Gå til innhold

Til Syden alene med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 20.13):

Synd det er så HINSIDES dyrt! Har også lyst å reise med mine to barn som er 9 og 12. Hadde vært deilig med hotell med basseng og all inclusive. 

 

Har dere tips til steder/hotell med ok pris. Trenger ikke være "rett på stranda", men basseng må vi ha! 

Anonymkode: c998f...911

Ja all inklusive er hinsides dyrt og helt unødvendig.

Anonymkode: 87505...f00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er alene med barna (donor), så har vært på alt av ferier alene fra start. Forstår ikke at det skal være noe problem 😊

Vi har reist mye, i starten til mer typiske charter-destinasjoner. Nå er de 10 og 14 og vi har begynt med litt mer spennende turer. 

Har pleid å ha leilighet slik at vi kan lage noe mat selv og spise noe ute. Enten ved boligbytte eller Airbnb.

Forsøkt all inclusive et par ganger, som er deilig. Men det er så usjarmerende med de folka som lesser på, søler og griser. Så byr meg litt imot hele den greia.  
 

Anonymkode: 8327d...d66

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å reise! I sommer blir tredje gangen jeg tar med mine tre barn til syden, alene! Det har gått kjempebra. Første gangen reiste vi uspesifisert til Tyrkia, og havnet på et flott barnehotell. Da var barna 3, 7 og 9 år. Vi har all inclusive, og holder oss stort sett kun på hotellområdet. Vi måtte en tur til legevakt i løpet av oppholdet, men det gikk fint. Forrige gang vi reiste måtte jeg akutt til tannlegen. Gikk bra det og. 

Anonymkode: d9a29...b55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nurse07 skrev (5 timer siden):

Hvilken gruppe er dette? ☺️

Heter «aleneforeldre på ferie» 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...