk Anonymkode: 5f709...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #24 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det forklarer litt. Tenk enklere. Og bruk mer komma framfor punktum hele tiden, da blir det mer flyt. Anonymkode: 64b94...3f5 Det stemmer egentlig. Tankesettet vårt er helt annerledes. Prøver å kombinere begge men det ikke går an i foreløpig. Anonymkode: 5f709...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnomynBurker Skrevet 5. mars #25 Del Skrevet 5. mars Jeg synes du skriver godt jeg. Jeg tenker du fint kan levere teksten. Ikke bruk chat gfp og google translate. Da lærer du ikke av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #26 Del Skrevet 5. mars AnomynBurker skrev (1 minutt siden): Jeg synes du skriver godt jeg. Jeg tenker du fint kan levere teksten. Ikke bruk chat gfp og google translate. Da lærer du ikke av. Nei den bør absolutt ikke leveres slik, men den har potensiale med litt redigering og forenkling. Anonymkode: 64b94...3f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #27 Del Skrevet 5. mars AnomynBurker skrev (4 minutter siden): Jeg synes du skriver godt jeg. Jeg tenker du fint kan levere teksten. Ikke bruk chat gfp og google translate. Da lærer du ikke av. takk godt å høre det :))) Anonymkode: 5f709...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #28 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei den bør absolutt ikke leveres slik, men den har potensiale med litt redigering og forenkling. Anonymkode: 64b94...3f5 du har rett også Anonymkode: 5f709...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnomynBurker Skrevet 5. mars #29 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): takk godt å høre det :))) Anonymkode: 5f709...60d Jeg tenker at det ikke er så lurt å spørre fremmede på kvinneguiden om råd. Mange her er veldig negative. Når du får teksten tilbake vil du kanskje også få ei vurdering på den? Den er mer nyttig enn å spørre her. Jeg liker også tema. Det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #30 Del Skrevet 5. mars AnomynBurker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker at det ikke er så lurt å spørre fremmede på kvinneguiden om råd. Mange her er veldig negative. Når du får teksten tilbake vil du kanskje også få ei vurdering på den? Den er mer nyttig enn å spørre her. Jeg liker også tema. Det er interessant. takker og bukker Anonymkode: 5f709...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 5. mars #31 Del Skrevet 5. mars Gjør teksten enklere. Den blir litt kortere da, men det er likevel ok. Jeg forstår hva du skriver, men jeg må konsentrere meg for å forstå. Derfor tror jeg du tjener på å gjøre den kortere/enklere. Men jeg hadde aldri klart å skrive en tekst på tyrkisk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #32 Del Skrevet 5. mars Fjaselina skrev (17 minutter siden): Gjør teksten enklere. Den blir litt kortere da, men det er likevel ok. Jeg forstår hva du skriver, men jeg må konsentrere meg for å forstå. Derfor tror jeg du tjener på å gjøre den kortere/enklere. Men jeg hadde aldri klart å skrive en tekst på tyrkisk;) takk for dine gode tanker, skal prøve min beste Anonymkode: 5f709...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå