Gå til innhold

hvor mye betaler dere i husleie


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Brunhilde

Har bare en inntekt og betaler vel ca 5900,- med renter avdrag og husleie - i tillegg kommer strøm, ved og andre faste utgifter, det går akkurat rundt, men det er ikke rom for store utskeielser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi betaler 7600,- i mnd. for en 80 kvm. stor leilighet på Oslo Vest.

Leiligheta er ganske nyoppussa, med stor veranda og tilgang på vaskemaskin i kjelleren.

Syns ikke det er så håpløst dyrt til å ligge der den ligger..

Vet om andre som betaler mye mer for mye mindre leilgheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler nå 5400,- mnd i husleie + strøm for en ca. 65m2 leilighet i et hus hvor det er 6 leiligheter (4 større og 2 små, vi har en stor). Ca. 1 km fra Tønsberg sentrum.

I februar flytter vi til helt ny leilighet. Da skal vi betale drøyt 10.000 i mnd på lånet vi tar opp. Får ca. 2000,- i skattelette i mnd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei lita leilighet ..men på utkikk etter noe større med tiden.

Nå betaler vi 2650 i hus leie pr mnd.

Men det er vår leilighet og det er en borettslagsleilighet.

Med tiden skal vi pusse opp og ordne enda ett soverom av bodene.Det er lov vi bor på enden.

Drømmer om eget hus med tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forholdsvis nytt hus betaler rundt 11 000 i renter og avdrag pr mnd.

Gjelda er på vel 1,2 mill. Vi hadde mye egenkapital og det er vi glad for, ellers hadde vel lånet kommet opp i minst 2 mill. :o og det hadde vi ikke hatt råd til.

Vi tjener rundt 40 000 tilsammen (netto) i mnd, så det er ikke så ille for vår del. Andre utgifter kommer selvfølgelig i tillegg til lånet.

Vi bor på landet med utsikt over fjord og fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 3800 for en 80kvm stor leilighet i et helt nytt hus (ca.2 år gammelt) De er ikke dyrt synes jeg, fordi leiligheten er utrolig fin! lyse fine farver på veggene og rominndelingen er praktisk!

Det eneste som irriterer meg er at det er penger kastet ut av vinduet fordi vi ikke eier den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min kjære deler husleien på kr 7000 inkludert varmtvann og sentralfyr. Det er knallbra med sentralfyr, strømregningen er bare kr 1000 pr år for en leilighet på 75 m2!

Synes ikke vi betaler noen blodpris, sammenlignet med andre leiligheter i strøket. Vi har peis og to balkonger, samt at leiligheten er pusset opp like før vi flyttet inn. Og så bor vi i et av Oslos bedre strøk... :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier en borettslagleilighet med ca 1300 i husleie og betaler 8400 pr mnd på lånet. Får vel ca 2000 i skattelette pr måned. Bor på noen og femti kvadrat utenfor Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Vi har kjøpt hus og betaler derfor "til oss selv" 10000 i mnd for et hus på 165km2. Da er 205000 av bilen også lagt inn i huslånet, så jeg synes ikke det er ille i det hele tatt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...