Gå til innhold

10 kr-salg hos Spar, skal du handle noe og hva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte handle litt fiskegrateng og noen flasker Isklar hverttfall :) Og litt pålegg. Tar meg en halvtime å gå ti nærmeste Spar hver vei så da får jeg litt trim og. 

Anonymkode: 65415...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg handlet den fiskegratengen på xtra for et par måneder siden så kostet den 22kr der fast pris, et tips når dette tilbudet er over 

Anonymkode: 091c8...3f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sist jeg handlet den fiskegratengen på xtra for et par måneder siden så kostet den 22kr der fast pris, et tips når dette tilbudet er over 

Anonymkode: 091c8...3f2

Er den god da? Jeg har lite penger for tiden så prøver å handle litt økonomisk. Heldigvis liker jeg fiskegrateng! 

Anonymkode: 65415...ca3

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kystens fiskegrateng er ikke noe særlig, den til First Price er bedre, etter min mening. FP sin har mer fisk, som jo også trekker opp eller ned, alt ettersom hvor godt man liker fisk 🙃

Synes tilbudene til Spar jevnt over var kjipe denne gangen. Mange av varene er bra, men prisene er ikke noe å hoppe opp og ned for. Eller jeg har fullt opp i skapet av det samme allerede. Skal bare se etter pærer, brokkoli og sorte bønner denne uka. Kanskje de sper på med noe neste uke. 

Endret av Pringle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er den god da? Jeg har lite penger for tiden så prøver å handle litt økonomisk. Heldigvis liker jeg fiskegrateng! 

Anonymkode: 65415...ca3

Ja jeg digger den personlig, synes det er den beste rimelige Gratangen ☺️ kjøp en og smak den, så kan du kjøpe flere senere denne uka ☺️

Anonymkode: 091c8...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noe pålegg, passata, sjøstjerne/fiskekaker og briks.

Anonymkode: 40ebd...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spar rett i nærheten. Det eneste vi som oftest benytter oss av er mandagstilbud på melk og at de innimellom har billige cola-bokser. Resten av tilbudene deres er ofte ikke billigere enn det de samme varene koster på rema, kiwi og extra. Handler for hele uken hver mandag på rema/extra, og så stikker vi innom spar etterpå for å handle melk. Har de billug cola til 5,- pr boks kjøper vi 5-10 brett som holder til neste gang det kommer på tilbud. Resten gidder jeg ikke, for sett i sammenheng med prisene på billig-butikkene så er ikke disse «tilbudene» til spar noe å rope hurra eller springe mann av huse for. Bor du i gokk og jobber på samme plass der det er 4 mil til nærmeste rema er slike tilbud noe det faktisk lønner seg å benytte. Men det lønner seg ikke om du bor sentralt. Ser mange som er innom for å handle tilbudsvarer, og så er resten av vogna fylt opp med andre varer.da sparer de nada, og går rett i butikkens lokke-felle. Lokk de inn med tilbud, og tjen på det de handler som ikke er på tilbud.

Anonymkode: bf25c...e72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skuffende lite grønnsaker og rene råvarer i denne typen kampanjer. Særlig Spar og Kiwi reklamerer mye for tilbud på ultraprosessert mat og dårlige halvfabrikata. 

Anonymkode: b0e29...c64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har spar rett i nærheten. Det eneste vi som oftest benytter oss av er mandagstilbud på melk og at de innimellom har billige cola-bokser. Resten av tilbudene deres er ofte ikke billigere enn det de samme varene koster på rema, kiwi og extra. Handler for hele uken hver mandag på rema/extra, og så stikker vi innom spar etterpå for å handle melk. 

Anonymkode: bf25c...e72

Jeg har aldri sett at Spar har mandagstilbud på melk! Er det et lokalt tilbud? Hvilke typer melk omfatter det? Hvilke betingelser, hva er haken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri sett at Spar har mandagstilbud på melk! Er det et lokalt tilbud? Hvilke typer melk omfatter det? Hvilke betingelser, hva er haken?

Er nok lokalt, vi har det ikke vi heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagstilbud på melk har jeg sett, men kun i èn av de mange Spar butikkene rundt om her og det gjelder kun 1 liters Tine kartonger og et visst maks antall pr. person.

Endret av ThereGoesBob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soyamelk kjøpte jeg idag. Jeg tåler ikke melk og de kostet 20kr. Ok nok pris. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg tenkte handle litt fiskegrateng og noen flasker Isklar hverttfall :) Og litt pålegg. Tar meg en halvtime å gå ti nærmeste Spar hver vei så da får jeg litt trim og. 

Anonymkode: 65415...ca3

Kjøpevann? Aldri skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pringle skrev (22 timer siden):

Kystens fiskegrateng er ikke noe særlig, den til First Price er bedre, etter min mening. FP sin har mer fisk, som jo også trekker opp eller ned, alt ettersom hvor godt man liker fisk 🙃

Synes tilbudene til Spar jevnt over var kjipe denne gangen. Mange av varene er bra, men prisene er ikke noe å hoppe opp og ned for. Eller jeg har fullt opp i skapet av det samme allerede. Skal bare se etter pærer, brokkoli og sorte bønner denne uka. Kanskje de sper på med noe neste uke. 

Det som er fint er at tilbudene hos Spar og på Meny rullerer så planlegger en så har en alltid akkurat nok på ens lager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden):

Det som er fint er at tilbudene hos Spar og på Meny rullerer så planlegger en så har en alltid akkurat nok på ens lager

Jepp, målet er å aldri behøve å kjøpe noe som regelmessig kommer på tilbud, og holder seg  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (11 minutter siden):

Soyamelk kjøpte jeg idag. Jeg tåler ikke melk og de kostet 20kr. Ok nok pris. 

Fikk du noe annet enn den usøtede? Jeg syntes den var grusom. Den vanlige er OK.

Liker/tåler du havremelk? De har Gryr til 20 kr også, og den rosa er bra.

Jeg kjøper plantemelk selv om jeg fint tåler meieriprodukter - i beredskap ifbm hålke, sykdom, vanskelig tilgang av andre grunner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pringle skrev (Akkurat nå):

Fikk du noe annet enn den usøtede? Jeg syntes den var grusom. Den vanlige er OK.

Liker/tåler du havremelk? De har Gryr til 20 kr også, og den rosa er bra.

Jeg kjøper plantemelk selv om jeg fint tåler meieriprodukter - i beredskap ifbm hålke, sykdom, vanskelig tilgang av andre grunner.

Kun den uten sukker, men det er den jeg liker best da 🤣🤣 Jeg er ikke så glad i havremelk, men så de hadde fra Gryr, men glemte på butikken, så takk for tipset. De hadde bare 3 soya, så om de ikke får mer inn i løpet av uken, så kan jeg evt prøve Gryr sine når de er på tilbud 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (9 timer siden):

Jeg har aldri sett at Spar har mandagstilbud på melk! Er det et lokalt tilbud? Hvilke typer melk omfatter det? Hvilke betingelser, hva er haken?

Kanskje det er Eurospar. Nærmeste Eurospar (to timer unna) har plakater med faste dagtilbud som ser ut til å være de samme hver uke.

Har ikke sett sånt hos "vanlig" Spar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (Akkurat nå):

Kun den uten sukker, men det er den jeg liker best da 🤣🤣 Jeg er ikke så glad i havremelk, men så de hadde fra Gryr, men glemte på butikken, så takk for tipset. De hadde bare 3 soya, så om de ikke får mer inn i løpet av uken, så kan jeg evt prøve Gryr sine når de er på tilbud 😊

Haha, du har smaksløker av stål 😁 Jeg måtte helle en mandelmelk og en soyamelk i vasken, det var ikke drikkendes for min persån 😬 Men det er bra at det finnes noe for enhver smak 🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (2 minutter siden):

Haha, du har smaksløker av stål 😁 Jeg måtte helle en mandelmelk og en soyamelk i vasken, det var ikke drikkendes for min persån 😬 Men det er bra at det finnes noe for enhver smak 🙂

Lol, og ja godt det finnes noe for oss alle 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...