AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Del Skrevet 3. mars 2024 7 dager dpo, måtte ta en test selv om jeg vet det er alt for tidlig.. synes jeg ser en svak strek her? Noen andre som er enig? Anonymkode: a7021...646 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Del Skrevet 3. mars 2024 Strek er strek😊( Bortsett fra om dette er en test fra Lloyds. De er ikke pålitelige ) Anonymkode: 9b6ba...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Del Skrevet 3. mars 2024 Bruk samletråden. Anonymkode: 552b9...579 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 7 dager dpo, måtte ta en test selv om jeg vet det er alt for tidlig.. synes jeg ser en svak strek her? Noen andre som er enig? Anonymkode: a7021...646 Det er noe veldig svakt der. Så tidlig er det vanskelig å si om det er begynnelsen på en strek som blir sterkere om noen dager, eller en skyggestrek. Krysser fingrene! ❤️ Anonymkode: 40fa7...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Del Skrevet 7. mars 2024 Her er min fra 7 DPO, jeg er 27 uker på vei nå. Lykke til! 🤞🏻 Anonymkode: 2d3c9...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå