AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #21 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan godt skjønne i disse økonomiske tider at det kan være veldig vanskelig å bare snu seg rundt og etablere seg. Da jeg skilte meg gikk jeg fra å ha det ganske romslig til å ha det ganske trangt, enda jeg tjener veldig mye mer enn gjennomsnittet. Men jeg kjøpte meg hus, og med renter og strømpriser +++ så er det krevende. Jeg tør ikke tenke på hvordan lavtlønte har det.. Men med det sagt så synes jeg du får mye berettiget skepsis her. Det er en del spørsmål som består ubesvart. - Er det virkelig vanntett slutt mellom de to? - Hvor dårlig er egentlig økonomien hans? - Før du tar ham inn i ditt hus, hvor mye vet du om hans egen bo-evne? Får du inn døra en mannebaby som er helt avhengig av en dame til å ta seg av ham? - Hvordan er det generelt med tiltaksevnen hans? Det burde gå an å finne en veldig billig hybel.. Anonymkode: 10b34...89f Han er en veldig ånkli fyr, med god inntekt, og stabil jobb. Anonymkode: 4ea11...7b2
Nymerïa Skrevet 3. mars 2024 #22 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen med erfaring? Han bor fortsatt med xen sin pga barn og økonomi. Jeg må ærlig si at jeg syns det er usjarmerende, men kan også forstå hvorfor man gjør det i dag med tanke på boligkostadene. Jeg bor alene, og har ikke barn. Kan sikkert invitere han til å flytte til meg, men vet ikke om jeg har så lyst til det 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 Jeg tenker at begge disse punktene er relevante. Man kan ha forståelse for det rent generelt, samtidig som at man ikke er interessert i et forhold med noen som er i den situasjonen. Det er sikkert en haug med ting du kan forstå som samtidig gjør noen uaktuell som partner for deg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #23 Skrevet 3. mars 2024 Tenk to ganger. Historie fra andre siden. Vi gjorde det slutt, men valgte å bo sammen til vi var helt sikre på grunn av barna. De ante ingenting og vi levde som før ovenfor dem. Nesten 1 år gikk, og nå har vi bestemt oss for å fortsette samholdet og familielivet. Anonymkode: d7862...134 2 1
Fighter83 Skrevet 3. mars 2024 #24 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Brukte selv evigheter på å flytte fra eksen. Ville ikke falt meg inn å gå inn i et forhold i denne tiden men å date og møte folk var null problem bare det ikke var hjemme hos meg der eksen bodde. Ville ikke gått inn for noe seriøst med en som bodde sånn her, aldri i verden! Veldig usjarmerende som noen skriver her. Endret 3. mars 2024 av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #25 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenk to ganger. Historie fra andre siden. Vi gjorde det slutt, men valgte å bo sammen til vi var helt sikre på grunn av barna. De ante ingenting og vi levde som før ovenfor dem. Nesten 1 år gikk, og nå har vi bestemt oss for å fortsette samholdet og familielivet. Anonymkode: d7862...134 Ikke sant, ja, jeg syns jo helt ærlig selv at han bør fortsette med xen sin, de har jo tross alt små barn ☺️ Anonymkode: 4ea11...7b2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #26 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg bodde med x’n i godt over 6 mnd. Vi hadde ofte sex i den perioden selv om vi var helt tydelig på at det var over mellom oss (og vi hadde separate rom). Anonymkode: 87da5...cb2 Her også. Vi fortsatte faktisk å pule etter vi hadde skilt lag og begge hadde fått nye partnere. Anonymkode: 64655...8a5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #27 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi det er jo umulig 😅 jeg er blitt for gammel 🙈😅 Anonymkode: 4ea11...7b2 En av 4 menn over 40 år er single og barnløse 😉 Anonymkode: b767b...6b4 5 1
Blåttvann Skrevet 3. mars 2024 #28 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En av 4 menn over 40 år er single og barnløse 😉 Anonymkode: b767b...6b4 1 av 4 er jo rælet ingen andre kvinner vil ha. Neida. 1
