AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Del Skrevet 5. mars Bor rett med en skog, er et gammelt steingjerde som skiller Hagen fra skogen. Har plantet en del prydbusker langs gjerde. Gjerde er skogeier sitt. Nabobarna bygger hytte rett på andre siden av gjerde foran vår hage, helt greit ser litt rotete ut. Tar de på fersken at de sanker ting til hytta på eiendommen vår, planker, belegningsstein osv. De har laget rampe over gjerde. Er barn i småskole alder. Sier at de skal holde seg på utsiden av steinene og slutte å klatre på det da det er gammelt og litt ustødig. Har ramlet ned et par steiner og most plantene mine. Et ikke første gang de bruker Hagen min, de forsynte seg av barnas jordbær, har bare noen få busker. Foreldrene har tatt seg til rette med å fjerne trær, de fikk kjeft av skogeier. Og laget grillhytte rett utfor eiendommen, er derfor ungene bygger hytte utfor oss, foreldrene ville ikke ha der rotet foran sin eiendom. Hørte de sa det, har og tatt ungene i å lufte hunden på plenen vår. Funnet en del lort. Og foreldrene har lager på planker bak garasjen som de kun kommer til ved å gå gjennom Hagen vår. Mye sånne små ting. Og har plantet eføy i steingjerde vi bygget mot deres eiendom. På en måte blir jeg sur fordi jeg bryr meg, på en annen måte tenker jeg kan de ikke bare holde seg på sin side av gjerde. Anonymkode: f277a...a20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #2 Del Skrevet 5. mars Dette er det nokså klare regler for. Sette deg inn i det, gi beskjed om hva som må fjernes/endres, eller så har du det gående. Anonymkode: 98ee7...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars Dette hadde irritert vette av meg. Si ifra og sett opp skilt med "Privat eiendom. Ingen gjennomgang". Anonymkode: 7e4a8...bc8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars Hadde ikke godtatt dette ts. Anonymkode: b378e...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars Har du snakket med dem ang barna som henter ting i deres hage? Evt sagt til barna at dere må få tingene tilbake? Det samme ang lufting av hund i deres hage? Samtidig så ser jeg for meg at disse foreldrene ikke tar det til seg. Denne rampen, går den inn i deres hage? Da hadde jeg fjernet den. Jeg hadde bedt de finne en bedre løsning ang materialet, evt gjort tilkomsten vanskelig/umulig. Og jeg ville snakket med grunneier, nevnt både grillhytte og lekehytten. Og om vedkommende ikke vil be dem fjerne hyttene, så bedt hn om å fikse muren siden den ødelegger blomster og sånt i din hage. Og til sist, er enig i at dere burde lese dere litt opp om slikt, for det finnes vel regler for hva som er lov og ikke lov mtp å ta seg tilrette, og skader på deres eiendom. Anonymkode: 498ae...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars Så grusomt irriterende! Anonymkode: 9f76e...b7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå