AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #41 Skrevet 3. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men datet du noen samtidig da eller? Anonymkode: 5b4a3...697 Jeg dater ikke noen. Ikke fordi forholdet var uavklart eller ikke bak meg, men fordi jeg bor på bygda der de fleste lever A4 liv Anonymkode: 2adf2...716
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #42 Skrevet 3. mars 2024 Det har jeg prøvd også. Først sa han at han var singel. Så kom det frem at han bodde sammen med eksen, for ungenes skyld. Da svarte jeg at han kunne ringe meg når han faktisk var singel. Like etter fortalte han at han hadde leid leilighet, for det var meg han elsket og ville ha en fremtid med. Nydelig, tenkte jeg, for jeg var jo forelsket. Jeg besøkte han i leiligheten, for å se at det faktisk var sant. Da skjønte jeg at han ikke bodde der. Han hadde nesten ingen klær der og det var ikke kjøkkenutstyr i skapene. Han forsøkte å skylde på jobben. Han var direktør og reiste mye, og trengte aldri å spise hjemme pga kundemiddager og sånt. Men da hadde jeg fått nok av løgner. Så vidt jeg vet bor han fortsatt sammen med kona si. Det er 13 år siden jeg gjorde det slutt. Anonymkode: 66d32...16d 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #43 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du virkelig vi ha barn hadde jeg heller satset på one night stand eller dratt innom en klinikk og tatt ivf. Dette hadde jeg ikke orket. Ikke sikkert hun er en ex. Anonymkode: ff036...593 Jævla idiot, man råder ingen til å ha ons for å bli gravid, det er psykt. Anonymkode: e7178...03f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #44 Skrevet 3. mars 2024 Jeg bor også med exen av praktiske og økonomiske årsaker, dessuten er vi gode venner. Ingen sex eller noe fysisk overhodet mellom oss. Så dette kan være helt sant også. Ikke alle som driver og lurer med sånt. Men dessverre er det jo mange (særlig menn) som juger om både det ene og det andre, så jeg ville jo vært skeptisk hvis jeg var deg. Mange juger om at de har "åpent forhold", at de ikke har sex eller sånn som han her at de bare bor sammen uten at det er noe parforhold lenger. Anonymkode: 2946d...de9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #45 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde vært fullstendig uaktuelt. Da det ble slutt mellom meg og min siste kjæreste bodde vi sammen noen måneder pga. praktiske ting. Vi hadde ikke sex og var helt ferdige med hverandre romantisk så det var mer en romkamerat-situasjon, men vi var likevel enige om at ingen av oss datet andre mens vi fremdeles bodde sammen. Både av respekt for hverandre, og for en eventuell ny person. Anonymkode: 9218f...347 Samme her. Ingen sex og ingen dating. Anonymkode: 8e460...906
svartkatt Skrevet 3. mars 2024 #46 Skrevet 3. mars 2024 Ene eksen bodde hos eksen.. skulle egentlig leie kjelleren, men den var visstnok ikke pusset opp, så han hadde overtatt ene barnerommet. Hu hadde to små unger. Det var sykt rart å være der.. Det var en av grunnene til at jeg avsluttet det. Du kan ikke be han bo hos deg?! Det blir jo plutselig et samboerskap.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #47 Skrevet 3. mars 2024 svartkatt skrev (15 minutter siden): Ene eksen bodde hos eksen.. skulle egentlig leie kjelleren, men den var visstnok ikke pusset opp, så han hadde overtatt ene barnerommet. Hu hadde to små unger. Det var sykt rart å være der.. Det var en av grunnene til at jeg avsluttet det. Du kan ikke be han bo hos deg?! Det blir jo plutselig et samboerskap. Det hadde jo kanskje blitt litt overveldende, ikke minst for barna hans. Anonymkode: 4ea11...7b2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #48 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det har jeg prøvd også. Først sa han at han var singel. Så kom det frem at han bodde sammen med eksen, for ungenes skyld. Da svarte jeg at han kunne ringe meg når han faktisk var singel. Like etter fortalte han at han hadde leid leilighet, for det var meg han elsket og ville ha en fremtid med. Nydelig, tenkte jeg, for jeg var jo forelsket. Jeg besøkte han i leiligheten, for å se at det faktisk var sant. Da skjønte jeg at han ikke bodde der. Han hadde nesten ingen klær der og det var ikke kjøkkenutstyr i skapene. Han forsøkte å skylde på jobben. Han var direktør og reiste mye, og trengte aldri å spise hjemme pga kundemiddager og sånt. Men da hadde jeg fått nok av løgner. Så vidt jeg vet bor han fortsatt sammen med kona si. Det er 13 år siden jeg gjorde det slutt. Anonymkode: 66d32...16d Du var litt golddigger og da. Direktør og reiste mye. Trengte ikke spise hjemme😂. Det sa det meste. Han vil ikke risikere formue og økonomi ved å gå fra fruen. Da hadde han tapt mye penger 😉 Anonymkode: 5b4a3...697
