Gå til innhold

10 kr-salg hos Spar, skal du handle noe og hva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

applestories skrev (2 minutter siden):

Kanskje det er Eurospar. Nærmeste Eurospar (to timer unna) har plakater med faste dagtilbud som ser ut til å være de samme hver uke.

Har ikke sett sånt hos "vanlig" Spar.

Det er visst ikke Eurospar i Oslo? Jeg trodde det var det, og ble overrasket da jeg undersøkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ThereGoesBob skrev (5 timer siden):

Mandagstilbud på melk har jeg sett, men kun i èn av de mange Spar butikkene rundt om her og det gjelder kun 1 liters Tine kartonger og et visst maks antall pr. person.

Er det hos Spar Spjelkavik? 

Anonymkode: 45def...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (12 timer siden):

Jepp, målet er å aldri behøve å kjøpe noe som regelmessig kommer på tilbud, og holder seg  🙂

Sånn vi gjør det, vi har 50 kvm lagerrom med hyller pga prepping. Planen er å utvide huset da vil vi få tilsvarende kjølerom og dermed slippe alle frysebokser og fryseskap. 

Vi kan pr d d gå minst 3 mnd uten å oppsøke butikk, men ønsket er minst 6 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det hos Spar Spjelkavik? 

Anonymkode: 45def...242

Eurospar Moa har brukt å ha, men husker ikke helt hvilken dag(det har brukt å henge plakat i enden av kasseområdet). Vet ikke om Myrstad har tilbudet. Jeg bor i Ulsteinvik og her er det 40 % på melk på tirsdager. Fram til nyttår var det kun på 1 liter Q lettmelk. Så var det slutt på tilbudet i noen uker etter nyttår, men nå i februar var det tilbake og da med både Q og Tine og  vanlig lett og ekstra lett. Spar og Meny i andre kommuner her ute har hatt andre dager tidligere. Vet ikke hva de har nå.

Anonymkode: 966e3...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eurospar Moa har brukt å ha, men husker ikke helt hvilken dag(det har brukt å henge plakat i enden av kasseområdet). Vet ikke om Myrstad har tilbudet. Jeg bor i Ulsteinvik og her er det 40 % på melk på tirsdager. Fram til nyttår var det kun på 1 liter Q lettmelk. Så var det slutt på tilbudet i noen uker etter nyttår, men nå i februar var det tilbake og da med både Q og Tine og  vanlig lett og ekstra lett. Spar og Meny i andre kommuner her ute har hatt andre dager tidligere. Vet ikke hva de har nå.

Anonymkode: 966e3...294

Sjekka facebooksiden til Myrstad/Spar Spjelkavik. De har melketilbudet på mandager ser det ut til ja

Anonymkode: 966e3...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (23 timer siden):

Jeg har aldri sett at Spar har mandagstilbud på melk! Er det et lokalt tilbud? Hvilke typer melk omfatter det? Hvilke betingelser, hva er haken?

På min forrige lokale Spar, hadde de et slikt tilbud på melk ja. 10kr for en 1 liter. All vanlig melk. Laktosefri kosta 20kr (om jeg husker rett).

Nå er min lokale Spar alltid tom for det jeg pleide å handle på 10kr-salget. Men det var feks soft flora, cocio, spaghetti og skinkeost.

Anonymkode: 50297...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om det selges vanlig Cola og Fanta på Kronemarked i Spar nå?

Ser de har lett-varientene, men skulle gjerne hatt den med sukker :) 

Anonymkode: 4c738...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp lett du. Sunnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kun lett på fanta, cola og sprit hadde de begge deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jegerrinne skrev (34 minutter siden):

Her var det kun lett på fanta, cola og sprit hadde de begge deler

Sprit må en ha.

Anonymkode: 0ad27...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å bruke Spar sin app. Der får du opp alle tilbud(med unntak av de lokale)

Anonymkode: d7032...0a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (59 minutter siden):

Vanlig Cola, men bare sukkerfri Fanta: tema | SPAR

Takk for svar. Det er bra, tåler ikke søtningsstoff så får ha noen cola-bokser i bakhånd til påska :) 

Anonymkode: 59f31...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru Uperfekt skrev (17 timer siden):

Kjøpevann? Aldri skjønt det.

Sparkling water med smak! Noe helt annet enn vanlig vann, det betaler jeg aldri for med mindre jeg er på reise eller noe sånt. Drikker stort sett vanlig vann men innimellom er det digg med litt forandring :) Og 10 kr flaska er en god deal. 

Anonymkode: 65415...ca3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sparkling water med smak! Noe helt annet enn vanlig vann, det betaler jeg aldri for med mindre jeg er på reise eller noe sånt. Drikker stort sett vanlig vann men innimellom er det digg med litt forandring :) Og 10 kr flaska er en god deal. 

Anonymkode: 65415...ca3

Samme her. Pluss digg å ha når ein får besøke :)

Anonymkode: 59f31...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sparkling water med smak! Noe helt annet enn vanlig vann, det betaler jeg aldri for med mindre jeg er på reise eller noe sånt. Drikker stort sett vanlig vann men innimellom er det digg med litt forandring :) Og 10 kr flaska er en god deal. 

Anonymkode: 65415...ca3

Kullsyrevann drikker jeg aldri, vanlig vann er digg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare brus på meg denne gangen.

Venter egt på de skal ha pepsi max på tilbud 2 for 10 men det skjer jo aldri!!! Så da ble det sprite og cola istedet enn så lenge. Satser på det blir Solo super og pepsi max til påsken, pleier å være det(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kronemarkedene er ikke hva de engang var. Tilbudene er elendig. Gjelder også Coop Obs. 
Legg merke til at varene ofte har krympet veldig når de er på 10 krones marked. Brokkoli tl 10 kr er bra og salatposer til 20 kr. Blir det og gratis Fanta denne uken på Spar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...