hecuba Skrevet 3. februar 2006 #1 Del Skrevet 3. februar 2006 Og hva skal man kjenne etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #2 Del Skrevet 3. februar 2006 Sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 3. februar 2006 #3 Del Skrevet 3. februar 2006 Sånn. ← meg det her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei. Hvordan kan man kjenne etter om man har brystkreft? Det er mye man kan ta feil av.. Fra to 15-åringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 4. oktober 2007 #5 Del Skrevet 4. oktober 2007 Man kan ikke kjenne om man har brystkreft, men man kan kjenne om det plutselig dukker opp klumper i brystene, eller ut mot armhulene som ikke har vært der før. Disse bør da sjekkes ut av lege, men trenger absolutt ikke å være brystkreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har leddgikt og når jeg prøver å undersøke brystene mine får jeg så himla vondt at jeg orker det ikke. Det er vondt i flere timer etterpå. Lurer veldig på om dette er vanlig for de med leddgikt? Fastlegen (som er mann) visste ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå