AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Som tittel sier - hva legger dere i begrepet, og kan dere gi eksempler? Anonymkode: d2804...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 3.53): Som tittel sier - hva legger dere i begrepet, og kan dere gi eksempler? Anonymkode: d2804...351 . Endret 4. mars av Supermerry 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Min ex er veldig selvopptatt. Han bryr seg kun om hvordan han har det. Hvor mye penger har han spart, hvor mye jobb han har fått gjort. Han får alle rundt seg til å gjøre drittjobbene fordi han er for opptatt selv med sin egen utvikling. Gir skylda om alt han ikke er fornøyd med i ditt liv til andre. Meg meg meg, klager over deg sånn at du føler det er trist at du engang eksisterer. Anonymkode: 0ad8c...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars Å tenke mest på seg selv. ☺️ Anonymkode: 4e068...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars Å snakke om seg og sitt. Når du ymter frempå om noe som handler om deg selv, så dreier samtalen raskt over på den andre…igjen. Stadig innta offerrolle. Sort/hvitt tenkning. Klarer ikke se saker fra flere perspektiv. Da er man selvopptatt. Anonymkode: 22cba...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars Å snakke om seg selv først, deretter spørre den andre hvordan går det med deg, før raskt å spore samtalen tilbake på seg selv. Anonymkode: 319ca...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Som tittel sier - hva legger dere i begrepet, og kan dere gi eksempler? Anonymkode: d2804...351 Når Eva er veldig opptatt av teama Eva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars Jeg er selvopptatt, meste av dialogen og tankesett går i meg tanker, har lært med å utrykk noe som kan minne om empati. Men føler selv det blir litt tilgjort . når andre prater om seg selv så kan jeg kjenne at jeg kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars Har en venninne som spør hvordan det går eller hva jeg driver med, eller hva det går i, jeg blir glad hver gang og biter på. Svarer utfyllende og broderer ut, så spør henne. Hun svarer da "høres koselig ut/åja/oi sier du det" og så kommer 2-3 avsnitt om det hun EGENTLIG tok kontakt for å si, men ville ikke uten å late som at hun brydde seg først. Nå i det siste har jeg bare logga av chatten midt i bablinga hennes (om det ikke er noe viktig) og da sender hun til slutt masse Glad i deg du er best greier. Anonymkode: 9ed17...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå