AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Hvordan hjelper man noen som er helt tydelig homofil og i skapet ( eller ikke vil erkjenne overfor seg selv at de er homofil) på grunn av oppvekst og religion. Har en slik venn og hans bestekompisen er helt tydelig i samme situasjon. Jeg er sikker på de elsker hverandre, men kan aldri bli par fordi de ser etter et liv med en kvinne, når det de egentlig vil ha er rett foran øynene deres. Det som.står i veien er kultur og religion. Er det ikke trist? Anonymkode: bb8a7...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærleiksbjørn Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Kanskje la folk finne ut av det selv og slutt å bry deg om ting du har ingenting med. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Det er kjempetrist! Om det faktisk er sant at de er i skapet, så er jo det noe som spiser vekk på dem hver dag uansett om de vet det eller ei. Mange som kommer ut av skapet merker den lettelsen. Akkurat hvordan man kan hjelpe spørs helt på personen vil jeg mene... Men å være positiv og støttende uten å være altfor frampå kan hjelpe slik at personen kan komme ut av skapet på egenhånd, men også føle seg velkommen slik vedkommende er. Det er skummelt å innse det om seg selv, spesielt med religiøs innflytelse som mener at det er uakseptabelt. Å "tvinge" eller overbevise kan gjøre det verre, og er spesielt irriterende hvis man ikke føler seg klar til å takle den sannheten. Tid og kjærlighet/omsorg er vel eneste man kan tilby uten å trenge seg altfor tett innpå andres saker Anonymkode: a9e8d...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars Hadde ikke gjort noe. De får ordne opp i det selv. De er voksne mennesker. Ville bare sagt ifra til kvinnen de er gift med eller evt gifter seg med. Hun blir bedratt. Anonymkode: 3bd97...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan hjelper man noen som er helt tydelig homofil og i skapet ( eller ikke vil erkjenne overfor seg selv at de er homofil) på grunn av oppvekst og religion. Har en slik venn og hans bestekompisen er helt tydelig i samme situasjon. Jeg er sikker på de elsker hverandre, men kan aldri bli par fordi de ser etter et liv med en kvinne, når det de egentlig vil ha er rett foran øynene deres. Det som.står i veien er kultur og religion. Er det ikke trist? Anonymkode: bb8a7...63e Er du en del av samme kultur og religion? Anonymkode: 23e37...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars De er hjernevasket av religion. Hvis de ikke er unge voksne lenger,er det for sent for noen andre å prøve å gjøre noe for å hjelpe. Anonymkode: c23d8...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars Hvis de har lyst å fortsette å være i skapet, dvs Hvis du har rett da. Så har de all rett til å fortsette med det. For noen er religion viktigere enn seksualitet, jeg ser ikke at det er ditt problem Anonymkode: 19dde...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars Kan bare si det selv, at hvis jeg var homofil ville jeg valgt religion først, og hadde blitt kraftig irritert hvis noen i toleransen navn skulle ville overstyre litt valg for mitt liv. Anonymkode: 19dde...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars Obviously? Anonymkode: b84ba...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Del Skrevet 3. mars Hvordan kan du være så sikker på at de begge er homofile? Anonymkode: 6b5bf...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Del Skrevet 3. mars 4 hours ago, AnonymBruker said: Obviously? Anonymkode: b84ba...fe4 Vedkommende er ikke norsk, tydeligvis, ELLER vet ikke hva det heter på norsk. 🙄 Loser heter sånne. Anonymkode: 42e16...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #12 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vedkommende er ikke norsk, tydeligvis, ELLER vet ikke hva det heter på norsk. 🙄 Loser heter sånne. Anonymkode: 42e16...131 Nei, taper heter det på norsk. Anonymkode: b84ba...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå