Gå til innhold

Har du hørt om el allergi og hva tenker du om det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skjønner nada av det. Men etter de ssite oppdateringene på iphonen min så tåler jeg ikke å holde i den lenge av gangen. Hendene føles såre selv om ingenting synes. Varme og såre. Tlf blir og varm ved lading og bruk. Har sjekka og ingenting skal være galt med tlf. 

Anonymkode: 0b99b...95d

Og derfor bør ein ikkje sova med mobilen inne på soverommet

Anonymkode: 82dbc...61f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 15.58):

Jeg har en nabo med dette syndromet. Hun er jo "gal" generelt. Bor alene med en mann. Hun har el allergi og har også levert ut lapper i postkasser om hvor farlig dette er. Hun har selvfølgelig ingen mobil, hun mener trådløst gir oss hjerne kreft ,og hun skal nå flytte (🎉🎉🎉) fordi det er slike baser på tak med 4g eller 5g som er altfor nærme hennes hus😂 

Andre som virkelig tror trådløst stråling de farlig?

Anonymkode: c2fba...385

Det er jo vanskeleg å avvise dette per i dag. Vi har ikkje god nok forsking over tid på kva 5G gjer med kroppen. Om noko. 

Du verkar kanskje noko dømmande. "Hun bor alene med en mann". Ja...? Er det feil og no? :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun psykisk og er i huet på de som sverger å ha det. 

https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/2014/KMTE50007212/avspiller

Folkeopplysningen hadde en episode som ganske hardt debunket «eloverfølsomhet». En av «expertene» på feltet som de hadde med i episoden mente at elstråling gjorde en disponibel for overgrep. Og at mye elstråling ville føre til at man ville bli voldtatt. Sier nok om tankegangen hos slike mennesker mener nå jeg.

Selv hadde jeg en kollega som hevdet at alle måtte ha mobilen på flymodus, jeg latet som jeg tok på flymodus, med 5G fortsatt på fullt, og hver gang takket h*n meg for at jeg slo den av, fordi h*n mente at h*n kjente at jeg hadde slått den på flymodus 😂 Slo aldri feil, h*n innbilte det seg hver gang, slo aldri mobilen på flymodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 15.58):

Jeg har en nabo med dette syndromet. Hun er jo "gal" generelt. Bor alene med en mann. Hun har el allergi og har også levert ut lapper i postkasser om hvor farlig dette er. Hun har selvfølgelig ingen mobil, hun mener trådløst gir oss hjerne kreft ,og hun skal nå flytte (🎉🎉🎉) fordi det er slike baser på tak med 4g eller 5g som er altfor nærme hennes hus😂 

Andre som virkelig tror trådløst stråling de farlig?

Anonymkode: c2fba...385

Jeg finner det støtende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trodde det var tull helt til jeg kolliderte og fikk hodeskade med symptomer som svimmelhet, ble sensitiv for lyd og kunne ikke spilles musikk eller gå på kafé, klarte ikke å se på skjermer fordi jeg ble helt utslitt og etter det begynte å reagere på trådløse apparater med sterk hodepine og kvalme.

DET ER IKKE TULL!

Anonymkode: ab62f...905

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.10):

Det er jo vanskeleg å avvise dette per i dag. Vi har ikkje god nok forsking over tid på kva 5G gjer med kroppen. Om noko. 

Du er kanskje ikke klar over det, men 5G er bare et navn på helt vanlig elektromagnetisk stråling, men med lavere frekvens (og dermed adskillig mindre farlig), og ekstremt lavere styrke enn den elektromagnetiske strålingen fra sola. 

Så sånn sett har vi forskning over svært langt tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg har blitt det etter at strømprisene ble så høye. Blir uvel hver gang det er snakk om elektrisitet, og når regningen må betales. Og det fører til at det må brukes mindre, for jeg blir så uvel.

Synes det er så rart, var ikke sånn før strømprisene ble så høye. Det må bare være allergi som har oppstått brått.

Endret av Tutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...