AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Del Skrevet 4. mars Jeg så denne i går og lo så jeg grein. Det var så morsomt Har du sett den, og hva syns du? "Du er den største hora på HELE Smestad!" Anonymkode: 6c306...b0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Del Skrevet 4. mars «Innskild!» Anonymkode: 21b51...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHermansen Skrevet 5. mars #3 Del Skrevet 5. mars Har du sett den første filmen? Er den å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars 2010 ringte og ville ha tilbake humoren sin 🫠 elendig film 🫨 Anonymkode: d1b0a...5bb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Del Skrevet 6. mars FruHermansen skrev (På 5.3.2024 den 1.00): Har du sett den første filmen? Er den å anbefale? JA! Husker jeg så den på kino, den var også utrolig morsom. Dette er så min humor. "Jeg er så lei av å snakke om fingring!" haha Anonymkode: 6c306...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): 2010 ringte og ville ha tilbake humoren sin 🫠 elendig film 🫨 Anonymkode: d1b0a...5bb Eier du ikke humor? Anonymkode: 6c306...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Del Skrevet 6. mars Møkkafilmer Anonymkode: 9e0e5...c46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Møkkafilmer Anonymkode: 9e0e5...c46 Hæ! Hvordan kan du si noe sånt 😮 Dette er jo noe av det morsomste som er laget i norsk filmhistorie. De har gitt ut en fantastisk julelåt fra filmen og! Anonymkode: 6c306...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå