AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Noen med erfaring? Han bor fortsatt med xen sin pga barn og økonomi. Jeg må ærlig si at jeg syns det er usjarmerende, men kan også forstå hvorfor man gjør det i dag med tanke på boligkostadene. Jeg bor alene, og har ikke barn. Kan sikkert invitere han til å flytte til meg, men vet ikke om jeg har så lyst til det 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2
Gammelsmurfen Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Datet en stund ei dame som delte bolig med x'en. Han nede, hun oppe. Delte egentlig kun kjøkkenet hun hadde oppe hos seg. De valgte dette når de gikk fra hverandre pga barna som på datingtidspunktet var store gutter/unge menn. Jeg kunne ikke besøke henne på grunn av boforholdet. Det ble med noen få dater på grunn av dette. Uholdbart i lengden for min del. Endret 3. mars 2024 av Gammelsmurfen Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Gammelsmurfen skrev (11 minutter siden): Datet en stund ei dame som delte bolig med x'en. Han nede, hun oppe. Delte egentlig kun kjøkkenet hun hadde oppe hos seg. De valgte dette når de gikk fra hverandre pga barna som på datingtidspunktet var store gutter/unge menn. Jeg kunne ikke besøke henne på grunn av boforholdet. Det ble med noen få dater på grunn av dette. Uholdbart i lengden for min del. Det blir jo veldig komplisert ja… Anonymkode: 4ea11...7b2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Jeg hadde ikke rørt dette med ildtang. Hadde han vært seriøs hadde han flyttet på hybel. Han liker hjemmesituasjonen og nå får han seg sex også. Det kan ikke bli noe seriøst så lenge han bor på eksen. Anonymkode: 13e63...949 8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 Jeg bodde med x’n i godt over 6 mnd. Vi hadde ofte sex i den perioden selv om vi var helt tydelig på at det var over mellom oss (og vi hadde separate rom). Anonymkode: 87da5...cb2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #7 Skrevet 3. mars 2024 Plopp så fikk de et barn til. Anonymkode: 5d732...574 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 Hadde vært fullstendig uaktuelt. Da det ble slutt mellom meg og min siste kjæreste bodde vi sammen noen måneder pga. praktiske ting. Vi hadde ikke sex og var helt ferdige med hverandre romantisk så det var mer en romkamerat-situasjon, men vi var likevel enige om at ingen av oss datet andre mens vi fremdeles bodde sammen. Både av respekt for hverandre, og for en eventuell ny person. Anonymkode: 9218f...347 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 Nei det har jeg ikke gidda. Forstår inne hvorfor han gidder mens han bor sammen med familien sin. Anonymkode: ffa6a...6cf
Blåttvann Skrevet 3. mars 2024 #11 Skrevet 3. mars 2024 Been there, done that. Never again. Exen ville plutselig ha han tilbake da hun skjønte at hun ikke kunne holde han på gress lenger (praktisk å beholde han da han betalte 50% av regningene sikkert). Så hun slo opp med sin kjæreste og ba om en ny sjanse hos eksmannen sin. Det var faktisk ikke første gang det hadde skjedd... 😅 Han valgte meg. Og det ble selvfølgelig kaos da hun ble valgt vekk. Hun gjorde alt i sin makt for å ødelegge for oss. Men sexen var utrolig dårlig og jeg og denne mannen hadde ingen kjemi så jeg valgte ganske enkelt å bare avslutte heller enn å prøve å piske liv i en død hest. Hadde det vært drømmemannen så kunne jeg kanskje prøvd, men her var det egentlig ikke så mye å hente til å begynne med og det ble veldig enkelt å stikke da jeg fikk en unnskyldning for å avslutte hele greia. Jeg hadde allerede prøvd for lenge å gi han en sjanse. Synes kanskje mest synd på han, han var så yngelig på et vis. Vet ikke, tror det skal mye til for at noe sånt skal funke dessverre. Det kan bli mange såre følelser og mye sabotasje. Spørs jo hvordan exen er, hva slags forhold de har til hverandre osv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #12 Skrevet 3. mars 2024 Blåttvann skrev (17 minutter siden): Been there, done that. Never again. Exen ville plutselig ha han tilbake da hun skjønte at hun ikke kunne holde han på gress lenger (praktisk å beholde han da han betalte 50% av regningene sikkert). Så hun slo opp med sin kjæreste og ba om en ny sjanse hos eksmannen sin. Det var faktisk ikke første gang det hadde skjedd... 😅 Han valgte meg. Og det ble selvfølgelig kaos da hun ble valgt vekk. Hun gjorde alt i sin makt for å ødelegge for oss. Men sexen var utrolig dårlig og jeg og denne mannen hadde ingen kjemi så jeg valgte ganske enkelt å bare avslutte heller enn å prøve å piske liv i en død hest. Hadde det vært drømmemannen så kunne jeg kanskje prøvd, men her var det egentlig ikke så mye å hente til å begynne med og det ble veldig enkelt å stikke da jeg fikk en unnskyldning for å avslutte hele greia. Jeg hadde allerede prøvd for lenge å gi han en sjanse. Synes kanskje mest synd på han, han var så yngelig på et vis. Vet ikke, tror det skal mye til for at noe sånt skal funke dessverre. Det kan bli mange såre følelser og mye sabotasje. Spørs jo hvordan exen er, hva slags forhold de har til hverandre osv. Huff, høres jo nesten ut som min egen situasjon det her. Jeg har rett og slett kommet i en alder hvor jeg har veldig lyst på barn, og det er ikke så lett å finne en bra mann liksom. Føler meg heller ikke spesielt tiltrukket av denne mannen, men føler jeg bare må ta en mann 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 2
Ishavsrøya Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg hadde ikke rørt dette med ildtang. Hadde han vært seriøs hadde han flyttet på hybel. Han liker hjemmesituasjonen og nå får han seg sex også. Det kan ikke bli noe seriøst så lenge han bor på eksen. Anonymkode: 13e63...949 Dette. Hadde ikke vurdert han engang 1
Blåttvann Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Huff, høres jo nesten ut som min egen situasjon det her. Jeg har rett og slett kommet i en alder hvor jeg har veldig lyst på barn, og det er ikke så lett å finne en bra mann liksom. Føler meg heller ikke spesielt tiltrukket av denne mannen, men føler jeg bare må ta en mann 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 Oj da. 😅 Høres litt desperat ut, men jeg forstår deg også ettersom du ønsker barn. Men jeg tror du finner bedre kandidater enn han her. Dessuten vil han vel ikke ha barn med det første heller kan jeg tenke meg. 😅 3
Maleficenta Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen med erfaring? Han bor fortsatt med xen sin pga barn og økonomi. Jeg må ærlig si at jeg syns det er usjarmerende, men kan også forstå hvorfor man gjør det i dag med tanke på boligkostadene. Jeg bor alene, og har ikke barn. Kan sikkert invitere han til å flytte til meg, men vet ikke om jeg har så lyst til det 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 Hadde vært skeptisk. Hadde ikke helt trodd på at det var en ex... 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Huff, høres jo nesten ut som min egen situasjon det her. Jeg har rett og slett kommet i en alder hvor jeg har veldig lyst på barn, og det er ikke så lett å finne en bra mann liksom. Føler meg heller ikke spesielt tiltrukket av denne mannen, men føler jeg bare må ta en mann 🙈 Anonymkode: 4ea11...7b2 Kjære vene. Nei. Du må ikke det. Det vil du bare angre på. Anonymkode: 10b34...89f 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Oj da. 😅 Høres litt desperat ut, men jeg forstår deg også ettersom du ønsker barn. Men jeg tror du finner bedre kandidater enn han her. Dessuten vil han vel ikke ha barn med det første heller kan jeg tenke meg. 😅 Joda, det tror jeg nok han vil Jeg tror ikke han er uærlig, han er ikke den typen. Veldig snill mann. Vet hvem hans x er , hun er ikke hyggelig. Anonymkode: 4ea11...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 Jeg kan godt skjønne i disse økonomiske tider at det kan være veldig vanskelig å bare snu seg rundt og etablere seg. Da jeg skilte meg gikk jeg fra å ha det ganske romslig til å ha det ganske trangt, enda jeg tjener veldig mye mer enn gjennomsnittet. Men jeg kjøpte meg hus, og med renter og strømpriser +++ så er det krevende. Jeg tør ikke tenke på hvordan lavtlønte har det.. Men med det sagt så synes jeg du får mye berettiget skepsis her. Det er en del spørsmål som består ubesvart. - Er det virkelig vanntett slutt mellom de to? - Hvor dårlig er egentlig økonomien hans? - Før du tar ham inn i ditt hus, hvor mye vet du om hans egen bo-evne? Får du inn døra en mannebaby som er helt avhengig av en dame til å ta seg av ham? - Hvordan er det generelt med tiltaksevnen hans? Det burde gå an å finne en veldig billig hybel.. Anonymkode: 10b34...89f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #19 Skrevet 3. mars 2024 Hvorfor kan du ikke heller finne deg en mann uten så sinnssykt mye bagasje? Anonymkode: b767b...6b4 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kan du ikke heller finne deg en mann uten så sinnssykt mye bagasje? Anonymkode: b767b...6b4 Fordi det er jo umulig 😅 jeg er blitt for gammel 🙈😅 Anonymkode: 4ea11...7b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå