Gå til innhold

Narkotika røyking i naboleiligheter - Hva gjorde dere for å få bukt med problemet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Slutt opp med å forherlige hasj. Det endrer en persons personlighet og gjør de som er avhengige til empatiløse slasker. De ser ut som slasker og er det og

Anonymkode: e8e64...65b

Så... Har du vært i land hvor man enkelt kan kjøpe cannabis i egne butikker, cafeer, klubber? Eller hvor det er avkriminalisert, eller lov å ha planter hjemme? Jeg har selv blitt overrasket over hvor stor variasjon det er mellom folk, og de færreste ser ut som slasker, eller oppfører seg mer empatiløst. Faktisk vil jeg heller si at folk blir roligere og snillere av cannabis. Og det er helt vanlige folk, med alle slags utdannelser, arbeid og mange med helt normalt familieliv.

Som sagt så har jeg selv blitt veldig overrasket, akkurat fordi jeg er norsk, og nordmenn har en tendens til å ha en frykt for cannabis. Men etter å ha bodd og tilbrakt tid i andre land så ser jeg hvor normalt og ufarlig det er. 

Tror dette handler mye om indoktrinert frykt

Anonymkode: 9fd1b...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg trodde det kun var salg som var ulovlig. Eventuelt kjøp, men det vet jeg ikke. Oppbevaring er muligens heller ikke lovlig. Bruk i seg selv, tror jeg er lovlig. Hardbarka rusmisbrukere som er i helsesystemet (eller noe sånt) får delt ut visse mengder narkotikum. Har ei venninne som jobber i helsevesenet, og hun leverer narkotikum til et sted hvor man oppbevarer disse rusmisbrukerne. De har egne boliger på så å si innesperret område. Jeg vet ikke så mye annet om det, enn at hun leverer narkotikum dit, som igjen blir gitt brukerne. Dette er en del av behandlingen av rusmisbrukere uten håp om rusfritt liv i Norge.

Anonymkode: 0b24d...906

Er vel ikke mulig å bruke det uten å også kjøpe og oppbevare det?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...