AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Del Skrevet 4. mars 2024 Har noen som har slitt med omme eggposer erfaring med dobbel dose Ovitrelle, og hva var effekten? Anonymkode: 4c0dc...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Del Skrevet 4. mars 2024 Tomme* Anonymkode: 4c0dc...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Del Skrevet 4. mars 2024 Aldri hørt om at man får dobbel dose.. Hva har dobbel dose eggløsningspøryte med innholdet i eggposene å gjøre? Innholdet "produseres" jo lenge før man tar noe medikamenter. Anonymkode: 0ff5d...ad1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aldri hørt om at man får dobbel dose.. Hva har dobbel dose eggløsningspøryte med innholdet i eggposene å gjøre? Innholdet "produseres" jo lenge før man tar noe medikamenter. Anonymkode: 0ff5d...ad1 Det skal visstnok hjelpe eggene å løsne (dersom man sliter med «tomme» eggposer) Anonymkode: 4c0dc...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. mars 2024 #5 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det skal visstnok hjelpe eggene å løsne (dersom man sliter med «tomme» eggposer) Anonymkode: 4c0dc...9b6 Tomme som ikke eggløsning egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Del Skrevet 4. mars 2024 Sofakona skrev (26 minutter siden): Tomme som ikke eggløsning egg? De defineres ofte som tomme når egget ikke er klart til å tas ut / har løsnet fra folliklen Anonymkode: 4c0dc...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Del Skrevet 4. mars 2024 Ikke har løsnet fra folliklen** skulle det stå. Feks så kan dette skje dersom man tar eggløsningssprøyen for sent Anonymkode: 4c0dc...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. mars 2024 #8 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De defineres ofte som tomme når egget ikke er klart til å tas ut / har løsnet fra folliklen Anonymkode: 4c0dc...9b6 Som cyster? Jeg har pcos og mange tomme poser som blir liggende og dermed cyster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #9 Del Skrevet 5. mars 2024 Sofakona skrev (2 timer siden): Som cyster? Jeg har pcos og mange tomme poser som blir liggende og dermed cyster Nei. At egget ikke er klart for eggløsningen Anonymkode: 4c0dc...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. mars 2024 #10 Del Skrevet 5. mars 2024 Sånn sett..men jeg har bare satt en dose. Du får jo dette når egget er riktig str og hjelper det å slippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #11 Del Skrevet 5. mars 2024 Sofakona skrev (4 timer siden): Sånn sett..men jeg har bare satt en dose. Du får jo dette når egget er riktig str og hjelper det å slippe Dette er ment til de som har slitt med tomme egg fordi eggene ikke blir klare med kun en dose Ovitrelle Anonymkode: 4c0dc...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. mars 2024 #12 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ment til de som har slitt med tomme egg fordi eggene ikke blir klare med kun en dose Ovitrelle Anonymkode: 4c0dc...9b6 Hmmm aldri hørt om...da letzerol er jo det som gjør eggene klare til å vokse og kunne bli eggløsning..og ovittell er for at egget skal slippe...ikke vokse mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #13 Del Skrevet 5. mars 2024 Sofakona skrev (2 timer siden): Hmmm aldri hørt om...da letzerol er jo det som gjør eggene klare til å vokse og kunne bli eggløsning..og ovittell er for at egget skal slippe...ikke vokse mer.. Ja, ovitrelle gjør at egget skal slippe. Men for de som sliter med tomme follikler kan dobbel dose hjelpe fordi en enkelt dose kanskje ikke nok for at alle eggene skal slippe. Anonymkode: 4c0dc...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #14 Del Skrevet 5. mars 2024 Alle eggene skal slippe? Man vil ikke at alle eggene skal slippe... Ved uttak skal de ikke slippe, ved naturlig - vil man helst ha 1 egg som slipper.. Forstår absolutt ikke dette med dobbel dose Ovitrelle og tomme poser i det hele jeg 😂 Tror jeg må spørre ivf legen for å forstå. Letrozol modner egg og utvikler flere enn 1 ett per syklus - ovitrelle gir eggløsning.. 🤷♀️ Lærer stadig noe nytt.. Anonymkode: 0ff5d...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #15 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Alle eggene skal slippe? Man vil ikke at alle eggene skal slippe... Ved uttak skal de ikke slippe, ved naturlig - vil man helst ha 1 egg som slipper.. Forstår absolutt ikke dette med dobbel dose Ovitrelle og tomme poser i det hele jeg 😂 Tror jeg må spørre ivf legen for å forstå. Letrozol modner egg og utvikler flere enn 1 ett per syklus - ovitrelle gir eggløsning.. 🤷♀️ Lærer stadig noe nytt.. Anonymkode: 0ff5d...ad1 Hvis man googler dobbel Ovitrelle ser man at dette har vært brukt som tiltak hos de som har slitt med tomme follikler (med god effekt) Anonymkode: 4c0dc...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #16 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis man googler dobbel Ovitrelle ser man at dette har vært brukt som tiltak hos de som har slitt med tomme follikler (med god effekt) Anonymkode: 4c0dc...9b6 Da har du andre resultater på Google enn meg 🙈😂 For jeg får kun opp ang dobbel dose Letrozol etterfulgt av dobbeldose ovitrelle 🤷♀️🙈 Men igjen - Google tilrettelegger for hva man ellers har undersøkt og googlet. Stadig arti å lære noe nytt og ulike behandlingsmetoder. Anonymkode: 0ff5d...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #17 Del Skrevet 5. mars 2024 Hei Ts, jeg har ikke forsøkt det selv med har lest på andre IVF forumer om kvinner som har hatt god effekt fra dobbel dose Ovitrelle. Jeg har samme problemet, at få egg løsner fra eggposene ved egguthenting og skal diskutere nettopp dette med min fertilitetslege neste gang. Har også hørt om dobbeltriggere, med to typer trigger, f.eks ovitrelle og gonapeptyl(tror jeg det het...?) som jeg også skal snakke med legen om. Anonymkode: 5a022...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #18 Del Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei Ts, jeg har ikke forsøkt det selv med har lest på andre IVF forumer om kvinner som har hatt god effekt fra dobbel dose Ovitrelle. Jeg har samme problemet, at få egg løsner fra eggposene ved egguthenting og skal diskutere nettopp dette med min fertilitetslege neste gang. Har også hørt om dobbeltriggere, med to typer trigger, f.eks ovitrelle og gonapeptyl(tror jeg det het...?) som jeg også skal snakke med legen om. Anonymkode: 5a022...1b4 Spennende! Jeg drøftet det med legen vår og hun var positiv Anonymkode: 4c0dc...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå