Gå til innhold

Jeg trenger hjelp om å korrigere teksten min.( kan skrives også norsknivået mitt)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Frivillighet spiller avgjørende rolle i samfunnet. Det skaper sterke relasjoner i samfunnet. Det betyr ikke at bare de som trenger hjelp nytter av det. I samtidig hjelper det til de som er frivillige på en måte. Det er en gjensidig vev. Et sterk samfunn kan være enda lykkelig sammen. Det fører til å skape kraftige og dype følelser og vi kan si at det blir som om en lim eller bro mellom folk. 

I det første trenger alle med gradvis en god kommunikasjon og det er ikke alle har samme mulighet til å få. Frivillighet begynner å spille rolle i det. Folk tar fra fritiden sin for en annen og det betyr at det kommer fra hjertet sitt. Det er ikke en roll eller falske avgjør. Da forstår den andre siden at det er en ekte følelse.

I det andre at frivilliorganisasjoner har egne initiativer for folk. Det betyr ikke at de hjelper bare til mennesker, de hjelper staten eller systemet eller internasjonal rolle. For eksempel helsesystemet, utdanningssystemet eller integreringssytemet.   Vi ser dem i krigen eller i en nødt situasjon i Afrika eller i en stedet som rammet av flom og de er aktive der. De er som om en bånd eller tau mellom de som har råd og de som har behov. Det er en god og effektiv ting. 

Til slutt hvis et samfunn er rik med forskjellige frivillige eller lignende organisasjoner, da blir dem sterke. Alle har mulighet til å få hjelp med gradvis og ingen tenker at de er i en håpløs situasjon. Selskaper, stater og internasjonale myndighetene må støtte dem. vi trenger bærekraftig og harmoniske bevegelser som hjelper til alle.

Anonymkode: 5f709...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jepp, du trenger hjelp, ja… 

Forsøkt chat gpt?

Anonymkode: 01b7c...f1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp, du trenger hjelp, ja… 

Forsøkt chat gpt?

Anonymkode: 01b7c...f1a

skrevet selv da, chat gpt hjelper meg, men jeg ønsker å se hva ekte folk tenker om min tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har ikke du skrevet, dette er resultat av elendig oversettelse gjort av google translate. Det er ikke mulig å skrive så dårlig og lite forståelig ved å bruke sitt eget språk.

Anonymkode: 64b94...3f5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

for eksempel, er det nok for å nå til b2 skriftlig nivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

skrevet selv da, chat gpt hjelper meg, men jeg ønsker å se hva ekte folk tenker om min tekst.

Ekstremt dårlig, på grensen til å være totalt meningsløst. Dette er verre enn google translate på sitt verste.

Anonymkode: 0dd82...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette har ikke du skrevet, dette er resultat av elendig oversettelse gjort av google translate. Det er ikke mulig å skrive så dårlig og lite forståelig ved å bruke sitt eget språk.

Anonymkode: 64b94...3f5

fasan, høres trist ut da. skrevet med egen hånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

for eksempel, er det nok for å nå til b2 skriftlig nivå

Kan jeg aldri tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekstremt dårlig, på grensen til å være totalt meningsløst. Dette er verre enn google translate på sitt verste.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jeg aldri tenke meg.

uffff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager, men dette var skikkelig dårlig. Null flyt og mange skrivefeil. Prøv igjen! Tenk på at du skal kommunisere med andre mennesker og gjør det på ditt eget nivå. Ikke prøv å virke mer dannet og formell enn det du er. 

Anonymkode: c6212...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager, men dette var skikkelig dårlig. Null flyt og mange skrivefeil. Prøv igjen! Tenk på at du skal kommunisere med andre mennesker og gjør det på ditt eget nivå. Ikke prøv å virke mer dannet og formell enn det du er. 

Anonymkode: c6212...990

takk, prøver min beste. jeg satt fast på b1 og kan ikke klare videre ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var dårlig flyt og mye oppramsing. Ikke forsøk å gjøre det formelt, men forsøk å formulere deg på en muntlig måte, som om du diskuterer med en venn. Konsentrer deg om det grunnleggende først.

Anonymkode: ec352...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var dårlig flyt og mye oppramsing. Ikke forsøk å gjøre det formelt, men forsøk å formulere deg på en muntlig måte, som om du diskuterer med en venn. Konsentrer deg om det grunnleggende først.

Anonymkode: ec352...b69

takk for tipsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er morsmålet ditt? 

Anonymkode: 898a4...548

tyrkisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Til å ha ett annet morsmål var det forståelig, men det kan gjøres bedre. Små skrivefeil og vanskelige setninger. Det var på en måte halvveis. 

Anonymkode: b53c7...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

tyrkisk

Prøv å skrive inn teksten fra tyrkisk til engelsk, og kopier fra engelsk til norsk, på google translate. Da vil du skjønne mer av det du ønsker å formidle. Ikke at en skal oppfordre til google translate, men om det er det du har gjort - direkte fra tyrkisk til norsk, blir det ofte slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til å ha ett annet morsmål var det forståelig, men det kan gjøres bedre. Små skrivefeil og vanskelige setninger. Det var på en måte halvveis. 

Anonymkode: b53c7...ed5

har prøve om 7 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv å skrive inn teksten fra tyrkisk til engelsk, og kopier fra engelsk til norsk, på google translate. Da vil du skjønne mer av det du ønsker å formidle. Ikke at en skal oppfordre til google translate, men om det er det du har gjort - direkte fra tyrkisk til norsk, blir det ofte slik. 

bruker ikke google translate. jeg må skrive mine setninger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...