Rosalilje84 Skrevet 4. mars 2024 #49 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Noen med erfaring? Han bor fortsatt med xen sin pga barn og økonomi. Jeg må ærlig si at jeg syns det er usjarmerende, men kan også forstå hvorfor man gjør det i dag med tanke på boligkostadene. Jeg bor alene, og har ikke barn. Kan sikkert invitere han til å flytte til meg, men vet ikke om jeg har så lyst til det 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 I mitt hode flytter man først fra eksen for SÅ å begynne å date ny. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #50 Skrevet 4. mars 2024 Han har det fint, bor sammen med sin «x», og har sex med deg. Han får det beste av to verdener. Han kan nok leve sånn lenge. Han skjønner nok ikke at dette ikke er holdbart for deg. Han blir der så lenge han gidder. Kommer du med ultimatum, trekker han seg. Finn deg er som er singel på orntlig! Anonymkode: ec8dd...ec6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #51 Skrevet 4. mars 2024 Jeg hadde sagt det rett ut: Det er usexy at du bor med exen, og for meg er det en dealbreaker. Anonymkode: f3df9...5b6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #52 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Noen med erfaring? Han bor fortsatt med xen sin pga barn og økonomi. Jeg må ærlig si at jeg syns det er usjarmerende, men kan også forstå hvorfor man gjør det i dag med tanke på boligkostadene. Jeg bor alene, og har ikke barn. Kan sikkert invitere han til å flytte til meg, men vet ikke om jeg har så lyst til det 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 hadde ikke orket det Anonymkode: dabc6...933
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #53 Skrevet 4. mars 2024 Helt klart liten fristende. Datet og ble til slutt sammen med en slik fyr, som ble eks. Burde aldri inngått det forholdet, men nok en lekse lært. Ikke bare bodde de sammen, men de var jo enda også gift fikk jeg vite godt uti relasjonen. De hadde gjort det slutt en god stund før jeg kom inn i bildet. Aldri igjen. Livet er så mye lettere når man kan forholde seg til en person som ikke har drøss av ekser og barn med ulike folk. Anonymkode: db1f3...41e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #54 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Huff, høres jo nesten ut som min egen situasjon det her. Jeg har rett og slett kommet i en alder hvor jeg har veldig lyst på barn, og det er ikke så lett å finne en bra mann liksom. Føler meg heller ikke spesielt tiltrukket av denne mannen, men føler jeg bare må ta en mann 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 Kjære deg. Ikke få barn med en fyr du egentlig ikke føler noe spesielt for. Jeg skjønner at det er en drøm med barn, men å få barn med en fyr du vet at ikke er den rette vil bare være å sette deg selv og barnet i en kjip situasjon i mange år framover. Enten fordi du er sammen med denne fyren eller fordi du må forholde deg til ham som far til dine barn. Han har i tillegg barn fra før som du også må forholde deg til. Hvis det begynner å haste med tanke på din biologiske klokke, ville jeg brukt donor og fått barn alene. Det er tusen ganger bedre enn å få barn med «feil fyr». Synes en fyr som ikke har flyttet ut fra exen ennå, burde ha helt andre ting å tenke på enn dating. Bruddet er ferskt, han har barn og de bor fortsatt sammen. Å gå ut på datingmarkedet da virker ikke som det mest fornuftige valget. Anonymkode: cac5c...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #55 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Noen med erfaring? Han bor fortsatt med xen sin pga barn og økonomi. Jeg må ærlig si at jeg syns det er usjarmerende, men kan også forstå hvorfor man gjør det i dag med tanke på boligkostadene. Jeg bor alene, og har ikke barn. Kan sikkert invitere han til å flytte til meg, men vet ikke om jeg har så lyst til det 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 Nei nei nei! Han bruker deg som lekedukke! Og dumper deg når han er lei! Han har sikkert flere og!!!!!! Anonymkode: 12f1d...8e3
Tantemor Skrevet 4. mars 2024 #56 Skrevet 4. mars 2024 Dersom fyren var så himmelsk fantastisk at jeg skulle brynt meg på noe sånt, så hadde jeg forlangt å få møte eksdama hans og snakke med henne, og få klarlagt en del ting. Mye kan komme fram da som han har dysset ned. Har de f eks hvert sitt rom, ble det sagt?
Bippeti Skrevet 4. mars 2024 #57 Skrevet 4. mars 2024 Det er vel ikke optimalt, men hadde det vært drømmemannen som bare var litt fanget av omstendighetene en stund hadde jeg gått for det likevel. Men det vet bare du, ts. Ved tvil om det var en du egentlig hadde lyst på hadde jeg lett annet sted, da, definitivt.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #58 Skrevet 4. mars 2024 Tantemor skrev (47 minutter siden): Dersom fyren var så himmelsk fantastisk at jeg skulle brynt meg på noe sånt, så hadde jeg forlangt å få møte eksdama hans og snakke med henne, og få klarlagt en del ting. Mye kan komme fram da som han har dysset ned. Har de f eks hvert sitt rom, ble det sagt? Gud, noe sånt kunne jeg aldri funnet på å forlange 😅 jeg er ikke en kontrollerende person. Jeg tror oppriktig han snakker sant, tror nok de skal skille seg, men tror det er økonomi som gjør det vanskelig å finne et nytt bosted for begge parter. Selvom de begge har ånklie jobber. Anonymkode: 4ea11...7b2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #59 Skrevet 4. mars 2024 Jeg ville møtt eksen og fått bekreftet historien for egen del.. Anonymkode: fecb6...4dc
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #60 Skrevet 4. mars 2024 Trodde Xen bare fantes i Half-Life, jeg. Anonymkode: b99c4...d3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå