AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Del Skrevet 3. mars 2024 Dette høres kanskje ganske teit ut, men: Jeg begynte å trene et drøyt halvår siden og trives godt med å være mer aktiv, men jeg sliter litt med noen av forandringene i kroppen min. Særlig synes jeg det er uvant og litt ekkelt å kjenne at armene mine er kraftigere. Jeg håper at det skal gå over med tiden og etter hvert som treningsgleden øker enda mer, men akkurat nå er det demotiverende. Er det noen andre som har kjent på dette? Anonymkode: 5543b...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 3. mars 2024 #2 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette høres kanskje ganske teit ut, men: Jeg begynte å trene et drøyt halvår siden og trives godt med å være mer aktiv, men jeg sliter litt med noen av forandringene i kroppen min. Særlig synes jeg det er uvant og litt ekkelt å kjenne at armene mine er kraftigere. Jeg håper at det skal gå over med tiden og etter hvert som treningsgleden øker enda mer, men akkurat nå er det demotiverende. Er det noen andre som har kjent på dette? Anonymkode: 5543b...c73 Spis mindre proteiner og tren med lavere volum og frekvens så skal du se de blir mindre igjen. Er ikke rakettforskning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Del Skrevet 3. mars 2024 Blåmonster skrev (16 minutter siden): Spis mindre proteiner og tren med lavere volum og frekvens så skal du se de blir mindre igjen. Er ikke rakettforskning! Takk for svar. Det er ikke aktuelt å trene mindre. Jeg trener ikke med vekter, men klatrer, så muskler er bare en bivirkning, ikke det tilsiktede resultatet i seg selv. Jeg tror ikke jeg jeg burde kutte ned på proteiner heller. Egentlig lurte jeg på om det er noen som har noen tips om å omstille seg og godta kroppslige endringer. Jeg vet jo hvordan jeg kan unngå dem, det er bare å sitte på ræva som jeg har gjort hittil i livet ... Anonymkode: 5543b...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 3. mars 2024 #4 Del Skrevet 3. mars 2024 Hver gang du ser på deg selv i speilet så er det bare å si "dæven jeg ser bra ut!". Tar ikke lange tiden før hjernen har omstilt seg. Vi mennesker er enkle sånn. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 3. mars 2024 #5 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk for svar. Det er ikke aktuelt å trene mindre. Jeg trener ikke med vekter, men klatrer, så muskler er bare en bivirkning, ikke det tilsiktede resultatet i seg selv. Jeg tror ikke jeg jeg burde kutte ned på proteiner heller. Egentlig lurte jeg på om det er noen som har noen tips om å omstille seg og godta kroppslige endringer. Jeg vet jo hvordan jeg kan unngå dem, det er bare å sitte på ræva som jeg har gjort hittil i livet ... Anonymkode: 5543b...c73 Du tenker veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 3. mars 2024 #6 Del Skrevet 3. mars 2024 Man aksepter det eller endre program , selv har jeg stor sprett rumpe som mann, enten endrer jeg variablene eller bare akseptere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 3. mars 2024 #7 Del Skrevet 3. mars 2024 Er du mann eller kvinne? Og hva er det du ikke liker med muskler? Det er jo tøft å være sterk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Del Skrevet 3. mars 2024 Lizard skrev (21 minutter siden): Er du mann eller kvinne? Og hva er det du ikke liker med muskler? Det er jo tøft å være sterk! Jeg er kvinne. Jeg liker godt muskler på andre, og ymse former, men selv er jeg vant til å være fyrstikktynn. Anonymkode: 5543b...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #9 Del Skrevet 3. mars 2024 Snakk med psykolog eller bare ta deg sammen. Anonymkode: 53c49...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #10 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Snakk med psykolog eller bare ta deg sammen. Anonymkode: 53c49...fde Tenkte det samme 😅 må være tull Anonymkode: 5a0b7...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 3. mars 2024 #11 Del Skrevet 3. mars 2024 At du får muskler når du trener og er aktiv, er jo bare bra. Det er sånn kroppen omstiller seg til å være i stand til å være mer aktiv. Å få muskler er jo hovedmålet til veldig mange som trener. Du har gjort mye innsats når det gjelder trening, du er nå i stand til mer enn du har før, og det vises på deg. Det er noe du bør være veldig stolt av. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #12 Del Skrevet 3. mars 2024 Trish skrev (2 minutter siden): At du får muskler når du trener og er aktiv, er jo bare bra. Det er sånn kroppen omstiller seg til å være i stand til å være mer aktiv. Å få muskler er jo hovedmålet til veldig mange som trener. Du har gjort mye innsats når det gjelder trening, du er nå i stand til mer enn du har før, og det vises på deg. Det er noe du bør være veldig stolt av. Tusen takk! ❤️ Anonymkode: 5543b...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Del Skrevet 3. mars 2024 57 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne. Jeg liker godt muskler på andre, og ymse former, men selv er jeg vant til å være fyrstikktynn. Anonymkode: 5543b...c73 Det er jo mye finere, og ser mye friskere og sunnere ut, med litt muskler enn å være fyrstikktynn. Anonymkode: 68fa9...77c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. mars 2024 #14 Del Skrevet 3. mars 2024 Hvis du klarer å spise litt mer slik at du legger på deg et par kilo så vil musklene se mykere og mindre definert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå