Gå til innhold

Er det noen som liker aggressive selgere? Change.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært kunde hos Change i 10 år vil jeg tro. Har handla i butikker både i Nord Norge,  vestlandet og på Østlandet. Har aldri opplevd betjeninga som agressiv eller plagsom. Jeg har noen muskulære utfordringer som gjør at jeg nok bruker lengre tid enn de fleste med å få på og av meg klær på prøverommet, så det hender de spørr h ordan det går før jeg har fått prøvd den  eller de bh'ene jeg skal prøve. Svarer jo bare at jeg ikke er klar. Syns det er supert at de er så behjelpelige med alt fra å justere stropper, sjekke hvordan den sitter på ryggen, henter flere størrelser eller fåreslår alternativer! Oppfatter det som god service og produktkunskap. Den undertøysalongen jeg brukte tidligere, der viste der seg at de anbefalte meg bh'er med for stor vidde, fordi de ikke hadde modeller med stor nok cup. Altså lite ståtte, og all vekt på skuldre/ nakke. Når jeg nå har funnet "min" modell og str, bruker jeg vesentlig mindre omkrets rundt ryggen, og havnet 5(!) bokstaver lengere ut i alfabetet mht cup 🙈.

Så for sånne som meg er disse "pågående" selgerne akkurat det jeg trenger. For dem som ikke ønsker veiledning osv, er det vel bare å si at man vil titte og prøve på egen hånd?

For min del er det totalt uaktuelt å prøve bh hos de "vanlige" kjedene der man ikke får veiledning eller direkte hjelp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 6.33):

Altså hva slags jævla dumskapens dummeste opplegg skal dette bety for noe? Dette er en såkalt undertøysbutikk som krever at de ansatte skal stå utafor butikken og nærmest tvinge deg inn og ikke minst klenge seg innpå dine valg som kunde for hva du ønsker og kjøpe og ikke kjøpe. Nå legger jeg ut dette tåpelige innlegget sånn at dere kan spre ordet. Faen ikke om noen skal få tvinge meg til og kjøpe noe jeg ikke vil ha allikevel. Snakk om og være så hinsides jævla desperate?! En telefon selger snakker ikke engang slik til kunden. 

Hva grådighet gjør med mennesker. Regner med at dissd går konkurs slik som de fleste gjør om dagen. Så får de takke sjefen for sine desperate forsøk på og få deg til og kjøpe undertøy. 

si faen meg NEI hvis noen gjør noe så hinsides frekt asss. Frekkhetens nådegave spør du meg !!!!!!!!

https://www.aftenposten.no/norge/i/8Jn3RG/i-undertoeysbutikken-change-lingerie-skal-de-ansatte-positivt-dominere-kundene-sine

Anonymkode: 19d8a...11e

Er svaret ditt basert på egen, konkret erfaring, eller er det din reaksjon på artikkelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å kjøpe undertøy på Change, jeg får god kundeservice og føler meg ivaretatt som kunde. Jeg hadde nok ikke orket den samme servicen i en vanlig klesbutikk, men med undertøy så liker jeg å bli målt så jeg får riktig størrelse og passform. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 14.13):

Dårlige til å ta i mot hjelp? Kanskje vi bare ikke VIL ha hjelp, folk må da få lov til å se rundt i butikken uten at noen må holde dem i hånda, din tufs?

Anonymkode: 13e35...135

😬😬😬 tydeligvis andre enn ansatte på change som virkelig er agressiv 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har åpenbart bestemt seg for at ingen har den bh-størrelsen de selv sier. 80e sa jeg, og ble dyttet på både 75 og 85 og dd og f før selgeren endelig ga seg og kom med en som passet.

Og mersalget… «vi har tilbud på sokker», neitakk jeg er her for å kjøpe truser. De er ganske bra.

Anonymkode: 462dc...743

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis noen forsøker å "presse" meg i en butikk så går jeg bare ut derfra og kommer aldri tilbake. Forstår at det ikke er den ansatte i mange tilfeller, men fuck no. Jeg spør om det er noe, jeg er allerede i sjappa, trenger ikke at noen forsøker mase seg til salg. 

Anonymkode: 208e2...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...