petterm Skrevet 3. mars 2024 #29 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke sant, ja, jeg syns jo helt ærlig selv at han bør fortsette med xen sin, de har jo tross alt små barn ☺️ Anonymkode: 4ea11...7b2 Da synes jeg du bør se etter en annen mann! Det er tross alt en sjanse for at han fortsetter med henne, og da har du "kasta" bort tida på han.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #30 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Her også. Vi fortsatte faktisk å pule etter vi hadde skilt lag og begge hadde fått nye partnere. Anonymkode: 64655...8a5 Tviler på at de har sex, han er ikke den typen fyr. Anonymkode: 4ea11...7b2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #31 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tviler på at de har sex, han er ikke den typen fyr. Anonymkode: 4ea11...7b2 Det var et svar til den jeg siterte. Anonymkode: 64655...8a5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #32 Skrevet 3. mars 2024 10 minutter siden, Blåttvann said: 1 av 4 er jo rælet ingen andre kvinner vil ha. Neida. Og en som fortsatt bor sammen med eksen og snylter på henne er ikke "ræl" ???? Anonymkode: 10b34...89f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #33 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og en som fortsatt bor sammen med eksen og snylter på henne er ikke "ræl" ???? Anonymkode: 10b34...89f Tror ikke han snylter på henne, tror vel kanskje heller det kan være omvendt? Tror ingen av de har råd til å sitte med huset dem bor i alene. Anonymkode: 4ea11...7b2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #34 Skrevet 3. mars 2024 Så desperat kan vel ingen være? Det nekter jeg å tro. Anonymkode: 5a273...39d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #35 Skrevet 3. mars 2024 Det løy en til meg om og. Først så tok jeg han i at han ikke var single som han hadde sagt. Så fortalte han at han bodde hos eksen hun oppe og han nede i kjellerstua. Ved en tilfeldighet inviterte han inn på housetour og da så jeg jo hva som var sant. Ikke noe av det han hadde sagt. Så det der hadde jeg holdt meg langt unna. Du kan ta deg faan på at de har sex og. Anonymkode: 5b4a3...697 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #36 Skrevet 3. mars 2024 Ikke alle som bor slik er uærlige. Har bodd med eksen lenge. Forholdet er 100% avklart, vi har bodd separat i samme hus og har null fysisk kontakt hele denne tiden. Vi har helt separate liv bortsett fra samarbeidet om barna. Har ikke økonomiske problemer, men har satt barnas behov først. Anonymkode: 2adf2...716 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #37 Skrevet 3. mars 2024 Vet dama at de har slått opp? Anonymkode: 77eaf...d18 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #38 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle som bor slik er uærlige. Har bodd med eksen lenge. Forholdet er 100% avklart, vi har bodd separat i samme hus og har null fysisk kontakt hele denne tiden. Vi har helt separate liv bortsett fra samarbeidet om barna. Har ikke økonomiske problemer, men har satt barnas behov først. Anonymkode: 2adf2...716 Men datet du noen samtidig da eller? Anonymkode: 5b4a3...697
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #39 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet dama at de har slått opp? Anonymkode: 77eaf...d18 Selvfølgelig vet hun det 😅 Anonymkode: 4ea11...7b2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #40 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, høres jo nesten ut som min egen situasjon det her. Jeg har rett og slett kommet i en alder hvor jeg har veldig lyst på barn, og det er ikke så lett å finne en bra mann liksom. Føler meg heller ikke spesielt tiltrukket av denne mannen, men føler jeg bare må ta en mann 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 Hvis du virkelig vi ha barn hadde jeg heller satset på one night stand eller dratt innom en klinikk og tatt ivf. Dette hadde jeg ikke orket. Ikke sikkert hun er en ex. Anonymkode: ff036...593
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå